Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-11-10, 14:02   #1831
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Ganska stort ändå att de har fått upp en oddsjämförelse på sidan dock . De ska de ha cred för !
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+1)
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-11, 21:11   #1832
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 28
Sharp$: 360
Standard

Holms blogg idag:

Citat:
Så kan man ju se det. Från ett svenskt hjärta. Men när andra halvleken drar igång på Parken i Köpenhamn, ja då åker också datorn på för att med det ena ögat följa Bosnien v Portugal.
Verkar helt klart vara den matchen som är mest intressant här på R&K denna fredag med inte mindre än just nu - fyra rekar ute.

[...]

Över 1,5 mål till oddset 1,45 signerad fegisen holms Läs här
Sedan Holms rek på matchen:

Citat:
1,45 är 1,45 är 1,45. Men det ser jag mellan fingrarna med idag. Det här känns på förhand som ett jättevirke att använda till valfritt - eller göra som undertecknad och dunka ordentligt på singeln.

Playoff mellan två lag i alla fall jag hade sett i EM, men det är som bekant helt omöjligt nu, utan vi får nöja oss med ett lag utav dem. Och det handlar som vanligt i dessa fall att få ett bra utgångsläge till returen.
Hemmalaget ska ju helst vinna matchen - och bortalaget ska helst göra mål. Det är den enkla matematiken vid dessa playoff-företeelser.

Och ni som såg Bosniens (ja, jag orkar inte skriva ut hela jävla trasselnamnet) match borta mot Frankrike vet att laget har en vass offensiv (läs; Edin Dzeko). Man skapade tillräckligt många chanser för att sänka grodätarna - men istället fick fransmännen in en kvittering och så gick det med det. Men det som imponerade var i synnerhet offensiven.

En vass offensiv besitter även gästande Portugal. Laget har gjort imponerande 27 mål på de tio senaste matcherna, vilket inte är så jävla konstigt med ett stycke Ronaldo i hysterisk form.
Försvarsspelet kan däremot ifrågasättas, senast borta mot Danmark släppte man till enormt mycket bakåt. Och blev straffat. Vilket inte gör oss något.

Dzeko vs. Ronaldo, det blir en match i matchen att se fram emot, sanna mina ord.

Och som jag nämnde. Bosnien behöver vinna. Och Portugal bör helst inte gå mållöst från den här första ronden.
Över 2,5 mål är ju det normala spelet, men jag behåller allt vad livrem, hängslen och hjälm heter och trycker in polletterna på över 1,5 mål.
1,45 ser jag som 45 % ränta - och vilka banker rör sig vid den räntesatsen?
Två av kommentarerna till reken:

Citat:
danill 2011-11-11 11:53:17

När holms skriker ränta är det bara att hoppa på tåget.

Den här sitter hur lätt som helst.

Falukorven 2011-11-11 10:52:23

Slänger in mormors löständer på Bosnien =)
SLUTRESULTAT:

Citat:
Bosnien och Hercegovina - Portugal 0-0 (0-0) Avslutad

Stackars mormor...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Valleyo (+1), Rejs (+1)

Senast redigerad av Fubar den 2011-11-11 klockan 21:14.
Fubar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-11, 23:37   #1833
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Tror signaturen danill var stjärnan som kastade skit på mig hos solo när jag blev utslängd efter en dust med demize. Ser att han fortsätter sin vana trogen att hålla scammarna om ryggen.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-13, 15:33   #1834
 
pr0llans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 345
Sharp$: 342
Standard

Kunghakkila- 2011-11-13 16:11:56Tja grabbar! Jag har spelat ganska många år och har god erfarenhet. Har följt er sida ett tag och tycker det var dags att komma in i värmen själv. Kommer bjuda er på en hel del klassspel i fortsättningen. Vad jag har förståt av det jag läst på planket så är baggio nummer 1. Kan ibland tycka att det är dagisnivå när användare som jbf bl.a. Spyr galla över folk. Även gnagetvarlaget och heeden har skämt ur sig i mitt tycke. Men vore kul om vi alla kunde sammarbeta ist, vi mot bolagen!!

Haha, dom håller verkligen Baggio högt, hur kan dom inte förstå hur usel han är?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
pr0llan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-14, 20:36   #1835
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Jag har alltid undrat vem legenden R.Baggio är. Vad han heter. Hur han ser ut. Vad han sysselsätter sig med? Han är trots allt en kändis bland betting-eliten. En riktig winner!

Efter jävligt lite forskande fick jag tag på ett namn. Fan, jag testar! Skapade konto på RoK med detta för-och efternamn och postar sedan ett inlägg på deras berömda "Klotterplank". Efter cirka 23 sekunder ser jag att jag blivit utloggad. Jag tänker- vad i helvete?

När jag sedan försöker logga in igen med mina uppgifter får jag meddelandet:
Citat:
Ditt konto eller din dator är bannad t.o.m 2041-11-14 21:17:18
Undra om jag prickade rätt?

Jag tror min dröm besannats, äntligen vet jag vem bettingvärldens Dalai Lama är! Nu kan jag gå vidare med mitt liv och ja...förresten, tänk att man verkligen offrat ca 22 minuter av sitt liv för att få ett svar på vem varelsen R.Baggio är. Herregud vilken tråkig måndag...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Norrman90 (+3), RealBigfoot (+1), Vlad (+1), gufimuse (+5)

Senast redigerad av Redbull den 2011-11-14 klockan 20:38.
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-14, 20:40   #1836
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 359
Sharp$: 2706
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Redbull Visa inlägg
Jag har alltid undrat vem legenden R.Baggio är. Vad han heter. Hur han ser ut. Vad han sysselsätter sig med? Han är trots allt en kändis bland betting-eliten. En riktig winner!

Efter jävligt lite forskande fick jag tag på ett namn. Fan, jag testar! Skapade konto på RoK med detta för-och efternamn och postar sedan ett inlägg på deras berömda "Klotterplank". Efter cirka 23 sekunder ser jag att jag blivit utloggad. Jag tänker- vad i helvete?

När jag sedan försöker logga in igen med mina uppgifter får jag meddelandet:
Undra om jag prickade rätt?

Jag tror min dröm besannats, äntligen vet jag vem bettingvärldens Dalai Lama är! Nu kan jag gå vidare med mitt liv och ja...förresten, tänk att man verkligen offrat ca 22 minuter av sitt liv för att få ett svar på vem varelsen R.Baggio är. Herregud vilken tråkig måndag...
hahahahahaha
Norrman90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-15, 00:06   #1837
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5
Sharp$: 116
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Redbull Visa inlägg
Jag har alltid undrat vem legenden R.Baggio är. Vad han heter. Hur han ser ut. Vad han sysselsätter sig med? Han är trots allt en kändis bland betting-eliten. En riktig winner!

Efter jävligt lite forskande fick jag tag på ett namn. Fan, jag testar! Skapade konto på RoK med detta för-och efternamn och postar sedan ett inlägg på deras berömda "Klotterplank". Efter cirka 23 sekunder ser jag att jag blivit utloggad. Jag tänker- vad i helvete?

När jag sedan försöker logga in igen med mina uppgifter får jag meddelandet:
Undra om jag prickade rätt?

Jag tror min dröm besannats, äntligen vet jag vem bettingvärldens Dalai Lama är! Nu kan jag gå vidare med mitt liv och ja...förresten, tänk att man verkligen offrat ca 22 minuter av sitt liv för att få ett svar på vem varelsen R.Baggio är. Herregud vilken tråkig måndag...
what. fick du endast 30 års ban? lyckost där. själv fick man 40år för att man kritisera R.Baggios rek

R.Baggio = Dalai Lama *NOT*
arqadash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-15, 00:10   #1838
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Baggio är bettingvärldens Christer Pettersson
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-15, 01:25   #1839
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Redbull Visa inlägg
Jag har alltid undrat vem legenden R.Baggio är. Vad han heter. Hur han ser ut. Vad han sysselsätter sig med? Han är trots allt en kändis bland betting-eliten. En riktig winner!

Efter jävligt lite forskande fick jag tag på ett namn. Fan, jag testar! Skapade konto på RoK med detta för-och efternamn och postar sedan ett inlägg på deras berömda "Klotterplank". Efter cirka 23 sekunder ser jag att jag blivit utloggad. Jag tänker- vad i helvete?

När jag sedan försöker logga in igen med mina uppgifter får jag meddelandet:
Undra om jag prickade rätt?

Jag tror min dröm besannats, äntligen vet jag vem bettingvärldens Dalai Lama är! Nu kan jag gå vidare med mitt liv och ja...förresten, tänk att man verkligen offrat ca 22 minuter av sitt liv för att få ett svar på vem varelsen R.Baggio är. Herregud vilken tråkig måndag...
Om du (eller någon annan) är intresserad av att se vem som döljer sig bakom alla "HAHAHAHAHA =))" och stensäkra tripplar föreslår jag denna tråden där Baggio förekommer med både bild och roliga citat.

https://www.sharps.se/forums/offtopic...enga-i-tradar/

Bild på losern: https://www.sharps.se/forums/74317-post71.html
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-15, 06:09   #1840
 
gufimuses avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Ludvika
Inlägg: 69
Sharp$: 476


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En pojkspoling?! Haha fan vad besviken man blir på sig själv och alla sina fördomar!
gufimuse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-15, 06:12   #1841
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Om du (eller någon annan) är intresserad av att se vem som döljer sig bakom alla "HAHAHAHAHA =))" och stensäkra tripplar föreslår jag denna tråden där Baggio förekommer med både bild och roliga citat.

https://www.sharps.se/forums/offtopic...enga-i-tradar/

Bild på losern: https://www.sharps.se/forums/74317-post71.html
Tittade snabbt igenom tråden, både rolig och tragisk på samma gång

Men mitt intresse igår var att få ett namn på personen, och det fick jag.
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-15, 15:27   #1842
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Dagens bästa RoK inlägg helt klart!

"Overplayer
- 2011-11-15 15:55:52
haha nej nu lämnar jag detta dårhus. Började hänga lite här eftersom jag tyckte det var sjukt ensamt då jag har betting som jobb. Tyckte det hade varit kul att diskutera spel och tips mm, men inser att jag inte får ut ett skit av att vara här."

Får se om vi ser Overplayer här då inom kort
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-17, 11:51   #1843
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 33
Sharp$: 264
Standard

Skrev en kommentar om Holms 1 miljon länkar i hans blogginlägg(90-talet var det poppis), men blev borttaget, no surprise
xLellx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-17, 15:38   #1844
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 28
Sharp$: 360
Standard

Chefen ger en inofficiell rek i sitt senaste inlägg. Mycket bra motivering.

Citat:
Jag fastnade för Luleås fyra senaste matcher.
2-0
1-2
2-1
2-0
Och nej, det handlar inte om IFK Luleå Fotboll som testat provspelare i internmatcher. Utan om det där sprudlande hockeylaget från samma by. Titta på siffrorna och gnugga dig i ögonen.
Idag är alltså överspelet mellan Timrå och Luleå upptryckt till höga (i hockeymått mätt) 2,35.
Fråga mig inte varför, men snart kommer det en islossning. Åt något håll. Det är så idrotten fungerar.
Och det händer idag. Kom ihåg var du läste det först.


Spana in vilken bonus som passar just Dig bäst in spelen läggs!
Så, jag antar att vi alla går all-in nu?

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Kalle (+2)
Fubar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-17, 21:00   #1845
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Bollnäs
Inlägg: 635
Sharp$: 1829


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fubar Visa inlägg
Chefen ger en inofficiell rek i sitt senaste inlägg. Mycket bra motivering.



Så, jag antar att vi alla går all-in nu?

Slutresultat: 2-3 efter straffar

Senast redigerad av Erikbgif den 2011-11-17 klockan 21:02.
Erikbgif är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/
Postat av For Type Datum
Twitter / Tjalanizle: @AxelFranzen http://t.co/I2pIZ8ki This thread Refback 2012-08-19 21:47
• Mediatippen • Kalmar • KALMAR • Reklambyr This thread Refback 2011-03-19 00:01
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 08:17
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 08:15

td