Det har varit alldeles för mycket för mig senaste dagarna. Går inte skriva en bok, spela FM samtidigt som man ska på möte och ha full koll på spelen.
Capeirotäby vann till drygt två i odds vad gäller Superligan. Visserligen bara med 6-4 men det kändes verkligen bra det oddset även om täbylaget haft det knackigt på slutet.
Helsingborg visar åter att de har det svårt. Ännu ingen seger förutom mot de fem i botten. Ny förlust i dag borta mot JIK. Detta JIK som har gett bjudodds efter bjudodds. Vet inte varför jag inte fick med dessa i skriften där uppe.
Falun överraskar borta mot Warberg även om nu Warberg inte är lika starka som de varit tidigare säsonger. Spel mot Warberg kan det säkert bli även i fortsättningen, åtminstone lär det kunna finnas spelvärde i deras matcher.
Pixbo vinner enkelt hemma till dåligt odds mot Sirius. Väntat men inget som var spelvärt.
AIK tar en seger mot Umeå City till fint odds faktiskt. Men ens psyke är ju kört i botten vad gäller spel, speciellt då de inte rådde på FCH borta sist, trots en del (massor) skador.
Skidskyttet har jag sovit mig igenom senaste dagarna. Så har enbart sett resultaten. Som jag skrivit tidigare tror jag man ska se upp lite med Birnbacher. Gör det skapligt just nu och en dag när det är stolpe in för honom då kan det bli högst upp på pallen. I övrigt mycket väntade namn i toppen även om det speciellt på herrarnas sid finns lite nya namn runt tiondeplatsen.
Ska se om jag kan styra upp den här dagboken igen med snyggt inlagda spel med bokföring.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|