Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-05, 02:25   #3
Stekel
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Att du fick ett standardsvar som inte hade mycket att göra med frågeställningen var inte så förvånade. Klart de bryr sig om att behålla sina kunder, iallafall de flesta, men de skiter nog i dig som jag gissar ligger plus eller åtminstone jämn hos dem.

Inte inläst på tjänsten, har aldrig provat den själv för sidan ser så jävlig ut att jag drar mig för att ens fundera på att spela där. Spontant undrar jag varför de sätter startodds när det är ett poolspel, antar att de inte så ofta kommer upp i 1000Euro-omsättningen då, för annars finns det väl ingen poäng med det?

Behöver självklart inte vara något fuffens för att det är lagg, på ATG är det ju lagg på ~500 meter iallafall normalt sett innan sista oddsuppdateringen går att se. Om det däremot är grov lagg ibland och vid andra tillfällen nästan ingen alls är det väl lite suspekt men det skriver du inget om att du har undersökt vad jag ser.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat