Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-15, 20:36   #1
Mr.Betting

Mr.Bettings avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 0
Standard

Mr.Betting söker högoddsare - Fotboll

Tjo alla gamblers!

Känner att det är på tiden att skaffa sig en egen speldagbok och se om man kan göra sig någon framgång inom spelvärlden. Har hållit på med betting ett bra tag nu och det har gått bättre än förväntan. Sporter som jag spelar på är enbart fotboll och då i ligor som England, Spanien, Italien och självklart diverse cupper! dock kan det bli så att man smyger in och testar någon unit på andra sporter ibland.

Då jag inte ser nöjet i att satsa på att t.ex Barcelona slår ett pulveriserat almeira till oddset 1,2 gånger degen så avstår jag alla sådana spel. Gillar mer att tippa på lite mer skrällar och odds som ligger runt 2,3 eller varför inte 4 gånger insatsen. Även odds som ligger runt 8* testas ibland.

Syftet med mitt spelande är inte att casha in feta summor pengar, utan spelar mer för att jag tycker det är kul och är ett big fan of fotboll.
Gillar mest att spela på hcp spel, 1X2 och HT/FT.

Bolaget jag kör hos är bet365.com och och 1 unit kommer att motsvara 100kr. Som lägst spelas det 1 unit och som mest 5.

Med det sagt så drar vi igång partyt. Lycka till ni som tar rygg och jag tar gärna emot både ris och rosor, hit me!

Good luck fuckers / Mr. Betting.
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng