Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-26, 18:08   #3
forbannat

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 818
Standard

Inte hunnit studera alltför mycket än. Men Sanity känns klockren. Hyggligt snabb ut så han troligen snabbt framme och tar över ledning av Åke. I spets ser jag inte vem av de andra hästarna som skulle slå honom. Monster Drive på upploppet möjligen men den chansen får han inte av Takter.
Min andra spik lutar helt klart åt Saston! Inte alltför startsnabb men ack så stark. Parkerar sig om nödvändigt utanpå ledaren. Men vem fan vill sitta med Örjan utanpå sig med en häst som är så stark som Saston?! Nej han får överta och ökar tempot duktigt sista varvet för att pina motståndarna. Örjan vinner med minst 3 längder här.

Maharadja får håret att gråna på en.. Det blir inte spik denna gången heller. Däremot tyckte jag inte Yarrah imponerade alls förra loppet så honom väljer jag bort. Lutar åt lås på TP och Maharadja. Torvald spurtade väldigt bra senast.

Med tanke på hur Yarra såg ut senast tror jag inte han har en chans ifall Maharadja lägger sig i dödens på honom.. Endast TP som hotar om han får ett schysst lopp
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat