Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-05, 01:46   #19
Soap

Soaps avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1843
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av O12 Visa inlägg
Då jag ju kommer spela ifrån samma IP-adress som jag nu använder..

*Mor är omgift och vi har alltså ej samma efternamn och ej heller samma adress, kan man ta bonusen? eller hur kan dem koppla ihop oss....
Precis som KP påpekar tidigare i tråden så läre det vara kört med att ta bonusen iom att bonustrading är så pass vanligt. Det absolut vanligaste i T&Cs för erbjudanden är ju att man inte får utnyttja det på en dator som delas av andra.

Något som är ännu viktigare, om du frågar mig, är att ifall du får igenom bonusen så kan bolaget senare använda detta emot dig och hävda bonustrading när du väl vill casha ut. Vips använder de din initiala bonus som svepskäl för att stänga kontot och ogiltigförklara dina vinster.

Ju mindre marknad du är vinnande på desto mer sticker det självklart ut. Vissa bolag sätter en gränssumma för hur mycket du får vinna oavsett marknad (Bet365 vill jag minnas), andra stryper dig långsamt (t.ex. Bwin, WH) eller tvärt (VC, Stan James).

För att lösa IP-problemet så är ett alternativ att skaffa en smartphone med fet skärm och ett abonnemang som tillåter dig att surfa utan att det kostar skjortan. Se till att inte surfa på mobilen via ditt eget nätverk om du har trådlös router hemma utan via den operatör som du har tecknat mobilen hos. När du rekat klart infon om några ev. bets på datorn (vem vill stirra på en mobil mer än nödvändigt?) så går du in på smartphonen och lägger dem på din mors konto. Kort sagt sköter du allt som lämnar spår efter sig via smartphonen, från att du skapar kontot till att du begär uttag eller sätter in kapital (från din mors MB-konto såklart, inte ditt eget). Det är även skönt att ha en smartphone om man vill hålla sig ajour med spreadsheets när man är på resande fot eller varför inte på kafferasten på jobbet!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
O12 (+1)

Senast redigerad av Soap den 2011-12-05 klockan 01:55.
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat