Citat:
Ursprungligen postat av Hardcourt
Oavsett pris så är 299 kr/mån(o då har man förbundit sig på 12 mån så rätt pris du ska gå ut med är väl iofs vad det kostar att bara vara med 1 månad utan bindningstid) dyrt om tjänsten totalt sett inte går plus RobinD, man betalar ju inte för att man själv ska behöva välja ut spelen som experterna väljer eller hur?
Ska man själv behöva välja ut spel från betaltjänsten så faller ju hela konceptet med just betaltjänsten eller hur?
|
Om du spelar med rekommenderad BR för alla tjänster går du totalt plus i det långa loppet ja. Se mitt förra inlägg varför vi inte kan föra någon totalstatistik.
Och nej, alla köpare ryggar inte allting. Det finns många avgörande faktorer så som vilka spelbolag man har tillgängliga, när man kan lägga spelen osv.
Knepigt hur det inte är några köpare som klagar, utan bara resten av experttyckarna.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."