Visa ett inlägg
Gammal 2011-12-14, 19:00   #123
Maijadona

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pejsson Visa inlägg
Har precis kollat in dina spel för kvällen och hittat ett litet faktafel i matchen Wisla-Twente: Enligt Nordicbet var det Twente som slog Fulham med 1-0 på hemmaplan 1/12. Wisla däremot fick storstryk på bortaplan med 4-1 3/11. Annars kan jag hålla med om att motivation slår klass men jag avstår nog detta spel då jag misstänker att Twente gör allt för att minst få oavgjort.
Man får 1 riskfritt spel på Nordicbet på EL denna veckan och det skall ju utnyttjas så jag ryggar dina andra spel och slänger dessutom in en 1a på Dinamo Kiev - Maccabi Tel Aviv och en 1a på Steaua Bucurest - AEK Larnaca FC till ett totalodds på 9,23. Allt i en vacker sexling.

Nu jobbar vi in dessa matcher ikväll!!
Hej Pejsson ! Det var inget fakta fel , bara jag som nog förklarade lite otydligt. Wisla slog fulham i sin senaste hemma match :

20/10/2011 UEFA Europa League, Grupp K Wisla Krakow vs. Fulham V - 1:0

Men du har helt rätt i att de förlorade på bortaplan i senaste omgången samtidigt som Twente slog Fulham med 1-0.

Jag har också funderat på Steua idag, kommer nog att livea dem halvlek om det fortsatt står oavgjort då och de har chans på avancemang vid vinst.

Lycka till med sexlingen!
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat