Även min hemmabana och naturligtvis kommer man vara på plats!
Ganska "viktig" omgång då mitt VM-lag ligger på 18e plats och bra chans på top10 vilket hade varit väldigt roligt. Är 96 själv så även chans där med lite flyt!
1) Kommer nog bli spik ogrady på VM iaf, gissar utgång på större. Kan bli tuff öppning som sen sitter i benen. Fått för mig att ogrady är bättre på 1640 också. Men har såklart bra vinstchans och är klassen i gänget.
2) Mina två första tankar var ouch och fillejubb. Ganska oväntat att Ouch är favorit och spelvärdet är helt borta och det blir att jobba in Fille jubb som jag tror har bra chans.
3) Möjlig chansspik på local conch här. 5 spetsar och släpper känns ganska uppenbart, speciellt när juggelface är struken också. Dock inte helt såld på hans senaste insatser i sverige. Men i spets är det hästen att slå. Marre behöver tur från innerspåret, men såg bättre ut senast. Bakom är det classic grand cru och Copper beach som höjer sig tycker jag!
4) Tycker det känns heltäckt med 2,3,4,5. Min vinnare är 2.
5) Torgil på tok för bra för denna klassen och spets är givet. Bara galopp emot. Solklar spik på allt.
6) Ser svårt ut. Men som vanligt i stoeliten så är det rank 1-5 som antagligen vinner. Mathilde måste garderas efter senaste insatserna. Franska djuret och merger blue chip mest intressant.
7) Väldigt öppet lopp. Tycker alla har vinstchans här, helgardering kan vara lösningen på större. Dock lutar det starkt mot en chansspik på iaf VM här för min del. 11 No fear elkär går från klarhet till klarhet. Bra läge också med springspår och tror på bra chans. Väldigt imponerande sist på jägerso.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|