Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-15, 16:21   #1
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

V75 ÅBY 17/12


Jag Kan inte få någon riktig feeling för någon.
Men i första är Globel Midnight favis men Jag gillar
inte spåret men långt upplopp,Kan bli en utg.

Celeber Sund såg smällfin ut Hobnob värst emot i andra.

Sebstian K ser ut att bli favis här?? Långt upprhåll,får vänta och höra träningrapport. Annars tycker jag att Lokal Conch ser bra ut.

Lovelock favis, såg snabb ut och stabil men Klass II, gillar 10 M.T.E också.

Lärlings/stolopp=många streck,Gillar 1 Caribou.

6e Favis på dåligt spår 8 Beretta Avanti. Tror upploppet avgör här så 11 och 12 får nog hänga med.

sista, Kan Isak CD spåra runt om eller, Kejser KD kanske.

Men det är gott om tid ännu,hör gärna era tankar så tveka inte.
Lycka till
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-15, 19:09   #2
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5721
Standard

Clier Sign kommer jag ihåg,nu med Erik Adielsson.
Kan vara en riktig karamell.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-15, 20:08   #3
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Ja Jag tar nog en utg på Clier Sign...

Orlando Croft kan väl stå på tur?!med tanke på att har inte tävlat på en månad
är nog rätt sugen. Kan starta med.

Senast redigerad av AbbeAce den 2011-12-15 klockan 20:26.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-15, 23:55   #4
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Borde väl vara sämre streckvärde än på år och dag på Clear Sign på lördag, vass spurt efter invändig löpning säger ju att formen är bra men inte så mycket mer imo. Spurt biter ju sådär bra när Flemmings tank och en av Luddes bästa kusar är med.

Blev ungefär 10 minuters analys innan inlämning den här veckan, blir nog utdelning som vanligt på Åby men miljonutdelningen känns lite avlägsen.

3,9,11
1,3
2,10
1,2,6,7,8,10,11
1
1,2,8
2,5,6

9
3
2,10
2,3
Alla
1,2,8,12
2,5,6

Satt en längre stund med sidospelen (såhär i efterhand känns det lite dumt att ha tagit det i den ordningen, hade nog spikat Hobnob på båda annars). Bästa spelet måste nog Lo Allegretto vara.

2011-12-17 14:50ÅHobnob V ANNAT 3 4.750

4-1-0/6 starter under fyraårssäsongen jämfört med 3-3-0/9 starter förra säsongen pekar på stark utveckling, speciellt med tanke på att andraplatsen kom bakom bra häst från bakspår på 1600 och fjärdeplatsen är tagen från spår 11 på Åbys V75. Alla karriärens lopp felfria utom debuten stärker rejält. Bra läge!

2011-12-17 15:35ÅHomer Kemp V ANNAT 3 8.250

Har 4/11 i vinster på starter han gått felfritt och höjt sig klart i nivå sedan tränarbyte och barfota sista (2-2-0 med en av tvåorna efter stor galopp och nollan efter galopp på V75, att jämföra med 2-2-2 på 18 starter i tidigare regi). 7/9 galopper på startmetoden drar ner chanserna och förstör spelvärdet på plats.

2011-12-17 16:15ÅLo Allegretto P ANNAT 3 6.500

24/28 felfria i karriären stärker rejält den grundchans på 23% hästen har att nå topp 3 här då många orutinerade hästar framförallt på start går ut med rejäl galopprisk. 50% på plats är inte bäst i loppet, men med tanke på de många starter det grundas på är det en tydlig indikation på jämn och säker häst jämfört med många av konkurrenterna. Ständigt amatörstyrd ger stärker ytterligare mot övriga. Negativa faktorer finns (OS-bana, loppscenario för dessa lopp historiskt gynnar starthästar) men alla plus väger lätt över.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-16, 09:46   #5
DrD
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 319
Sharp$: 819
Standard

...som ovan OpenStretch analytiker bygger jag nog ett system runt någon just nu okänd "chansparameter"... tror väl inte att man kan räkna rätt i dessa lopp, även om man som Nybrink kör dem i badkaret.

Talas här ovan om bl.a.
3avd nr:1 CLEAR SIGN
mkt fin spurt senast, men var inte flertalet svaga i det loppet? Hur blir detta kört... Ludde spränger ljudvallen från början... sen kommer Isemannen Flemming, Conchen stånkar på och är det nån speed kvar i Clear Sign efter ett sådan lopp...? Frågan är öppen.... svar imorgon.

Talas även om...
7avd nr:1 ISAK CD
Hur kör spets-Daniel här?? Han brukar svara allt i spets, men hur van är han att hantera OS??? Läget bör ju vara att släppa till Veijo, som är van vid snikspårsbanan... för att inte tala om Goopen, Björn e väl nästan född på extraspåret... bara Åke som e värre? Men Gidde räcker väl inte från detta läge, trots kusken... Norsken med nr6....nja???

Här finns att jobba med, kanske får låte tombolan sköta "analysen" denna vecka!
DrD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-16, 11:07   #6
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5721
Standard

Snopet om fel dansk,för många men inte för oss.
Tänker på Avd: 6 Nr 5 Lord Rocket Bo Falsig kör bara ett lopp.
Jag tar då med honom.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-16, 15:39   #7
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

snabb titt, första spik-känslan

global midnight, sebastian k, isak cd.
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-16, 15:45   #8
 
bokis29s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 401
Sharp$: 1362


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hur står det till med Svansteds hästar, är där fler stryckningar på g ?
bokis29 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-16, 17:13   #9
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Jag var efter en snabbkoll på listan i söndags på text tv säker på en fler bong. Kommer så att bli men även ett mindre system.
Global midnight möter betydligt vassare motstånd än vanligt men jag tror jag kliver in denna gång. Alltid garderat nu lutar det åt spik. Bergsäker förlust alltså.
Spikade en usel Hamras one more förra veckan. Blev Haussad och var totalt värdelös. Vore dumt att släppa ett drag när det veckan efter är 6 % mot sämre motstånd. Jag tror att Hamras blåser till spets och släpper.
Kan inte förlåta mig själv om den skulle råka ha krafter denna gång och open s.Celeber Sund första häst.
Sebastian K hade säkert vunnigt busenkelt med lopp i kroppen. Nu kanske det blir spännande. Clear sign tror jag inte ett smack på. Ska man hitta någon liknande skithäst med skaplig chans denna vecka kan Vesuvio Ås kanske sprattla sig till en plats till fina pengar från innern.
4e går jag på Lovelock på flerbong men garderar på systemet.
Jolene av Solnäs tycker jag är fin. Kan bli ett chans streck. Trodde Jennifer skulle vinna överlägset från spets men det är Nybrinks vinnare. HUUU.
6e tror jag Freeman T Porter vinner som han vill.
Sista lutar fortfarande mot IsaK C.D. Stormvarning på Dream Director.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-16, 17:46   #10
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 532
Sharp$: 11905
Standard

Clear Sign blir nog lite av en "kommunare" imorgon då ALLA såg den senast och perfekt läge och Erik upp nu... Personligen tycker jag dock inte att prestationen skall övervärderas då Quarcio stannade till i sin ensamhet o Marre var ofräsch... Inga direkta tigrar han slog i övrigt och blir kraftigt överstreckad och därmed inget värde i honom...
Alanya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-16, 18:04   #11
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 2625
Standard

I första garderar jag Global Midnight. Första gången bakspår på auto och bara andra gången ute över kort distans. Känns som lite tuffare i mot och jag garderar med i alla fall Ini Lou och min personliga favorit Love You More som jag hoppas blir släppt till ledningen av Ini Lou. Då får favoriten vara mycket bra för att slå av två bra hästar som sitter i ledningen/open stretch. Är eventuellt lite inne på att spela med Ini Lou som utgång och fylla på med ännu fler hästar. Staro Divine kan man aldrig glömma bort helt.

Ottey Coger ska räknas från ledningen, likaså Hobnob från vinnarhålet. Celeber Sund åker med på visad toppform men min riktiga drag i loppet är Democrat. Kommer nog igenom fint från sitt bakspår med rygg på Ottey och bara han kan hitta en fin position i andraspår så kommer det rassla duktigt i sista sväng.

Guldloppet känns som det lopp där jag är mest kluven hur jag ska göra. Visserligen är det bara ett fåtal hästar som kan vinna men känns så fruktansvärt tråkigt att plocka med de fyra betrodda. Slutar säkert i att jag spikar Sebbe K, dels för att det är en riktigt skjutare som med minsta lilla form bara ska vinna detta och i att jag absolut inte kan med varken Flemming, Local Conch eller Loket. Bort bort bort!

Antagligen är väl Lovelock bara bäst här och blir släppt till ledningen och vinner. Men jag orkar verkligen inte spela på det sätter utan hoppas att orutinen fäller honom och att han lägger av en galopp i starten. More then enough tror jag är minst lika bra som favoriten och förmodligen blir det en utgång på den duon med heltäckt bakom. Det finns som jag ser det galopprisk för båda två så hoppas på en riktig susare bakom.

Spikar Svetlana Bob, var min första intention när jag såg startlistorna i söndags och sen strykningarna av Com Z och Little Face så känns det inte sämre. Det känns mycket öppet bakom och blir för dyrt att gardera.

Octopus är förstahäst, kommer från ett stall med form och blir förmodligen släppt till ledningen. Freeman T Porter är antagligen bästa hästen men många att runda och mycket hispig häst så inget jag går på. Bakom är det många som ska med, nämner 1,11,6 men där är fler!

I sista spikar jag Kejser DK utan att blinka. Är en topphäst som hade gjort sig i guld.
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-16, 19:14   #12
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Så här kan det kanske se ut....

()=utg

1. (9) 3-6-7
2. 3-4-5-9-11
3. 2 Sebbe (svårt o tro att Lutfi tar ut han i V75 om han inte är bra io)
4. (10) 1-6-7
5. 1-3-5-6-8-12-14
6. 1-2-5-6-8-11-12
7. 1-6

980kr/bong
ev. stryckningar. för dom lär bli fler.
men vad tycks? Lite väl vågat

Senast redigerad av AbbeAce den 2011-12-16 klockan 19:53.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-16, 19:56   #13
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Det tråkiga är ju att nästan allt man lämnar in ser jättebra ut innan loppen. Trots allt står man oftast med dumstrut.
Kan inte se några andra tankar än mina egna i ditt system förutom att jag skulle slänga in hamras av sympati i andra och ta 7,9,11 i första, ta utgång på lovelock och kasta in Dream Director i sista.. Antingen är vi båda nära eller helt ute o cyklar. Måste plugga mer eller ta ett par extra järn o låta det smälta in. Kan va strykningar på gång som ändrar en del. Men lycka till. Förhoppningsvis din dag i morgon.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-16, 22:12   #14
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 60
Sharp$: 2500
Standard

Bästa spiken är ISAK C.D.
Japparen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-16, 22:22   #15
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 2625
Standard

Vad grundar du det på? Imponerade inte på mig alls sist utan vann pliktskyldigt. Hade spelat honom på dubbeln då men denna gången kommer jag vika hårt på Kaiser KD som är en betydligt mer komplett häst än Isak. Isak är otroligt känslig för minsta lilla tryck och måste få sitta att bestämma för att kunna vinna. Antingen släpper han ledningen till Kaiser och då är han chanslös att slå denne på speed. Eller så kör Daniel i ledningen men då kommer han garanterat få tryck av Veijo och kommer inte ha någon växel att lägga i när det rasslar på båda sidor om öronen över upploppet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+1)
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td