Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-12, 11:30   #28
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Är också lite inne på att försöka singla Marre igen, han är ju bra lågstreckad idag och i brist på andra bra favoriter så. Kommer spika Saston utan prut, sen var jag inne på att chansspika Annica, men Marre måste ju vara ett bättre val ändå.

Både Jokern och Disco känns mer sårbara än vad spelarna tror, luktar svar lång väg och från dödens får man vara bra för att vinna V75-finaler! Båda fick dessutom jäkligt hårda lopp senast och även om de gjorde det väldigt bra så är det en faktor som ofta underskattas.

Helmålar silver och skrälloppet (femte). Normalt sett onödigt att måla silver, en sån som Marshal Hackstable t ex ser jag inte hur han ska kunna vinna en silverfinal från bakspår. Men i övrigt finns det några bortglömda, Zapdos Håjt t ex som gått från klarhet till klarhet (1,5,2,d,2 i sina silverstarter), har mycket gratis på sin startsnabbhet och bra läge idag.

Ajlexes Daylight är tokigt lågstreckad i andra på 2%! 3,2,g,2 i sina V75-starter och jag blev lite småimponerad av sättet han höll in i mål mot Ed You senast.

Spetsfavoriten Brasse Kebell är också bra låg på 4%, räcker egentligen med det faktum att han är just spetsfavorit för att han ska vara mer betrodd...

Vem fan är Bosse förresten?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat