Måste faktiskt erkänna att jag tror väldigt mycket på Berglund idag. Tycker hans system ser väldigt bra ut.
1: Staro Allentown typisk utgångshäst. Ska ju bara vinna ett sånt här lopp om den funkar. Men det gör den ju inte alltid.
2: Rätt ute även om jag är sugen på att lägga till några skrällar. Reserverna plus 10-13. G.K. Trademark känns också som en typisk utgångshäst. I det här gänget bör han vara bäst OM han funkar. Men det är ju det där OM:et... Känns vidöppet bakom.
3: Jag är ju också inne på att Recation bara vinner. Kanske ska strunta i att Peter "hotar" med att svara spets. Kanske inte klarar av det samt släpper när det väl gäller om H-O är tillräckligt agressiv. Recation är tom så bra är min känsla att den har hyfsad vinstchans även från dödens om nu inte 2-3 kört mjölksyreträning mot varandra första 500...
4: 9-4 givna förstastreck här för mig. Talas om barfotakörning på 4. 9 tror jag annars klart mest på. Men gardera vilt bakom. Samma som Berglund plus 11 typ.
5: Är dock inte lik säker på att Cayenne Käbb är en given utgångshäst. Lär köras till spets men svarar han när långluffarna kommer? Släpper han finns det risk för att bli fast igen och svarar han är det risk för möra ben över (opassande?) lång distans. Finns så många roliga skrällar här dessutom. Erik tycker förövrigt att Jacky Glide har klart större vinstchans än Cayenne Käbb vilket förvånar mig en del.
6: Sex kusar känns tryggt!
Nu gäller det bara att ta del av all info och få ihop ett slagkraftigt system. Är världsmästare på att "välja" fel i systemupplägget. Alla känner säkert så. Ha ha.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|