Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-06, 01:26   #29
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45592
Standard

Heh, komiska inlägg man får läsa här.

Hardcourt. Ingen tvingar dig att rygga ALLT. Du får självklart tillgång till alla 11 tjänsterna men det betyder inte att du ska rygga allt. För att göra det behöver du ha en väldigt stor BR till att börja med. Du spelar på det som intresserar dig helt enkelt och vad som passar dig. Personligen ryggar jag endast 3st utav alla våra tjänster. Inte för att jag inte tror på dom utan för att jag vet vad som passar mig och inte passar mig.
Tennisen gäller det att vara på hugget på tex och placera spel inom några minuter från släpp, för så fort går det exempelvis. Medan NFL och NHL kan du sova till dagen efter. Du spelar på det som intresserar dig. Att spela på alla kan jag nästan lova att ingen gör. För svar angående totala statistiken hänvisar jag dig längre ned i detta inlägg.

Till ssam som klagade på prissättningen för detta. Bara priset för EN tjänst hade kostat mer för dig att köpa själv än om du köper alla via oss. Snarare är priset för lågt satt i mina ögon och skulle inte ha några problem om den sattes på det dubbla eller mer även. Men vi valde att lägga det lågt i början för att låta tjänsterna visa sig själva och låta sig bokföras hos oss. Om du tycker att priset är för högt så är nog denna betaltjänst inget för dig då du antagligen saknar rulle till att spela de insatsnivåer som krävs utav tjänsterna eftersom de alla ska spelas med en separat rulle.
Priset är ca 10kr om dagen, det är väl billigare än sporttjänstens spel En ny användare klagade snarare i chatten igår på att det var ett skämtpris och undrade om det var på riktigt eftersom det var ett riktigt lågt pris vi satt.
Allt är relativt och har du en BR på under 7500 (som vi skrivit under informationen) skulle jag personligen avråda dig från att köpa, då detta inte är något för dig. Även en rulle på 10000 skulle jag personligen avråda dig att köpa då. Du behöver en större rulle än så.

Ang total statistik så är ni själva välkomna att räkna fram den själva om ni lyckas. Allt finns tillgängligt i tidiga trådar. Vi kommer som Boone sagt inte fram till en schysst lösning/upplägg för att det ska se fair och framförallt riktigt ut där alla faktorer ska vägas in.

Wagner du som älskar att kommentera, hur har det undkommit dig att det är en total omöjlighet för oss att göra det? Vi har redan förklarat för dig att det går inte att föra en total statistik för detta och så svårt borde det inte vara att lista ut det själv som varit insatt i spelbranchen sedan kristus födelse.
Alla tjänster har olika unitvärden. Alla tjänster rekommenderar olika unitvärden med. Som exempel, Fotboll 3 som spelas med flatinsats 1 har inte samma unitvärde som fotboll 6 som också spelas med flatinsats. Fotboll #3 spelas med 1/75 som 1unit (1.3%). Fotboll #6 spelas med flytande kassa på 2.5% dock bokför vi den flat med 1unit som 1/40. Mao har Fotboll #6 en nästan dubbelt så hög värde än 3an.
Samma gäller alla tjänster. De rekommenderar olika värden på sina units. Fotboll #5 spelar med snittinsats 4.43 units per spel. Inte betyder det att deras spel ska ha 4,4x mer pengar per match på sig än övriga?
Men kommer du på ett magiskt sätt där du tar hänsyn till alla dessa faktorer är du välkommen att bidra med din magiska formel.

Bara för att buffén serverar allt betyder inte det att man ska äta allt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henke111 (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat