Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-11-09, 09:30   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

V64 Jackpot 9/11


Ikväll är det lavat och klart. Vi ska sjöa, hämta poletter och byta ut köttfärssåsen mot hummer . Skämt åsido. Nu kör vi!

Tänkte starta igång tråden med dagens bank, en totalt glömd samt två borttappade hästar.

Banken hittar vi i V64-3. 3 Recation såg underbar ut senast i ny regi "rödmule" och med barfotabalans. Blir det barfota igen bör det vara klart. Mycket startsnabb och stor chans till tidig spets. 1 Kapten C.D. öppnar bra men är inte tillräckligt snabb för att svara ut Recation från start. Däremot kanske 2 Barbro Palema kan svara ut Recation. Men då känns det som att det blir släpp. God spetschans som sagt och då jag dessutom tycker att hästen är bäst i fältet är det bara till att dunka in spiken! Blir storfavorit och säkert många tipsexperters spik. Men vad göra när den bara vinner!?
Enligt Travtjänsten ska det vara påställt på Barbro Palema här. Inte läst ngt från Peter själv. Men vill han svara spets ställer det ju till det för Recation. Att det alltid ska dyka upp ngt. Spikar bara storfavoriter som det inte finns ngt som talar emot. Med den här infon får jag fundera lite till. Ingen bank förrän infon angående Peters taktik bakom Barbro kommit in. Tillbaka på ruta ett igen...

V64-5 är ett öppet lopp med fina hästar. En häst som jag alltid gillat är 8 Ottens Vigo. Återkom efter vila senast och såg fin ut i bra avslutning. Har bra kapacitet och lopp i kroppen nu och intressant till 5%. Är stark och rejäl och borde inte ha några som helst problem med distansen. Snarare tvärtom. Men möter som sagt många fina hästar och är bara en rolig skräll. 6 Cayenne Käbb gick ett vansinnigt starkt slutvarv senast för att nämna någon av övriga topphästarna. Gardera och glöm ej Ottens Vigo.

V64-6 hittar jag två hästar som var ute i Breeders-semifinaler senast utan att göra bort sig. Streckade runt 10%. 6 Pine Alone verkar bli bättre och bättre. Satt fast senast i ett lopp som vanns av Global Money före Haraldinho och såg jättefin ut. Dock har den lite väl lätt för att ta till galopp. Men hyfsat startsnabb och fixar distansen och given. Även 8 Friction är tappad på strecken. En bra häst men där får man luska ut lite hur Melander tänker köra och vilket huvudlag det blir (inte det lättaste). Viktig info. Vid optimal balans och utrustning är den riktigt bra.

Lycka till!

Senast redigerad av copiad den 2011-11-09 klockan 11:41. Anledning: viktig info i V64-3
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-09, 09:44   #2
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3817
Standard

7,5 vinnare och 2,75 plats på cayenne käbb på bet365? Känns löjligt bra. 3ggr vinnare på reaction också intressant.
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-09, 09:46   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Håller med dig fullständigt!
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-09, 11:32   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Läste på travtjänsten att det är påställt på Barbro och det kanske vankas svar därifrån. Då är Recation inte alls lika bombsäker. Blir intressant att höra vad Peter tänker göra. Lite vacklar jag nu...
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-09, 12:08   #5
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Har snart bläddrat sönder lopparkivet...

Är det någon som läst TTs Spik(ar)?

Ska inte Lädrets stall komma igång?
Tänker på Capello BoB, som såg bra ut sist....

Look La Mark då? kan det vara en bank?
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-09, 12:24   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Kan tänka mig att TT har feeling för Mellby Venus i fjärde. Travspetsen hade den som bank senast och hade värmt dunder. Men tidig galopp då. Bra häst under utveckling i toppform med "hyfsad" kusk. Tål dessutom offensiva upplägg och plockar ner allt från dödens? Anna Sisu är annars också en kanonhäst. Men samtidigt en halshäst vilket gör den mer än ojämn. 4-10-12 bra också. Men Mellby Venus tänkbar spik alternativt utgång för mig.

Capello Bob räknas men öppet lopp i mina ögon. Dock given att gardera med.

Look La Marc har jag ingen jättefeeling för. Men räknas som en av sex. Tror på samma kusar som Berglund på travnet: 1-2-6-7-8-10. Med extra plus för mina drag 6-8.
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-09, 12:27   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Daniel Berglunds tips från travnet (han är alltid påläst):

V6-systemet (skrivs ut på två kuponger):

Kupong 1:
9 Staro Allentown (res 5,10)
9,1,12,11,5,15 (res 8,2)
3 Recation (res 1,10)
9,4,10,8,6,15,12,14 (res 11,7)
6,9,12,10,11,1,5,8 (res 4,3)
8,2,6,1,7,10 (res 9,4)
2304 rader

Kupong 2:
5,10,12,8 (res 1,7)
9,1,12,11,5,15 (res 8,2)
3 Recation (res 1,10)
9,4,10,8,6,15,12,14 (res 11,7)
6 Cayenne Käbb (res 9,12)
8,2,6,1,7,10 (res 9,4)
1152 rader

Totalt: 3456 rader (endast för sex rätt).
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+2)
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-09, 12:49   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 873
Sharp$: 1373
Standard

Måste faktiskt erkänna att jag tror väldigt mycket på Berglund idag. Tycker hans system ser väldigt bra ut.

1: Staro Allentown typisk utgångshäst. Ska ju bara vinna ett sånt här lopp om den funkar. Men det gör den ju inte alltid.

2: Rätt ute även om jag är sugen på att lägga till några skrällar. Reserverna plus 10-13. G.K. Trademark känns också som en typisk utgångshäst. I det här gänget bör han vara bäst OM han funkar. Men det är ju det där OM:et... Känns vidöppet bakom.

3: Jag är ju också inne på att Recation bara vinner. Kanske ska strunta i att Peter "hotar" med att svara spets. Kanske inte klarar av det samt släpper när det väl gäller om H-O är tillräckligt agressiv. Recation är tom så bra är min känsla att den har hyfsad vinstchans även från dödens om nu inte 2-3 kört mjölksyreträning mot varandra första 500...

4: 9-4 givna förstastreck här för mig. Talas om barfotakörning på 4. 9 tror jag annars klart mest på. Men gardera vilt bakom. Samma som Berglund plus 11 typ.

5: Är dock inte lik säker på att Cayenne Käbb är en given utgångshäst. Lär köras till spets men svarar han när långluffarna kommer? Släpper han finns det risk för att bli fast igen och svarar han är det risk för möra ben över (opassande?) lång distans. Finns så många roliga skrällar här dessutom. Erik tycker förövrigt att Jacky Glide har klart större vinstchans än Cayenne Käbb vilket förvånar mig en del.

6: Sex kusar känns tryggt!

Nu gäller det bara att ta del av all info och få ihop ett slagkraftigt system. Är världsmästare på att "välja" fel i systemupplägget. Alla känner säkert så. Ha ha.
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-09, 12:49   #9
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1
Sharp$: 730
Standard

Räser Sune kan vara en rolig skräll i första.I senaste starten på Gävle hade han spår 12 på kort,galopperade i starten och gick fantastisk i mål som 3:a på 13,3 1640.

Då han är startsnabb får han ett bra lopp i spets eller rygg ledaren?.

Kanske ett bra spel h2h.

Lycka till.
Macmac2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-09, 13:29   #10
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Dagens bästa värde ligger i CAPELLO BOB!
Jag tänker förmodligen chansspika den och singla på dubbeln!
KRAFTIGT på gång efter vila och i comebacken var den lysande! Ikväll sitter den!
7%?? LÖJLIGT!!!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-09, 13:31   #11
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Ojojoj, håller med om att det är tokigt streckat i sista. Som vanligt helt omöjligt att säga vilken av Nurmos hästar som är dåliga i halsen och vilka som kommer gå som skållade troll, blir till att chansa lite och jag tar ställning för två av dem och hoppas Allentown strular bort sig. Ville spika Capello Bob först, men inser att risken att Stig-Erik får överta och fuska bort ett varv är ganska stor.

4,5,6,7,9,10
1
1,2,3,9,10,11
4
5,9
5,6,8
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-09, 13:49   #12
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Dagens bästa värde ligger i CAPELLO BOB!
Jag tänker förmodligen chansspika den och singla på dubbeln!
KRAFTIGT på gång efter vila och i comebacken var den lysande! Ikväll sitter den!
7%?? LÖJLIGT!!!

Jag är osså inne på Capello BoB. Och visst är det väl nu som Kari L börjar få igång sina pållar..

Gillar mer o mer Pine Alone! 2 tuffa chansspik....jaja lång tid än, men gillar nagelbitare i slutet.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-09, 13:52   #13
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Fick Bestform.se av en polare de har 0 på Alvena Spider - GRAND PRIX BRODDE - BARBRO PALEMA - MELLBY VENUS - DASHING STEP - PINE ALONE

Haaj!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-09, 14:48   #14
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Fick Bestform.se av en polare de har 0 på Alvena Spider - GRAND PRIX BRODDE - BARBRO PALEMA - MELLBY VENUS - DASHING STEP - PINE ALONE

Haaj!
Det bör tilläggas att formtal 0 är det bästa man kan få på den tjänsten, lätt att tro tvärtom annars (har aldrig hört talas om tjänsten själv, googlade fram det).
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-09, 14:49   #15
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Fick Bestform.se av en polare de har 0 på Alvena Spider - GRAND PRIX BRODDE - BARBRO PALEMA - MELLBY VENUS - DASHING STEP - PINE ALONE

Haaj!

vågar nog inte ändå men det ser ut som Åke sitter på ett ton i sista. Han klättrar nästan upp i vagnen på Francais Du gull

Tack Stekel...Det stärker min ide...Förlåt men det var Copiad som fick upp min ögon på den

Senast redigerad av AbbeAce den 2011-11-09 klockan 15:21.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td