Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-10, 15:10   #1
dellgren
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Djupdykningar i sportens värld


Hej!

Ibland får jag suget efter att skriva lite. Mest de dagar då jag inte har något att göra egentligen. Sådana dagar kommer lite då och då. Då och då resulterar det också i lite artiklar om sport, främst fotboll. Jag påstår inte att jag är någon vidare skribent men jag tycker det är småtrevligt att samla ihop lite fakta och få ihop en text om lite mer "udda" saker runt om i världen.

Genom mina år så har det blivit en del sådana här texter som ligger och dammar på min dator. Så varför inte publicera dom? Kanske någon som kan hitta något intressant eller bara ett sätt för andra att fördriva lite tid?

När jag tittar igenom de som jag har på min dator så ser jag att en del av dem behöver en rejäl uppfräschning så det är inte så många som är bra nog att publiceras direkt. Men jag tittar lite på dom och ser vad som kan göras med dom.

Jag har en fäbless för östeuropeisk fotboll och det är mest det som jag har tittat på genom åren. Men å andra sidan är detta ju ganska så okända marker för många svenskar. Så, what the fuck, jag slänger in lite texter med jämna mellanrum. Det kan vara någon solskenshistoria, faktasammanställning, uppgång och fall eller bara en hederlig klubbpresentation. Tja, lite vad som helst egentligen.

Så läs om du vill. Det är inte alltid så professionellt skrivet men jag har i alla fall haft roligt under tiden som jag har skrivit!

dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat