Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-09, 14:58   #1
Vurpan

Vurpans avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 2511

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vurpans Projekt X NHL

Tänkte att det var lika bra att göra en dagbok för att följa detta lilla experiment. Jag kommer enbart spela X i NHL. Runt 23-25% av alla matcher per säsong har historiskt sett slutat oavgjort i NHL och om man hittar några egna saker som gör att man har större chans att välja rätt så borde man kunna göra en liten hacka. Eller inte. Detta är som sagt ett experiment så mitt mål är självklart att gå plus men det är långtifrån säkert att det kommer gå.

Ta detta som ett test och om ni ryggar så gör ni det självklart på egen risk.

Jag spelar för tillfället enbart på betsson, de brukar ligga mellan 3.90-4.30 på X.

Jag använder mig av detta sheet:

https://www.sharps.se/spreadsheet/11462

Det som jag tittar på när jag väljer matcherna är såklart hur pass benägna lagen som spelar är att spela X. En del spelar tightare än andra och spelar således mer Övertid än andra. Matcher som på förhand ser ut att gå under totalen är även de lite mer intressanta då de har en tendens att sluta 2-1, 2-2, 3-2 osv. Gammal statistik och om det är divisionsmatch är också sådant jag tar i beräkning.

Så då har jag nog tagit de mesta. Om ni har synpunkter, förslag eller bara vill skriva nått random får ni självklart göra det

Då kör vi!
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat