En snabb genomgång, kanske kommer en längre senare.
Mesotitsch skjuter bra i dag men är så bedrövligt långsam så jag är besviken på hans insats alltså. Såg bra ut för en topp tre länge men måste vara snabbare om han ska ha chans i framtiden.
Slesinger är dagens överraskning, han presterar riktigt bra och ska ha plus i kanten och kanske en guldstjärna.
Ustyugov sabbar mycket av mina spel då han skjuter relativt säkert men är snabbare i spåret än jag förväntade mig. Eller var det övriga som var långsamma?
M Fourcade gjorde det ruskigt bra i dag, fart under skidorna och säkert skytte som brukligt. Hade vunnit även med en extra bom, nu tog han det lugnare in i mål då segern redan var säkrad.
Schempp är dagens WTF, ja här smällde det till tydligen. Kan han upprepa detta tro?
Birnbacher skjuter som en kråka i dag och hade behövt fullt för att blanda sig i toppen. Klart sämre än vad jag väntat mig. Men farten finns där.
Norrmännen skjuter bort sig helt i dag men det kan vända snabbt för dessa killar. Men som jag skrev ovan så krävs det en del av Boe för att lyckas en andra säsong. Vi vet mer om några dagar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|