Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-11-03, 16:43   #1
Administrator
 
admins avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Inlägg: 2 198
Sharp$: 15232
Standard

Betalspel växer: ny tjänst - Fotboll #7



Fotboll #7 är en ny betaltjänst som tillkommit Sharps.se betalspelservice.
Sharps betalspel är nu uppe i totalt 11 st aktiva tjänster som alla ingår till ett och samma pris, från 299 kr/månad.

Vi har samlat de bästa professionella tjänsterna som spelmarknaden har att erbjuda och vi bokför även dessa åt er.

Den nya tjänsten är Fotboll #7 som är en utav de mest eftertraktade tjänsterna ute på nätet och finns endast för en limiterad skara personer egentligen. Tjänsten svänger marknader inom 60 sekunder från spelsläpp. Den långsiktiga ROI som tjänsten presterat har legat på 114%. Notera då att tjänstens historiska statistik är fullt transparent och välverifierad. Men det slutar inte här, 114% har nåtts efter 10 minuters bokföring, dvs efter eventuella oddssänkningar och endast hos seriösa spelbolag. Med andra ord finns det alla chanser i världen att nå ett bättre resultat själv.
Spelen släpps vid samma tid på måndagar/tisdagar samt på fredagar och är väldigt enkla att ta rygg på.

Mer information om den nya tjänsten Fotboll #7 finner ni om ni klickar er in på betalspel.

Vi har även publicerat resultat och recensioner från våra tjänster för oktober månad här: Månadsrecension av betaltjänster för oktober månad
admin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-03, 17:01   #2
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Hur många spel är ROIen på 114 beräknad på?

Kul med nya tjänster ! Hoppas de kommer minst en till sen när NBA drar igång !

Någon som kan PMa mig namnet på denna tjänsten ?
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-03, 17:10   #3
 
Pohjans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Båstad
Inlägg: 419
Sharp$: 1704

Crusher
Stats: 177 - 177 - 12
ROI: 97.88%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Någon kan gärna pma mig också vilken tjänst det är.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått
Heja Malmö
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pohjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-03, 17:10   #4
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
Hur många spel är ROIen på 114 beräknad på?

Kul med nya tjänster ! Hoppas de kommer minst en till sen när NBA drar igång !

Någon som kan PMa mig namnet på denna tjänsten ?
1013 spel framtill säsongens slut förra året. 4081 unit satsade och +578unit totalt. Perioden är 5år. Dessa är inte datorbaserade genom en magisk formel utan de ligger tanke och motiveringar bakom alla.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-03, 17:18   #5
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
1013 spel framtill säsongens slut förra året. 4081 unit satsade och +578unit totalt. Perioden är 5år. Dessa är inte datorbaserade genom en magisk formel utan de ligger tanke och motiveringar bakom alla.
Det är ju otroligt bra :O
På vilka ligor är detta ? Är det större som Premier League och La Liga eller är det mindre som Polska ligan ?
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-03, 17:59   #6
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
Det är ju otroligt bra :O
På vilka ligor är detta ? Är det större som Premier League och La Liga eller är det mindre som Polska ligan ?
https://www.sharps.se/forums/underfor...-a/#post148841 där kan man läsa

Citat:
Fotboll #7 är en ny betaltjänst som tillkommit Sharps.se betalspelservice. Tjänsten är en utav de mest eftertraktade tjänsterna ute på nätet och finns endast för en limiterad skara personer.
Sharps kommer i samråd med tjänstens ägare att släppa spelen efter 10 minuter för att skydda marknaden för de som själva köpt tjänsten direkt via honom. Tjänsten bokför även själv 10 minuter efter spelsläpp för att ge så sanningsenlig ROI som möjligt till köparna. Vilket betyder att de stats som tjänsten presenterar är samma stats som ni kommer kunna ta del utav. Resultatet har visat över 114% ROI och då bokförs det som sagt efter 10 minuter.
Oddsen brukar sjunka inom 60 sekunder efter spelsläpp men studsar tillbaka efter 5-10 minuter, vilket gör att de odds ni får efter 10 minuter brukar vara snarlika de ursprungliga oddsen.
Spelen brukar komma på måndagar/tisdagar eller fredagar och vid 19 tiden dvs 1 timme före Fotboll #6 och #3. Det kan även hända att Fotboll #7 går emot Fotboll #6. När två tjänster går emot varann är det rekommenderat att hålla sig till det första spelet som lagts då det i längden lönar sig mest.

Spelen släpps i en unitnivå mellan 1-5 och innehåller singlar men även dubblar. På grund av dubblarna så har vi valt att utöka antalet bolag som denna tjänst spelar hos att även inkludera Coral.
Genomsnittsinsatsen är 3.5 units.
Tjänsten rekommenderar följande spelsätt. Avvara en bankrulle till Fotboll #7. Dela den med siffran 80. 1 unit motsvarar då 1/80 eller 1.3% utav din avvarade bankrulle.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-03, 18:31   #7
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Citat:
Oddsen brukar sjunka inom 60 sekunder efter spelsläpp men studsar tillbaka efter 5-10 minuter, vilket gör att de odds ni får efter 10 minuter brukar vara snarlika de ursprungliga oddsen. https://www.sharps.se/spreadsheet/bsf7
Enbart spel på asien då?

För återstudsar på några andra marknader är väl ändå att hoppas på för mycket.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-03, 19:01   #8
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Enbart spel på asien då?

För återstudsar på några andra marknader är väl ändå att hoppas på för mycket.
Vi låter spelen tala för sig själva Så är du välkommen att sitta med förstoringsglaset och studera varenda tick som justeras.
Många spel är i handikapp men raka ettor/tvåor förekommer likväl draw no bet.

http://www.oddsportal.com/soccer/eng...sfleet-823898/ ett axplock från historiskt spel. Raka tvåan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 18:35   #9
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

https://www.sharps.se/spreadsheet/bsf7 +8.92unit idag för fotboll #7. Fin start för er befintliga köpare.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 22:13   #10
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 47
Sharp$: 923
Standard

Hej, inget illa i era betalspeltjänster men ponera att ni har 100 betalande till denna tjänst.

Det innebär 299x1000=299000/år in till er.
vad kan snittkostnaden vara? Nu räknar vi högt, 500kr?
500kr x 12månader x 11st aktiva betalspel = 66.000kr

Vid 100 köpare av detta upplägg tjänar ni hyffsat med stålar.

Varför så dyr tjänst? Varför inte sänka den så att fler kan vara med?

Ni drar in fina 233.000 med detta upplägg/år utöver övriga affiliate länkar i vinst.

Frågan är fri hoppas jag?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zerberus (+1)

Senast redigerad av ssam den 2011-11-05 klockan 22:20.
ssam är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 22:28   #11
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ssam Visa inlägg
Hej, inget illa i era betalspeltjänster men ponera att ni har 100 betalande till denna tjänst.

Det innebär 299x1000=299000/år in till er.
vad kan snittkostnaden vara? Nu räknar vi högt, 500kr?
500kr x 12månader x 11st aktiva betalspel = 66.000kr

Vid 100 köpare av detta upplägg tjänar ni hyffsat med stålar.

Varför så dyr tjänst? Varför inte sänka den så att fler kan vara med?

Ni drar in fina 233.000 med detta upplägg/år utöver övriga affiliate länkar i vinst.

Frågan är fri hoppas jag?
Det är långt ifrån 100 som köpt tjänsten och just nu går pengarna till att betala servern vi köpt in och efter det är målet att äntligen kunna öppna upp Sharp$-shoppen. Pengarna går alltså till att förbättra Sharps och kommer även göras så fortsättningsvis. Vi har lagt priset där vi tror är lämpligt som redan nu är på en jättebillig nivå.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 22:31   #12
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Sen är de betaltjänster jag känner till bra mycket dyrare än 500kr i månaden iaf..
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 22:52   #13
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 85
Sharp$: 386
Standard

Eftersom att man, om man är med, betalar för alla spelen så bör det väl finnas en någon typ av samlad statistik över alla spelen som släpps.

Jag köper inte tjänsten men om jag skulle köpa den, så skulle jag försöka rygga allt ( annars är det ju inte lönt att köpa tjänsten eller hur).

In med en samlad statiskt för alla spelen tack( och kom inte o säg att det inte går pga att dom spelar med olika % eller Units osv, då är det bara att ställa om deras %/Units så att det passar allas spel)

Perfekt att börja med detta tex vid ett månadsskifte
__________________
Federer, KUNG!
Hardcourt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 22:57   #14
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hardcourt Visa inlägg
Eftersom att man, om man är med, betalar för alla spelen så bör det väl finnas en någon typ av samlad statistik över alla spelen som släpps.

Jag köper inte tjänsten men om jag skulle köpa den, så skulle jag försöka rygga allt ( annars är det ju inte lönt att köpa tjänsten eller hur).

In med en samlad statiskt för alla spelen tack( och kom inte o säg att det inte går pga att dom spelar med olika % eller Units osv, då är det bara att ställa om deras %/Units så att det passar allas spel)

Perfekt att börja med detta tex vid ett månadsskifte
Jag vette katten om man de (vi) som spelar verkligen ryggar allt, jag ryggar 4-5 tjänster. Vissa passar helt enkelt inte mig.

Statistik över alla är väl egentligen inte så intressant heller då det framgår klart och tydligt hur varje enskild tjänst går.

299/månad är ju ett bra pris för att ta enbart en av tjänsterna. Har inte kollat alla, men från toppen av huvudet kommer jag bara på en som är billigare om du köper den separat.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 23:03   #15
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
https://www.sharps.se/spreadsheet/bsf7 +8.92unit idag för fotboll #7. Fin start för er befintliga köpare.
Bra så.

Betydligt intressantare att få veta hur tjänsterna gått totalt sett. Men det går tydligen inte att lösa. Har jag fått svar på tidigare. https://www.sharps.se/forums/142146-post97.html

Men nu blir det lite som Sporttjänsten. Man plockar ut det som gått bra för dagen och skriver om det. Resten får man försöka lista ut bäst man kan.

edit: Någon hann före ser jag.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Wagner den 2011-11-05 klockan 23:04.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td