Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-01, 17:56   #9
hatten1

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 5535
Standard

Svårigheterna med Svenska Spels andelsbolag är att man INTE kan stänga av varje medlemsrätt att spela med övrigas pengar i bolaget, man måste således se till att den som är systemansvarig sist av alla sätter in pengar för varje enskild omgång, samt att det då inte går att garantera antalet medlemmar i syndikatet, dvs hur stort systemet blir då varje medlem sätter in pengar för varje enskild spelomgång.
Dessutom är det ett antal andra problem, gällande egna rader, reduceringar, andelsförfarande osv som gör det ogörligt att använda för stora seriösa andelsbolag. Däremot för små syndikat på 4-5 polare så är det ju färre problem, förutom om man gör speciella system vill säga.
Jag har tidigare spelat in flera miljoner med v75bolag och har sedan 2005 varit offentlig i SpelarSverige, och även om det skrivits mycket om mig, så har det aldrig någonsin skrivits att jag är oärlig eller ohederlig. Vilket det dessvärre skrivs t o m om hederliga människor på nätet. Oavsett så får dom som är med i mina Syndikat helt enkelt lita på mig, vilket sker i glädjande omfattning.

I övrigt tänker jag faktiskt inte gå in i offentligt svaromål hur vårat reducerade system EXAKT är uppbyggt då det är en del av vår edge mot marknaden i stort.
Jag vill heller inte skriva hur stor ROI vi ska beräkna på en omsättning på 100 000, då vi räknar på 1 miljon i omsättning, vilket är en vanligt antal utfall att beräkna statistik för matematiker. Utfallet där är så högt så det vågar jag faktiskt inte skriva, för att inte bli betraktad som skojare, utfallet är helt fantastiskt :-)
MVH Hatten
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat