Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-15, 02:25   #1839
Boone
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Redbull Visa inlägg
Jag har alltid undrat vem legenden R.Baggio är. Vad han heter. Hur han ser ut. Vad han sysselsätter sig med? Han är trots allt en kändis bland betting-eliten. En riktig winner!

Efter jävligt lite forskande fick jag tag på ett namn. Fan, jag testar! Skapade konto på RoK med detta för-och efternamn och postar sedan ett inlägg på deras berömda "Klotterplank". Efter cirka 23 sekunder ser jag att jag blivit utloggad. Jag tänker- vad i helvete?

När jag sedan försöker logga in igen med mina uppgifter får jag meddelandet:
Undra om jag prickade rätt?

Jag tror min dröm besannats, äntligen vet jag vem bettingvärldens Dalai Lama är! Nu kan jag gå vidare med mitt liv och ja...förresten, tänk att man verkligen offrat ca 22 minuter av sitt liv för att få ett svar på vem varelsen R.Baggio är. Herregud vilken tråkig måndag...
Om du (eller någon annan) är intresserad av att se vem som döljer sig bakom alla "HAHAHAHAHA =))" och stensäkra tripplar föreslår jag denna tråden där Baggio förekommer med både bild och roliga citat.

https://www.sharps.se/forums/offtopic...enga-i-tradar/

Bild på losern: https://www.sharps.se/forums/74317-post71.html
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat