Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-30, 17:35   #9
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 938
Standard

Ideer!

Beastine är en tuff märr som spurtade vasst senast i ett tufft lopp. Spåret kan fälla henne!? Mt Evita får ryggen (örjan tar spets intailt men släpper till favoriten!?) får hon luckan kan hon mycket väl kliva förbi allt sista biten. Svårt lopp avd1.

i avd2. Var jag länge inne på Calvados Crane som kan få smyga länge med örjan och kanske kan det gå? Jasmine B är bra och henne gillar jag. Jeppas Hugo var duktig senast när han vann trots tillägg. Fint läge idag!

i avd3. bör man Passa Conrads Linsan som det låter uppåt på. Spets ut och slut!? Passa Dileva käll som känns som hästen i fältet.

i avd4. xman kemp har ju hittat stilen på allvar. Jorma kan säkert lura bort sina motståndare från innerspår. Spets och slut!

i avd5. Tror jag som Widman att Ecker är en bra spik trots avsaknaden av lopp i sex veckor. Motbud: Love the wark och därefter 2-6-5

i avd6. tror jag på 2-4-5-6-7-10-13-14

avd7. Jackpott brodde är ju totalbortglömd! Låser med fenomenale Global Money som är forkstark för dagen.

avd8. Står mellan 3 och 8 samt 10 men jag tog ställning till Cruse speed som bör ta spets eller sitter där efter 300 metrar. Går troligen en 13 tid där och blir svårslagen. Står lite på tur för seger nu.

God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat