Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-09, 18:47   #436
Erikbgif

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1832

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Homff Visa inlägg
Hur motiverar du det första spelet? Jag valde att spela Sirius-Edsbyn hcp 1-0 2. Sirius har väl börjat dåligt och har fått sin libro skadad. Någon info som jag missat? Och Edsbyns "spöke" verkar ha lossnat mot Sirius(?). Så önskar dig lycka till på alla de andra spelen utom den här matchen
Sirius har inlett väldigt dåligt ja, och förväntningarna på laget har nu drastiskt minskat, men det är det som är lite av deras styrka, dom gillar att slå ur underläge. Ser man på stämningen i laget så verkar den vara alldeles på topp och dem tror verkligen på vad dom gör detta trots dom svaga resultaten. Sen ska vi veta det att Sirius är ett helt annat lag på hemmaplan än vad dom är på bortaplan. 1-1 mot GAIS är egentligen inte lika dåligt som många vill tro, GAIS är ett riktigt bra lag utan att folk vet om det än, 2-1 borta mot Kalix är inte heller så jäkla dåligt, det är trots att Kalix är nykomlingar en av de svåraste bortamatcherna (Det fick inte minst Tillberga reda på i.o.m 8-0 förlusten).
Sirius verkar riktigt taggade och revanschsugna och jag tror att dom får ihop det idag!
Bortais - utomhus - för Edsbyn som är van att spela på fint underlag -inomhus- spelar också ut sin roll här.
6-3 mitt tips!

Senast redigerad av Erikbgif den 2011-11-09 klockan 18:50.
Erikbgif är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat