Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-06, 00:11   #27
Boone
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Inte för Boone. Han har lovat vinst.
Skönt att se att läsförståelsen är på topp.

Citat:
Ursprungligen postat av Hardcourt Visa inlägg
Citat:
Om du spelar med rekommenderad BR för alla tjänster går du totalt plus i det långa loppet ja.

-------

Då bör det ju finnas en samlad statistik kan man tycka....
Jag angav ju precis varför det inte går att göra det. Hur hade du tänkt vi ska vikta in frekvensen av spel? Anledningen till att vi har delat upp dem är för att tjänsterna i sig är olika och att peta in tjänster som kommer med massvis med spel tillsammans med tjänster som kommer med få spel, eller tjänster som kör med rullande bankrulle att jämföras med de som kör med fast blir en jäkla röra till statistik som inte en endaste människa har nytta av.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat