Tjena grabbar.. Jag är stenhård Inter-fan just fyi och ny till den här sidan...
Inför matchen imon mot Atalanta så kan jag säga detta..
Inters spel reflekterar inte resultatet/statistiken hitills i säsongen. Man började med en kass tränare, ingen motivation, fel laguppställning och skador..
Nu har man kommit på rätt spår och borta vinsten mot Lille för en vecka sedan kan vara vändpunkten. Man vann senast hemma mot Chievo med 1 - 0 vilket var egentligen dåligt utav Inter att inte punktera matchen då Chievo inte hotade i anfallsväg..
Man har fått tillbaka dom två viktigaste spelarna i laget Thiago Motta och W.Sneijder.. Utan dom två så finns det inga kreativa spelare och därmed inget spel. Nu är dom tillbaka samtidigt som Maicon börjar få i sig några matcher.
Men mot Atalanta som har startat väldigt bra så har Ranieri sagt att han kan komma att rotera lite och med tanke på att Motta & Sneijder båda är tillbaka från skada och är skadebenägna så kommer förmodligen Motta inte starta matchen.
Sägs att Manfredini och Pinto kommer saknas i Atalanta därmed samma laguppställning som vann mot Parma i helgen.
Samuel, Ranocchia, Forlan är det som saknas. Sägs att Milito kommer starta matchen men han är helt ur form och inte samma Milito som för 2 år sedan.
Inter möter även Juventus i helgen tror att dom kommer ha mer fokus i den matchen.
Jag tänker absolut inte satsa pengar på en 2a då jag anser det är för riskabelt.
Nu kanske jag inte kom med något speltips bara lite inför och mina tankar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|