Jag chattade på dålig engelska med deras support för att se om det var lönt för mig att öppna ett konto hos dem. Först fick jag prata med en Jason i ca 3-5 minuter innan Samuel kom då han var deras nattarbetare. Antagligen en högre person
I början frågade jag ifall allt negativt jag hört om dem var sant, och ifall han rekommenderade mig att öppna ett konto. Han sa att det var upp till mig och svarade inte ens på frågorna ifall de skulle stänga mitt konto ifall jag var vinnande spelare. I början var det faktiskt lite komiskt att prata med dessa, men dessvärre är deras chatt usel. Den scrollar inte texten utan gör rutan större och vips ser man inte vad man själv skriver eller vilka svar man får. Sen justeras fönstret med några minuters mellanrum så man ser det senaste. Dock kan man inte kopiera hela chatten som det verkar. Fick markera text utanför det synliga fältet men allt kom tydligen inte med.
Vore intressant att öppna ett konto för att se om jag också skulle få det stängt - ifall det ni nu skrivit här stämmer. Och jag är mäkta imponerad av att de kan se ifall det är arbiting (eller hur det stavas) jag sysslar med - för jag lär ju endast spela ifall de är marknadshögst. Dock visste jag inte ens vad arbiting var före jag fick googla ikväll
Men det hade varit intressant att veta hur de utbildar sin support, d jag mest tycker de kör med standardsvar. Vore enklare för dem att använda någon form av bot som svarar

Då kanske de inte behöver stänga en massa konto hela tiden.