Jag var efter en snabbkoll på listan i söndags på text tv säker på en fler bong. Kommer så att bli men även ett mindre system.
Global midnight möter betydligt vassare motstånd än vanligt men jag tror jag kliver in denna gång. Alltid garderat nu lutar det åt spik. Bergsäker förlust alltså.
Spikade en usel Hamras one more förra veckan. Blev Haussad och var totalt värdelös. Vore dumt att släppa ett drag när det veckan efter är 6 % mot sämre motstånd. Jag tror att Hamras blåser till spets och släpper.
Kan inte förlåta mig själv om den skulle råka ha krafter denna gång och open s.Celeber Sund första häst.
Sebastian K hade säkert vunnigt busenkelt med lopp i kroppen. Nu kanske det blir spännande. Clear sign tror jag inte ett smack på. Ska man hitta någon liknande skithäst med skaplig chans denna vecka kan Vesuvio Ås kanske sprattla sig till en plats till fina pengar från innern.
4e går jag på Lovelock på flerbong men garderar på systemet.
Jolene av Solnäs tycker jag är fin. Kan bli ett chans streck. Trodde Jennifer skulle vinna överlägset från spets men det är Nybrinks vinnare. HUUU.
6e tror jag Freeman T Porter vinner som han vill.
Sista lutar fortfarande mot IsaK C.D. Stormvarning på Dream Director.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|