Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-11-05, 23:08   #16
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Bra så.

Betydligt intressantare att få veta hur tjänsterna gått totalt sett. Men det går tydligen inte att lösa. Har jag fått svar på tidigare. https://www.sharps.se/forums/142146-post97.html

Men nu blir det lite som Sporttjänsten. Man plockar ut det som gått bra för dagen och skriver om det. Resten får man försöka lista ut bäst man kan.

edit: Någon hann före ser jag.
Det finns inget som hindrar dig från att kolla alla tjänsters tidigare resultat, men vad spelar det dig för roll?

"Historisk avkastning är ingen garanti för framtida avkastning. De pengar som placeras kan både öka och minska i värde och det är inte säkert att du får tillbaka hela det insatta kapitalet."

https://www.sharps.se/forums/underfor...-2/#post144073
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 23:15   #17
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Det finns inget som hindrar dig från att kolla alla tjänsters tidigare resultat, men vad spelar det dig för roll?

"Historisk avkastning är ingen garanti för framtida avkastning. De pengar som placeras kan både öka och minska i värde och det är inte säkert att du får tillbaka hela det insatta kapitalet."

https://www.sharps.se/forums/underfor...-2/#post144073
Det vi efterfrågade var en samlad statistik över betalspelen som släpps på sharps. Men det kunde inte ens Boone tillgodose så då blir det nog minst lika knepigt för andra.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 23:20   #18
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Det vi efterfrågade var en samlad statistik över betalspelen som släpps på sharps. Men det kunde inte ens Boone tillgodose så då blir det nog minst lika knepigt för andra.
All info finns tillgängligt, du verkar ju ha en del fritid sedan glansdagarna, så vad hindrar dig?

Du kan ju sammanställa den själv om du finner att det finns ett värde i att klumpa ihop alla tjänster.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 23:20   #19
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hardcourt Visa inlägg
Eftersom att man, om man är med, betalar för alla spelen så bör det väl finnas en någon typ av samlad statistik över alla spelen som släpps.

Jag köper inte tjänsten men om jag skulle köpa den, så skulle jag försöka rygga allt ( annars är det ju inte lönt att köpa tjänsten eller hur).

In med en samlad statiskt för alla spelen tack( och kom inte o säg att det inte går pga att dom spelar med olika % eller Units osv, då är det bara att ställa om deras %/Units så att det passar allas spel)

Perfekt att börja med detta tex vid ett månadsskifte
Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Bra så.

Betydligt intressantare att få veta hur tjänsterna gått totalt sett. Men det går tydligen inte att lösa. Har jag fått svar på tidigare. https://www.sharps.se/forums/142146-post97.html

Men nu blir det lite som Sporttjänsten. Man plockar ut det som gått bra för dagen och skriver om det. Resten får man försöka lista ut bäst man kan.

edit: Någon hann före ser jag.
Det går inte att få detta visat på ett lättförståligt och rättvist sätt. Även om vi nu viktar dem mot varandra så de har samma insatsnivåer så kommer fortfarande spelfrekvensen att vara helt avgörande. Eftersom Fotboll #1 kommer med överlägset flest spel kommer den stå för den största portionen av stats av det totala vilket såklart blir missvisande.

Inte direkt så vi inte postar hur de går totalt för att vi försöker dölja att dem går minus, utan att vi helt enkelt inte har kunnat skapa en rättvis och relevant statistik om alla spel ska vara inkluderade.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 23:25   #20
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 85
Sharp$: 386
Standard

Oavsett pris så är 299 kr/mån(o då har man förbundit sig på 12 mån så rätt pris du ska gå ut med är väl iofs vad det kostar att bara vara med 1 månad utan bindningstid) dyrt om tjänsten totalt sett inte går plus RobinD, man betalar ju inte för att man själv ska behöva välja ut spelen som experterna väljer eller hur?

Ska man själv behöva välja ut spel från betaltjänsten så faller ju hela konceptet med just betaltjänsten eller hur?
__________________
Federer, KUNG!
Hardcourt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 23:31   #21
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hardcourt Visa inlägg
Oavsett pris så är 299 kr/mån(o då har man förbundit sig på 12 mån så rätt pris du ska gå ut med är väl iofs vad det kostar att bara vara med 1 månad utan bindningstid) dyrt om tjänsten totalt sett inte går plus RobinD, man betalar ju inte för att man själv ska behöva välja ut spelen som experterna väljer eller hur?

Ska man själv behöva välja ut spel från betaltjänsten så faller ju hela konceptet med just betaltjänsten eller hur?
Om du spelar med rekommenderad BR för alla tjänster går du totalt plus i det långa loppet ja. Se mitt förra inlägg varför vi inte kan föra någon totalstatistik.

Och nej, alla köpare ryggar inte allting. Det finns många avgörande faktorer så som vilka spelbolag man har tillgängliga, när man kan lägga spelen osv.

Knepigt hur det inte är några köpare som klagar, utan bara resten av experttyckarna.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+10), dktrades (+10)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 23:32   #22
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hardcourt Visa inlägg
Oavsett pris så är 299 kr/mån(o då har man förbundit sig på 12 mån så rätt pris du ska gå ut med är väl iofs vad det kostar att bara vara med 1 månad utan bindningstid) dyrt om tjänsten totalt sett inte går plus RobinD, man betalar ju inte för att man själv ska behöva välja ut spelen som experterna väljer eller hur?

Ska man själv behöva välja ut spel från betaltjänsten så faller ju hela konceptet med just betaltjänsten eller hur?
Självklart ska paketet som helhet gå plus, och jag antar att alla tjänster individuellt har visat plus tidigare år/säsonger.

Det är dock för tidigt att dra några slutsatser om totalen går plus/minus eller om paketet är en bra/dålig affär.

Hur som haver så kommer ingen undan att priset man betalar här är bätte än om du själv valt att köpa alla tjänster var för sig eller tom bara en del av dem.

Sen att konceptet faller för att man själv ska välja spel får stå för dig, det krävs både förutsättningar i form av tid, rulle, engagemang osv för att ta alla. Men med selekteringar kan du hitta plus trots att man som mig t ex inte har tillgång till att övervaka konstant.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 23:42   #23
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 85
Sharp$: 386
Standard

Självklart ska paketet som helhet gå plus, och jag antar att alla tjänster individuellt har visat plus tidigare år/säsonger.
-------

Lika självklart bör det vara med en total på hur det går för alla tjänster tillsammans

------------

Sen att konceptet faller för att man själv ska välja spel får stå för dig, det krävs både förutsättningar i form av tid, rulle, engagemang osv för att ta alla. Men med selekteringar kan du hitta plus trots att man som mig t ex inte har tillgång till att övervaka konstant.

--------------



Syftet med att köpa en tjänst är ju att SLIPPA selektera eller hur, det är ju liksom det man betalar för......... (och sluta tjata om att det är billigt please, skitsamma pris om det inte går plus totalt sett)

-

Låter ligga kvar men såg först nu Boones svar, jag är ingen expert, ville bara ha lite svar...
__________________
Federer, KUNG!

Senast redigerad av Hardcourt den 2011-11-05 klockan 23:46. Anledning: Såg Boones svar precis
Hardcourt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 23:54   #24
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Självklart ska paketet som helhet gå plus, och jag antar att alla tjänster individuellt har visat plus tidigare år/säsonger.

Det är dock för tidigt att dra några slutsatser om totalen går plus/minus eller om paketet är en bra/dålig affär.

Hur som haver så kommer ingen undan att priset man betalar här är bätte än om du själv valt att köpa alla tjänster var för sig eller tom bara en del av dem.

Sen att konceptet faller för att man själv ska välja spel får stå för dig, det krävs både förutsättningar i form av tid, rulle, engagemang osv för att ta alla. Men med selekteringar kan du hitta plus trots att man som mig t ex inte har tillgång till att övervaka konstant.
Inte för Boone. Han har lovat vinst.

Citat:
Om du spelar med rekommenderad BR för alla tjänster går du totalt plus i det långa loppet ja.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 23:58   #25
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 85
Sharp$: 386
Standard

Citat:
Om du spelar med rekommenderad BR för alla tjänster går du totalt plus i det långa loppet ja.

-------

Då bör det ju finnas en samlad statistik kan man tycka....
__________________
Federer, KUNG!
Hardcourt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-06, 00:09   #26
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
All info finns tillgängligt, du verkar ju ha en del fritid sedan glansdagarna, så vad hindrar dig?

Du kan ju sammanställa den själv om du finner att det finns ett värde i att klumpa ihop alla tjänster.
Trodde jag hade svarat på det redan. Tar det en gång till då.
Citat:
Det vi efterfrågade var en samlad statistik över betalspelen som släpps på sharps. Men det kunde inte ens Boone tillgodose så då blir det nog minst lika knepigt för andra.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-06, 00:11   #27
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Inte för Boone. Han har lovat vinst.
Skönt att se att läsförståelsen är på topp.

Citat:
Ursprungligen postat av Hardcourt Visa inlägg
Citat:
Om du spelar med rekommenderad BR för alla tjänster går du totalt plus i det långa loppet ja.

-------

Då bör det ju finnas en samlad statistik kan man tycka....
Jag angav ju precis varför det inte går att göra det. Hur hade du tänkt vi ska vikta in frekvensen av spel? Anledningen till att vi har delat upp dem är för att tjänsterna i sig är olika och att peta in tjänster som kommer med massvis med spel tillsammans med tjänster som kommer med få spel, eller tjänster som kör med rullande bankrulle att jämföras med de som kör med fast blir en jäkla röra till statistik som inte en endaste människa har nytta av.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-06, 00:18   #28
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Trodde jag hade svarat på det redan. Tar det en gång till då.
Anledningen till att JAG inte kan tillgodose med det är för att jag vet hur orelevant statistiken blir och kommer därför inte lägga ner någon energi på att plocka fram dessa siffror. All grunddata finns dock i sheetsen om nu någon skulle vara intresserade av att plocka fram den totala statistik ni tror är så enkel och självklar.

Försöker du bara vara besserwisser för sakens skull eller är det något annat du har på hjärtat?
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-06, 00:26   #29
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Heh, komiska inlägg man får läsa här.

Hardcourt. Ingen tvingar dig att rygga ALLT. Du får självklart tillgång till alla 11 tjänsterna men det betyder inte att du ska rygga allt. För att göra det behöver du ha en väldigt stor BR till att börja med. Du spelar på det som intresserar dig helt enkelt och vad som passar dig. Personligen ryggar jag endast 3st utav alla våra tjänster. Inte för att jag inte tror på dom utan för att jag vet vad som passar mig och inte passar mig.
Tennisen gäller det att vara på hugget på tex och placera spel inom några minuter från släpp, för så fort går det exempelvis. Medan NFL och NHL kan du sova till dagen efter. Du spelar på det som intresserar dig. Att spela på alla kan jag nästan lova att ingen gör. För svar angående totala statistiken hänvisar jag dig längre ned i detta inlägg.

Till ssam som klagade på prissättningen för detta. Bara priset för EN tjänst hade kostat mer för dig att köpa själv än om du köper alla via oss. Snarare är priset för lågt satt i mina ögon och skulle inte ha några problem om den sattes på det dubbla eller mer även. Men vi valde att lägga det lågt i början för att låta tjänsterna visa sig själva och låta sig bokföras hos oss. Om du tycker att priset är för högt så är nog denna betaltjänst inget för dig då du antagligen saknar rulle till att spela de insatsnivåer som krävs utav tjänsterna eftersom de alla ska spelas med en separat rulle.
Priset är ca 10kr om dagen, det är väl billigare än sporttjänstens spel En ny användare klagade snarare i chatten igår på att det var ett skämtpris och undrade om det var på riktigt eftersom det var ett riktigt lågt pris vi satt.
Allt är relativt och har du en BR på under 7500 (som vi skrivit under informationen) skulle jag personligen avråda dig från att köpa, då detta inte är något för dig. Även en rulle på 10000 skulle jag personligen avråda dig att köpa då. Du behöver en större rulle än så.

Ang total statistik så är ni själva välkomna att räkna fram den själva om ni lyckas. Allt finns tillgängligt i tidiga trådar. Vi kommer som Boone sagt inte fram till en schysst lösning/upplägg för att det ska se fair och framförallt riktigt ut där alla faktorer ska vägas in.

Wagner du som älskar att kommentera, hur har det undkommit dig att det är en total omöjlighet för oss att göra det? Vi har redan förklarat för dig att det går inte att föra en total statistik för detta och så svårt borde det inte vara att lista ut det själv som varit insatt i spelbranchen sedan kristus födelse.
Alla tjänster har olika unitvärden. Alla tjänster rekommenderar olika unitvärden med. Som exempel, Fotboll 3 som spelas med flatinsats 1 har inte samma unitvärde som fotboll 6 som också spelas med flatinsats. Fotboll #3 spelas med 1/75 som 1unit (1.3%). Fotboll #6 spelas med flytande kassa på 2.5% dock bokför vi den flat med 1unit som 1/40. Mao har Fotboll #6 en nästan dubbelt så hög värde än 3an.
Samma gäller alla tjänster. De rekommenderar olika värden på sina units. Fotboll #5 spelar med snittinsats 4.43 units per spel. Inte betyder det att deras spel ska ha 4,4x mer pengar per match på sig än övriga?
Men kommer du på ett magiskt sätt där du tar hänsyn till alla dessa faktorer är du välkommen att bidra med din magiska formel.

Bara för att buffén serverar allt betyder inte det att man ska äta allt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henke111 (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-06, 00:37   #30
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Anledningen till att JAG inte kan tillgodose med det är för att jag vet hur orelevant statistiken blir och kommer därför inte lägga ner någon energi på att plocka fram dessa siffror. All grunddata finns dock i sheetsen om nu någon skulle vara intresserade av att plocka fram den totala statistik ni tror är så enkel och självklar.

Försöker du bara vara besserwisser för sakens skull eller är det något annat du har på hjärtat?
Jag har inte ens försökt. Du kan alltså men du vill inte, av orsaker som du nu förklarat. Helt okey för mig.

Om du svarat det redan i September så hade vi sluppit mycket av den här diskussionen. https://www.sharps.se/forums/142146-post97.html
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td