Äntligen lyckats övertala några polare att hänga med på trav nu så på lördag är jag på plats för första gången, lite konstigt att man har spelat så många år utan att beträda en travbana kan tyckas..
Har ett litet problem bara.. för att lyckas övertala de om att hänga på kan jag ha råkat säga att det är gratis inträde eftersom ATG skickat ut ett sånt erbjudande den här veckan. Nu ger ju det mailet jag fått bara inträde för 2 pers så därför tänkte jag passa på och kolla om nån vänlig själ här som inte tänkt utnyttja sitt erbjudande och kan tänka sig att dela med sig av sitt erbjudande-mail?
Tenta pluggat hela veckan så inte hunnit granska loppen ordentligt än men känns som det finns risk för en riktig favoritparad på V75:an, gillar nästan alla favoriterna så lite klurigt att välja vilka man ska försöka fälla.
Joker Stursk och Marshal Hackstable är mina spontana skrällbud, men har inte hunnit analysera var de kommer att hamna från de här lägena. Takter och Örjan upp känns lite spännande också.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|