Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-27, 11:52   #7
pjaer

pjaers avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 2265
Standard

Min förstahäst i V75-6 måste ändå vara 4 New Line. Dåligt med statistiskt underlag för just långa bronslopp och vinklad vinge, men man generellt se att vinklad vinge minskar skrällrisken och ökar chanserna för rank 2-4. New Line är visserligen 5:a just nu men det är bara torsdag förmiddag...
New Line har på senaste tiden mött väldigt bra motstånd och slutat högt upp i resultatlistorna. Jägerso näst senast kan man nog bortse från då han gick ut på fel distans, hade ett uselt spår och mötte bla. Mellby Sambuca. Senast så galopperade han bort en, enligt mig, säker vinst 100m från linjen. Lär vara åtgärdad och förbättrad tills den här starten.

Det jag inte gillar att höra är att Örjan igår under V64 säger att Saston är bästa chansen i omgången. 5 är dessutom först i turordningen, har ett bra spår och bra kusk. Trots det så anser jag att 4 har mött tuffare motstånd och fått en hårdhet inom V7 som Saston fortfarande inte besitter. Nästan 50% av Sastons intjänade pengar har kommit från de två senaste starterna.

Sist spikade jag och lär göra det samma på lördag.
pjaer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat