Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-11-09, 17:47   #436
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Bollnäs
Inlägg: 635
Sharp$: 1829


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Homff Visa inlägg
Hur motiverar du det första spelet? Jag valde att spela Sirius-Edsbyn hcp 1-0 2. Sirius har väl börjat dåligt och har fått sin libro skadad. Någon info som jag missat? Och Edsbyns "spöke" verkar ha lossnat mot Sirius(?). Så önskar dig lycka till på alla de andra spelen utom den här matchen
Sirius har inlett väldigt dåligt ja, och förväntningarna på laget har nu drastiskt minskat, men det är det som är lite av deras styrka, dom gillar att slå ur underläge. Ser man på stämningen i laget så verkar den vara alldeles på topp och dem tror verkligen på vad dom gör detta trots dom svaga resultaten. Sen ska vi veta det att Sirius är ett helt annat lag på hemmaplan än vad dom är på bortaplan. 1-1 mot GAIS är egentligen inte lika dåligt som många vill tro, GAIS är ett riktigt bra lag utan att folk vet om det än, 2-1 borta mot Kalix är inte heller så jäkla dåligt, det är trots att Kalix är nykomlingar en av de svåraste bortamatcherna (Det fick inte minst Tillberga reda på i.o.m 8-0 förlusten).
Sirius verkar riktigt taggade och revanschsugna och jag tror att dom får ihop det idag!
Bortais - utomhus - för Edsbyn som är van att spela på fint underlag -inomhus- spelar också ut sin roll här.
6-3 mitt tips!

Senast redigerad av Erikbgif den 2011-11-09 klockan 17:50.
Erikbgif är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-09, 20:00   #437
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Bollnäs
Inlägg: 635
Sharp$: 1829


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2/4 och lite plus! Hade det inte vart för Edsbyns målvakt Anders Svensson, som gjorde sin livs match, så hade det förmodligen blivit mer! Men nu är det som det är :-)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dellgren (+3), Valleyo (+2)
Erikbgif är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-09, 22:03   #438
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Erikbgif Visa inlägg
2/4 och lite plus! Hade det inte vart för Edsbyns målvakt Anders Svensson, som gjorde sin livs match, så hade det förmodligen blivit mer! Men nu är det som det är :-)
Tack och bock för de gröna siffrorna från dagens omgång. Jag litar på dig!
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-10, 22:01   #439
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Bollnäs
Inlägg: 635
Sharp$: 1829


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fredag och det spelas 4 matcher!
Lägger ut spelen nu dagen före då jag tror oddsen kommer sjunka och det vill vi inte.

Första spelet blir ett MAXSPEL och tycker att det förtjänar att motiveras.

Bollnäs -3.0 - Vetlanda @10u MAXSPEL 2.07 Pinnacle (BET365 ger 2.00 som också är klart spelvärt)
Bollnäs tredje match i serien i år blir också den tredje hemmamatchen i följd, tredje Fredagsmatchen också faktiskt, och Fredagsmatcher hemma på Sävstaås betyder väldigt mycket för Bollnäs, det är bra med publik och riktigt grymt drag på läktaren.
Ett fullt ordinarie Bollnäs krossade i senaste matchen Sandviken med 3-1, ett resultat som var klart i underkant och vi såg alla hur bra Sandviken är när dom senast krossade Hammarby på Zinken med 2-7. Bottentippade Vetlanda kommer senast från 4-4 mot Tillberga hemma efter en riktigt ostabil insats (Tillbergas enda poäng hittills).
Senaste två matcherna lagen har mötts på Sävstaås slutade 7-4 (klart i underkant) och 10-1, Vetlanda har inte vunnit borta mot Bollnäs i modern tid enligt statistiken jag kommer över och lär knappast göra det nu heller, kan tillägga att Bollnäs endast släppt in 2 mål på 2 matcher, vilket är mycket mycket starkt.

Hammarby - Västerås +1.5 @5u 1.76 Pinnacle
Hammarby kommer till start utan skadade Patrik Nilsson och saknar då udd i laget, man är sett till den senaste insatsen klart ur balans och möter nu ett Västerås i toppform som mycket tungt senast släppte in 3-3 i 94e minuten borta mot Vänersborg.

Vänersborg -2.0 - Kalix @4u 2.00 Bet365
Mycket viktig match för Vänersborg, det är precis dessa matcher på hemmaplan som måste vinnas. Bra känsla i laget efter 3-3 i 94 senast mot Västerås.

Sandviken - GAIS +4.5 @3u 1.88 Pinnacle
GAIS två tidigare matcher har varit extremt målsnåla, 1-1 och 2-2, båda mot bra motstånd på bortaplan (Sirius följt av Villa). BÖR bli målsnålt här också, man bör dock förlora matchen men ska klara linen om man inte säckar ihop totalt.


Mölndal - Motala @2u 6.25 Svenskaspel
Mölndal imponerade STORT senast borta mot Lidköping i Lidköping, vann med 5-7 och spelade enligt uppgifter mycket bra, har en intressant trupp med intressanta nyförvärv. Motala kommer senast från 4-2 hemma mot Boltic,enligt uppgift en ganska svag insats av Motala. Boltic är långt ifrån samma lag som förra året i Elitserien då truppen inför i år splittrats totalt.
Usel is väntas vilket brukar gynna hemmalaget.
Kul skrällchans!
OBS denna match spelas på LÖRDAG, är extra snabb med denna då den förmodligen kommer sänkas en bit. Fler allsvenska spel kommer på Lördag eller fredag natt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+5), Andreas15 (+5), morrowindl (+5), Savve (+5), Soap (+1), Swzzi (+5), Savve (+8), Deadbolt (+5), Rejs (+1), Grnvit (+2)

Senast redigerad av Erikbgif den 2011-11-10 klockan 22:10.
Erikbgif är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-11, 10:37   #440
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 658
Sharp$: 5535
Standard

Tycker också att du är duktig ERIK, men långt kvar när det gäller oddshantering. Mölndal fanns till 7.75 på Expekt, nu nere i 6.50
Jag tror mig ha ett dunderspel som går fullständigt i mot marknaden, och av den orsaken släpper jag detta bandyspel på eftermiddagen då oddset förhoppningsvis går upp ytterligare. Återkommer i ärendet !
MVH Hatten
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-11, 14:12   #441
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Bollnäs
Inlägg: 635
Sharp$: 1829


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Yes så kan det nog vara, dock när jag släppte Mölndal så var det endast staten som erbjöd den, Expekt släppte senare
Erikbgif är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-11, 20:19   #442
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Fyfan vad Bollnäs förlusten känns hårt efter det slutet :(
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-12, 01:21   #443
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Bollnäs
Inlägg: 635
Sharp$: 1829


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Japp... den känns jävligt mycket hård! inte nog för att det var ett maxspel men Bollnäs har 7-3 och full kontroll i slutet, då gör man ett klantigt bolltapp på mitten som renderar i 7-4... aja push iaf då tänker man och vips så får Bollnäs ett friläge, jublet sitter i halsen men killen missar målet HELT!!!! Vetlanda sätter igång spelet snabbt efter det medans hela Bollnäs sover och gör 7-5 med bara sekunder kvar. Fyfan!!!
Förutom Bollnäs så gick det väl helt okej, även fast minus aldrig är okej!

Allsvenskan och 1 match i Elitserien imorgon! Väldigt intressanta sådana!
Erikbgif är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-12, 01:36   #444
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hatten1 Visa inlägg
...Jag tror mig ha ett dunderspel som går fullständigt i mot marknaden, och av den orsaken släpper jag detta bandyspel på eftermiddagen då oddset förhoppningsvis går upp ytterligare. Återkommer i ärendet !
MVH Hatten
Var det under 8.5 mellan Hammarby - Västerås (till 1.90) som var dunderspelet? Såg att du rekade det på Gamblers vardag strax efter kl18. Synd att den missade hur som.

I övrigt stå på dig Erik.
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-12, 01:54   #445
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Bollnäs
Inlägg: 635
Sharp$: 1829


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Var det under 8.5 mellan Hammarby - Västerås (till 1.90) som var dunderspelet? Såg att du rekade det på Gamblers vardag strax efter kl18. Synd att den missade hur som.

I övrigt stå på dig Erik.
Jada Soap! Det är tungt när man har stolpe ut men jag hoppas och tror att det snart vänder! Säsongen är ändå väldigt ung ännu, bara spelats 3-5 omgångar spelad (haltande tabell) av 26 i Elitserien så det finns mycket kvar att jobba på!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1)
Erikbgif är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-12, 04:13   #446
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Bollnäs
Inlägg: 635
Sharp$: 1829


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dagens lir

Sirius - Broberg/Söderhamn @5u 2.40 BET365
Sirius - Broberg/Söderhamn ÖVER 7.5 @3u 1.88 PINNACLE
Sirius har inlett knackigt och har haft det tufft hittills, dock så gjorde man sin klart bästa insats senast hemma mot Edsbyn men det blev ändå förlust med 2-3 trots stundtals bländande Siriusspel, man förtjänade helt klart ett bättre öde.
Nån gång ska det släppa för Sirius och jag känner på mig att det gör det idag!
Av bara farten sitter överspelet på 7.5 mål också! Broberg kör alltid full fart framåt eftersom dom är riktigt dåliga på att spela defensivt!
6-4!

Allsvenskan SÖDRA
Blåsut BK - Lidköping AIK @2u 2.85 BETSAFE
Nässjö - Frillesås @3u 1.75 BETSAFE
Tranås - Gripen/Trollhättan @2u 2.50 BETSAFE
Boltic/Göta - Stjärnan @8u 1.25 BETSSON

Allsvenskan NORRA
Finspång - Köping @5u 1.55 BETSSON

Trippel
Falun - Västanfors 1.05
Ljusdal - UNIK 1.05
Haparanda - Katrineholm 1.30
Maxspel 10u -1.43 BETSAFE
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Savve (+4), linusjkpg (+1), Andreas15 (+5), Rejs (+1), tallani (+1), eddieh (+3), Soap (+2)
Erikbgif är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-12, 10:10   #447
 
smaks avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 284
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Hänger på Boltic/ Göta 1.33 SvS.

UB 1.28, NB & bet365 1.20
smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-12, 11:12   #448
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 78
Sharp$: 908
Standard

Tranås testas
keffok är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-13, 03:26   #449
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Bollnäs
Inlägg: 635
Sharp$: 1829


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Broberg sätter 5-5 på övertid efter att Sirius tappat både 2-0 och 5-3.... och därmed blir det en bit minus. fyy så tungt.

Dagens lir:

Kungälv - Kalix ÖVER 7.5 @4u 2.00 Pinnacle
Tillberga - Bollnäs UNDER 9.5 @3u 1.93 Pinnacle

dubbel
Kungälv - 1.45
Bollnäs - 1.35
6u 1.96 BET365
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
morrowindl (+3), Andreas15 (+2), smak (+2), Rejs (+1), Soap (+1)
Erikbgif är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-13, 08:46   #450
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 81
Sharp$: 100


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kan inte säga något annat än att jag beklagar din otur Erik, det är ganska tydligt att myntet inte riktigt vill landa på din sida men snart släpper det!
Deadbolt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td