Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-05, 22:28   #11
Boone
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ssam Visa inlägg
Hej, inget illa i era betalspeltjänster men ponera att ni har 100 betalande till denna tjänst.

Det innebär 299x1000=299000/år in till er.
vad kan snittkostnaden vara? Nu räknar vi högt, 500kr?
500kr x 12månader x 11st aktiva betalspel = 66.000kr

Vid 100 köpare av detta upplägg tjänar ni hyffsat med stålar.

Varför så dyr tjänst? Varför inte sänka den så att fler kan vara med?

Ni drar in fina 233.000 med detta upplägg/år utöver övriga affiliate länkar i vinst.

Frågan är fri hoppas jag?
Det är långt ifrån 100 som köpt tjänsten och just nu går pengarna till att betala servern vi köpt in och efter det är målet att äntligen kunna öppna upp Sharp$-shoppen. Pengarna går alltså till att förbättra Sharps och kommer även göras så fortsättningsvis. Vi har lagt priset där vi tror är lämpligt som redan nu är på en jättebillig nivå.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat