Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-11-24, 15:15   #1
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

V75 Jägers 26/11


Dax för lite uppsnack.....
Jägersro min hemmabana ,sista för i år.ser intressant ut eller vad tycker ni?

I första börjar det med en storfavorit i O'Grady som mött betydligt tuffare gäng än detta...Men är det så lätt? Covington Ås och Kaffir Face är väl värsta mot.

2.Usch med svårt läge men kanske Homer runt om.Nej här blir nog några streck, Big Ed med Erik och kan Jonny Jubb(a) in Fille,5,6,7 osså intressanta.

3.NUU DÅÅ!!! Är det dags för Marre ser ju lämpligt ut MMMen vågar man spika.
får nog fundera lite till.

4.Då var det tid för att utse Årets 2-åring känns som många 5-7 st eller chansspika 2

5.Här kommer nog omg bästa SPIK i 3 Torgil . Vinner inte Åke ska jag äta upp.......

6. Är Mathilde i form, tycker så stor borde hon inte vara,men men bättre odds på mina ideer som bla 3.7.10.11 + nån ti

7.Inne på att låsa på 4,5 lite skojigt drag.
So far so good.
Lycka till och glöm inte kommentera

Senast redigerad av AbbeAce den 2011-11-28 klockan 15:07.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-24, 15:39   #2
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3817
Standard

Även min hemmabana och naturligtvis kommer man vara på plats!

Ganska "viktig" omgång då mitt VM-lag ligger på 18e plats och bra chans på top10 vilket hade varit väldigt roligt. Är 96 själv så även chans där med lite flyt!

1) Kommer nog bli spik ogrady på VM iaf, gissar utgång på större. Kan bli tuff öppning som sen sitter i benen. Fått för mig att ogrady är bättre på 1640 också. Men har såklart bra vinstchans och är klassen i gänget.

2) Mina två första tankar var ouch och fillejubb. Ganska oväntat att Ouch är favorit och spelvärdet är helt borta och det blir att jobba in Fille jubb som jag tror har bra chans.

3) Möjlig chansspik på local conch här. 5 spetsar och släpper känns ganska uppenbart, speciellt när juggelface är struken också. Dock inte helt såld på hans senaste insatser i sverige. Men i spets är det hästen att slå. Marre behöver tur från innerspåret, men såg bättre ut senast. Bakom är det classic grand cru och Copper beach som höjer sig tycker jag!

4) Tycker det känns heltäckt med 2,3,4,5. Min vinnare är 2.

5) Torgil på tok för bra för denna klassen och spets är givet. Bara galopp emot. Solklar spik på allt.

6) Ser svårt ut. Men som vanligt i stoeliten så är det rank 1-5 som antagligen vinner. Mathilde måste garderas efter senaste insatserna. Franska djuret och merger blue chip mest intressant.

7) Väldigt öppet lopp. Tycker alla har vinstchans här, helgardering kan vara lösningen på större. Dock lutar det starkt mot en chansspik på iaf VM här för min del. 11 No fear elkär går från klarhet till klarhet. Bra läge också med springspår och tror på bra chans. Väldigt imponerande sist på jägerso.
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-24, 20:50   #3
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Lite för trött för att kommentera. Spikar Flemmings två kanoner och hoppas på att de är i form för dagen (det är de ju för det mesta och då ska det vara promenadsegrar på lördag). Marre kommer få runda, aldrig att Örjan vill/vågar ladda hårt från start och trycka sig ut med den hästen.

Blir flera streck i uppfödningslöpningen om det blir något intressant skoryck.

2,3,4,5,7,12
1,2
4
1,2,3,4,5
1,3
5
2,3,4,5,8,11
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-24, 22:16   #4
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

Spik:
7 O’Grady i 5. løb – V75-1 starter denne gang i Sølvdivisionen,
men han har de to sidste starter vist, at han er helt på
højde med de allerbedste danske heste – og de kan jo klare
sig i Gulddivisionen. I forrige start afsluttede han forrygende
i DM bag hele vejen førende Local Conch efter et noget
upassende løb tilbage i feltet. Sidst var hesten ude i Koster
Memoriel, hvor den sejrede ret nemt fra spidsen. Den 5-årige
hingst er ekstremt hurtig fra start, og det mest sandsynlige er,
at den bliver sluppet til føringen af enten 2 Victory Hill eller
4 Lass Inspiration, som også begge er superhurtige startere,
efter nogle hundrede meter. Større problemer kan der blive,
hvis 1 Covington Ås eller værst af alt 3 Kaffir Face tager
føringen lige fra start, for det er langt fra sikkert, at nogen af
disse er villig til at afgive føringen til O’Grady, men mon ikke
O’Grady er en hurtigere starter .....
V75 drag:
3 Dreams Take Time i 8. løb – V75-4 er ude i Opdrætnimngesløbet,
hvor 2 Quid Pro Quo og 4 Fascination givet bliver
favoritterne, men jeg tror ikke, at de er bedre end Jim Oscarssons
2-årige hingst. Den lille hest har masser af speed, og
den har virkelig imponeret ved sine fem sejre. Da den tabte
sad den fast i vinderhullet bag en træt hest, og havde alle
kræfterne i behold. Dens kvalifikationsløb til Opdrætningsløbet
vandt den meget nemt fra andet par udvendigt med
angreb over de sidste
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-24, 22:42   #5
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Rubriken... http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle13984288.ab

Örjan resonerar precis som jag trodde. Alla lägger sig på rygg för Conchen när han mörsar fram till ledning efter en bit. Inte ens Lugauer är dum nog att köra fram för att tro han får ta över. Skitlopp i övrigt för att vara guld (vi har varit bortskämda en tid, men nu har vintern visst kommit). Stenklar @ 2,25 på Expekt!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-25, 09:14   #6
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 405
Sharp$: 970
Standard

VECKANS SPIK:
O´Grady är en Elithäst som hade varit ett givet streck i veckans Gulddivision. Startar i Silver nu och möter inte en enda häst med riktigt bra form. Det här vinner O´Grady hur enkelt som helst.

GIVEN A-HÄST MEN LIKA GIVEN ATT GARDERA:
Torgil vinner detta om han enkelt får ledning. Dock ser jag att Admiral Sea kan svara upp en bit och då måste Torgil tryckas till ordentligt in mot första kurvan. Då kan det bli galopp ! Torgil har galopperat i 40% av sina starter och någon travsäker kille är det inte. Garderingsbuden är Admiral Sea från spets, Danne Fame på styrka och form, Ourselves som har form och kan få loppet.

VECKANS FAVORIT I FARA:
Maharajah är stor favorit och i grunden en av världens bästa hästar. Dock har han inte sett riktigt bra ut i travet. Det har sett ut som att han "körs på nålar" och då vinner man inga lopp i denna höga klass. Spår ett är dessutom inget plus för hästen som riskerar att fastna invändigt. Här kan det skrälla till ordentligt. Tänk er Marre instängd eller inte 100% körbar samtidigt som Local Conch har en sämre dag. Ja då står dörren öppen för två formtoppade skrällar. Totti T. Dream på från rygg ledaren och vindsnabbe Nick Nock.

VECKANS CHANSSPIK:
2-årings loppet ser ut att stå mellan fyra, möjligen fem, hästar. Samtliga ser ut att bli streckade runt 40%. Då tycker jag det är läge att ta ställning för en häst och just i detta loppet tycker jag inte att det är svårt att välja vem man skall göre det för.
Quid Pro Quo har imponerat mest på mig. Sättet han avgör loppen på gillar jag och skvallrar att det finns mycket styrka i hästen. Jag tror han hamnar i 2-3 utvändigt och visar sig starkast sista 700. Chansspik eller en mycket bra A-häst.

VECKANS MEST ÖVERSTRECKADE:
Ritano Freight (45%) har gjort 50 starter och galopperat i 27 av dessa. Nu vankas spår 5 och voltstart vilket ökar risken för galopp. Han har dessutom gått upp från klass 1 till Bronsdivisionen till denna start. Jag tänker inte ödsla några pengar eller streck på Ritano Freight.

Lycka till med streckandet !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+1)
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-25, 14:51   #7
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Bara skummat igenom omgången.Blir förhoppningsvis bättre efter några pilsner och kvällspluggande men hittills tycker jag så här.Tycker att Jägerstrav brukar vara tråkigt. Jägersrolunken är ett myntat uttryck,men tycker att det blivigt uppryckning och den här gången bjuds det kanske på en spelvänlig omgång. Visst ser det ut att kunna bli trist och låg utdelning men kan lika gärna bli tvärtom.Kommer troligen att lämna in ett 50 raders ggr 20 0ch ett skrällsystem.Hoppas att tex Lutfi häxar för dansken i första. Tror egentligen inte att han kan vinna men öppna upp loppet.Annars är nog O`Grady bara bäst.
Andra går jag på skräll.
3dje är stängt på 2 men Local är given tipsetta.
4e är jag inne på att det blir körning. Kommer strecka bla Uhrberg.
I 5e Hoppas jag Takter försöker häxa för Torgil. Örjan från bakspår känns intressant.
6e. Mathilde med skor och tveksam form känns som garderbart men behöver nog bara halvform för att vinna med 100. Fransyskan har fartresurser men inte mycket till tävlingstempo i kroppen. Kanske gardering.
Sista tror jag däremot blir dansk. Galopp på nr 5. Nanok och No fear gör upp.
Så känner jag nu men kanske inte sen haha
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-25, 15:15   #8
 
bokis29s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 401
Sharp$: 1362


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V75/3 Nu när Juggle Face är struken, hur ser loppet ut då, ser vi Local Conch i spets och vill han ha ledningen, har inte tillgång till lopparkivet.
bokis29 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-25, 22:00   #9
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Gjorde precis årets fulaste VM-system:

2,3,4,7
1,2,12
4
2,4
1,3
1,5
2,11

Gjorde snabbt ett nytt som känns mycket bättre:

Alla
2
4
1,2,3,4,5,6,8,9
1,3
5
2

Mathilde har gjort 9 starter på kort och vunnit 8. Oroväckande att det var det sista i raden hon förlorade men hästen bara vinner (58% segrar) och har nästan aldrig gjort två dåliga lopp på raken.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-25, 23:38   #10
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 2625
Standard

Är det bara starter i Sverige du räknar Stekel? För på de tre senaste loppen har hon torskat, varav två på kort. Senast på Charlottenlund.
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-26, 00:08   #11
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Blir mycket snack om No Fear Elkär i sista, men jag tror Nanok Djuhm vinner det loppet. Hade vilat inför senaste torsken mot just No fear Elkär men gjorde ett bra lopp och var inte långt bakom. Bättre nu och den kan bli streckvärd som chansspik nu när alla experter har tjatat sönder Elkär...


Unibet ger för övrigt 2.25 på Lass Inspiration mot Covington Ås H2H
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-26, 00:25   #12
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LeBanner Visa inlägg
Blir mycket snack om No Fear Elkär i sista, men jag tror Nanok Djuhm vinner det loppet. Hade vilat inför senaste torsken mot just No fear Elkär men gjorde ett bra lopp och var inte långt bakom. Bättre nu och den kan bli streckvärd som chansspik nu när alla experter har tjatat sönder Elkär...


Unibet ger för övrigt 2.25 på Lass Inspiration mot Covington Ås H2H
Bra första inlägg! Helt rätt, man ska inte hänga upp sig på en kanonprestation och om hästen gått i botten riktigt i senaste starten är det läge att börja fundera. Streckad på 40-50% från spår 11 i ett jämnt bronslopp, sådär spelvärde på den va? Visserligen blir det väl några obligatoriska galopper och Takter är i superform men tillåt mig tvivla alltså.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-26, 07:13   #13
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 2625
Standard

Håller med om No Fear, We Catch Diamonds känns hetast på mig. Har gott bra på slutet utomlands och Ludde tror själv på bra chans. Från springspåret med en startsnabb häst tror jag inte Ludde missar och väl i spets, hemma på jägersro, så är Ludde ingen lätt nöt att knäcka.
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-26, 09:20   #14
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3817
Standard

Dags att bege sig till jäger strax! Här är mina tankar om någon är intresserad från vårt bolagspel och hemsida!

V75 Jägersro 26/11
Published November 25, 2011 | Edit
I lördags var vi väldigt bra på det när både spik och utgång vunnit dem 2 första avdelningarna. Vi hade Mr Picolit som omgångens bästa spik och Operett Ribb som omgångens bästa skräll, det lönar sig att läsa våra tips !

Tyvärr åkte vi sedan i V75-3 då vi chansade bort Quarcio Du Chene som vann, hästen var väldigt bra igen och det var ett dåligt spel såhär i efterhand. Vi hade heller inte skrällen Alandias Karisma i sista och fick nöja oss med 5 rätt.

Nya tag denna veckan på hemmabanan Jägersro och det ser väldigt intressant ut med många fina hästar. Som vi ser det finns det 2 väldigt starka favoriter som vi spelar hårt på, resten tror vi inte på och hoppas därmed på bra pengar på 7 rätt !

Analys V75

V75-1 Silverdivisionen 2140m Auto

Här blir 7 O´Grady stor favorit trots spår långt ut. Hästen är snabb ut men kommer inte till ledningen av egen kraft. 2 Victory Hill är nog snabbast men släpper till första bästa. Den som är först framme av 3 och 4 får överta, vi tror på 4 Lass Inspiration. Conrad som kör har gått ut och sagt att han kommer att släppa till O´Grady. Blir det som vi tänkt förlorar knappast O`Grady. Risken finns dock att Ludde kommer före med 3 Kaffir Face och får överta, därmed blir O´Grady sårbar och kan förlora. Snabb öppning kan gynna 12 New Line som gått riktigt bra hela året. Formen är på topp men spåret är dåligt. 1 Covington Ås gör det okej men kommer bli över från start och känns inte jättehet denna gången. 8 Harry Haythrow är skrällbudet. Spik eller utgång rekommenderas på 7 O´Grady

Ranking A 7 B 12-3 C 1-8 D 4-2-11-5-9-6-10



V75-2 Klass 2 2640m Volt

Vi tippar 12 Fille Jubb som har formen på topp. Senast vann han ett V65 lopp från 4e utvändigt på Jägersro. Sprang 13 sista varvet på ett mycket bra sätt. Blir det tempo på loppet tror vi han har bra chans med ett liknande sistavarv. Ledningen tar förmodligen 1 Ouch som öppnade mycket fort senast och satt i ledningen från spår 12 efter 300 meter, hästen vann sedan lätt. Det kan absolut se likadant ut denna gången men vi tycker han är lite mycket streckad och det finns roligare bud i loppet. 10 Kom Lloyd blir farlig om han håller sig lugn. 2 Homer Kemp har vunnit 2 av 3 starter hos Åke Svanstedt och vann mycket krafter kvar senast och såg fin ut. Ända förlusten var från just spår 2 i volt då det blev startgalopp, risk för det denna gången också. Chans om den kommer iväg. 7 Elemer Gold är bra, springspår kan passa och kan inte räknas bort trots den bara är 3år.

Ranking A 12 B 10-1-2-7 C 3-6 D 9-11-4-5



V75-3 Gulddivisionen 2140m Auto

Här kommer 1 Maharajah ut igen och blir favorit. Inte mycket att säga med tanke på hur bra hästen är när den är i form. Nu börjar hästen närma sig formen men läget gör att det blir gardering i loppet. Läste någonstans att dem trodde den skulle hålla upp ledningen, vet inte riktigt hur dem kom fram till det men det är inte omöjligt att dem hade tidig julfest i år. Risken finns att hästen vinner om den hittar ut men vi har 2 roliga motbud. 10 Copper Beech spurtade fantastiskt bra näst senast bakom O´Grady och har chans men en liknande prestation. Till och med Bosse i tobaken förstår att 5 Totti T Dream tar ledningen och släpper till stallkamraten 4 Local Conch. Från ledningen ska Local Conch räknas, den har vunnit 2 raka från ledningen mot lite sämre hästar men vi vet hur bra hästen kan vara och vågar inte spela utan honom. Det ska mycket till om inte någon av dem 3 hästarna vinner men bakom nämns 8 Neo Smed som har formen på topp.

Ranking A 10-4-1 C 8 7 D 5-11-12-2-9-6



V75-4 Uppfödningslöpning för 2åringar 2140m auto

4 Fascination och 2 Quid Pro Que blir mest spelade i detta 2 åringslopp. Hästarna såg fantastiskt fina ut i kvalen och ska ses med lite bättre chans än övriga. Orutinerade hästar gör att det kan skrälla och vi kommer ta många hästar men betalar mer för 2 och 4. Vi rankar 4 Faschination först som sitter i ledningen tidigt, kan vara avgörande för loppet. Hästen såg fantastisk fin ut barfota runt om senast och vann hur lätt som helst. 2 Quid Pro Que slog 5 Molle C.D senast från 2a ytter, båda hästarna gjorde ett bra lopp men Quid Pro Que visade sig vara den bättre. Bakom vill vi framförallt varna för 10 Quadrupedans och 11 Romeo Amok.

Ranking A 4-2 B 10-3-5 C 8-11-1-6 D 7-9-12



V75-5 Klass 1 2140m Auto

3 Torgil var före Tamla Celeber i mål i Derbykvalet men galopperade precis innan mållinjen och blev diskvalificerad. Detta är ett medelmåttigt klass 1 lopp där man högst får ha tjänat 400 000tkr. Tamla Celeber har tjänat nästan 6.1 Miljoner och var alltså efter Torgil i mål när dem möttes. Ni förstår nog att Torgil har lite chans här va? Efter det har Torgil kvalat i till Europaderbyt där det tyvärr blev galopp och senast på Solvalla visade han att formen är på topp då han vann på ett bra sätt. Vi tvekar inte att spika ! Motbuden är 1 Amiral Sea som hotar att köra i ledningen och 8 Danne Fame som har hittat formen.

Ranking A 3 B 1-8 C 7-11-10 D 6-9-4-2-5-12

V75-6 Stoeliten 2140m Auto

Här hittar vi omgångens 2 mest överstreckade hästar i form av 5 Matildhe Tröjborg och 2 Annicka. Detta gör det hela mycket intressant. Matildhe Tröjborg har en jättefin häst, förmodligen bland de bästa stona i världen när hon är på topp. Men formen är inte alls bra och hästen ska dessutom gå med skor vilket är stort minus. Tränar ligger dessutom lågt och att hästen är stor favorit i nuläget är perfekt. Ett ännu större skämt är 2 Annicka som senast visade hur bra den är. Kunde inte öppna något från spår 1 men trycker sig sedan ut och övertar ledningen. Hästen får sedan bestämma i eget tempo men är slagen i början av upploppet. Att den är streckad på 26% efter ett sånt lopp gör att man inte kan sluta spela v75. Vi tror istället på 9 Royal De Crepon som gör debut för Marcus Lindgren. Att Björn Goop kör gör det hela intressantare. Formen ska vara bra trots man inte ser det i raden och att det är en bra häst har den visat i Sverige tidigare, bland annat i 4 årings eliten på Solvalla där den var favorit. 10 Merger Blue Chip var mycket bra senast och rankas 2a. Svanstedts andrahäst 1 K.L.M Prelong är bra och ska också med på systemet. Vi chansar på dessa 3 med utgång på 9 Royal De Crepon

Ranking A 9 B 10-1 C 5-7-3 D 6-8-11-2-12-4



V75-7 Bronsdivisionen 2140m Volt

Ett mycket bra lopp där många kan vinna. Favorit i nuläget är 11 No fear Elkär som var mycket bra senast när den gick från sista till första plats under sista varvet, dessutom med krafter kvar. Den prestationen räcker även här. Första rankad blir ändå 3 Il Re frö. Väldigt lågt rankad på vissa håll eftersom folk inte har förstått att den kommer ta ledningen. Både vi och Conrad Lugauer som kör är övertygade om att hästen tar ledningen och därifrån kan det sluta med seger. Det är inte givit på något sätt att den vinner därifrån och vi rekommenderar många streck. 5 Ritano Freight rankas tidigt, det är en mycket kapabel häst men är osäker. Erik Adielsson som kör vann senast med hästen och är positiv inför morgondagens uppgift. Mycket snack om 4 Tion Medon Sisu varje gång. Den har inte vunnit på v75 på flera försök och är inget hett tips enligt oss. Vi streckar på

Ranking A 3-11-5 B 6-2-4-8 C 12-10-9 D 7-1



Sammanfattning:

Omgångens bästa spik: V75-5 3 Torgil

Omgångens bästa skrällbud: V75-3 10 Copper Beech

Omgångens mest överstreckade: V75-6 5 Matildhe Tröjborg



Lycka Till !
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-26, 09:52   #15
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 49
Sharp$: 313
Standard

Hatar att jag alltid hamnar för högt och måste plocka bort hästar. Såhär ser det ut nu:

7 (åker väl med första spiken som vanligt...)
1, 2, 3, 4, 10, 11
1, 4 (borde räcka långt, 4 spets och slut eller 1 från dödens beroende på form)
1, 2, 3, 4, 5, 11
3
2, 9, 10
4, 6, 11, 12 (lutar åt att jag plockar bort 11 här i alla fall)

Ändrat efter att jag varit inne och läst på travnet.se:

2 Annicka testar vi med som etta trots att hon var halvklen från ledningen senast och hon har inte visat toppform i de senaste två starterna. Hon har ett perfekt läge och denna gång blir det Johnny Takter upp. Det borde ge häftig effekt och i ett öppet lopp är hon förstahäst.

7
1, 2, 3, 4, 7, 10, 11, 12
1, 4
1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 11
3
2 (Håller på JT här)
4, 5, 6, 12

Senast redigerad av Crashmash den 2011-11-26 klockan 10:15.
Crashmash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td