Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-17, 18:44   #162
Vlad

Vlads avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Jag kan inget om Brasiliansk fotboll direkt, men är inte Atletico-MG lite väl tunga favoriter mot Coritiba. Både for och tabellposition talar för bortalaget.

En bokning runt 1.93 borde väl vara ett drag med låg risk som borde kunna betala 5 tick?
Kan vara,jämför med Vasco som började sticka snabbt uppåt igen ca 2 timmar innan match igår efter att ha droppat hela dagen. Om den går under 1.90 så borde en bokning ge en del ticks iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av Fishjutta Visa inlägg
Jag tror att Universidad de chile kan sjunka till runt 1,5 innan matchstart i copa sudamericana inatt, står i 1,57 nu. Dom har visat sig vara väldigt bra i årets upplaga och deras förra match mot Flamengo har jag för mig att dom till och med sjönk under 1,5. Dom vann även bortamötet här med 2-1. Tror slutoddset landar på runt 1,5 någonting iaf.
Att UdC hamnade så lågt i Flamengo-matchen berodde dock mer på att Flamengo skickade reserver och "sålde" matchen efter 0-4 hemma så inte riktigt samma läge här då Arsenal inte gett upp och är bättre borta i Argentinska ligan.
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat