Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-15, 19:36   #1
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Mr.Betting söker högoddsare - Fotboll


Tjo alla gamblers!

Känner att det är på tiden att skaffa sig en egen speldagbok och se om man kan göra sig någon framgång inom spelvärlden. Har hållit på med betting ett bra tag nu och det har gått bättre än förväntan. Sporter som jag spelar på är enbart fotboll och då i ligor som England, Spanien, Italien och självklart diverse cupper! dock kan det bli så att man smyger in och testar någon unit på andra sporter ibland.

Då jag inte ser nöjet i att satsa på att t.ex Barcelona slår ett pulveriserat almeira till oddset 1,2 gånger degen så avstår jag alla sådana spel. Gillar mer att tippa på lite mer skrällar och odds som ligger runt 2,3 eller varför inte 4 gånger insatsen. Även odds som ligger runt 8* testas ibland.

Syftet med mitt spelande är inte att casha in feta summor pengar, utan spelar mer för att jag tycker det är kul och är ett big fan of fotboll.
Gillar mest att spela på hcp spel, 1X2 och HT/FT.

Bolaget jag kör hos är bet365.com och och 1 unit kommer att motsvara 100kr. Som lägst spelas det 1 unit och som mest 5.

Med det sagt så drar vi igång partyt. Lycka till ni som tar rygg och jag tar gärna emot både ris och rosor, hit me!

Good luck fuckers / Mr. Betting.
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-02-16, 00:00   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 44
Sharp$: 30
Standard

Ojojoj ser här vem man stöter på BOL o syns om 12 timmar
Djsmurfish är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-02-16, 09:57   #3
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Spel 1: Milan - Manchester United

Spel: Dnb Milan
Odds: 1,95
Insats: 5 units

Spel 2: Milan - Manchester United

Spel: Milan vinner och håller nollan
Odds: 4
Insats: 2 units

Då var det daxs för första reken i dagboken och den blir mellan Milan och United i champions league. Enligt min mening så är det skit samma hur många vinster eller förluster man har i ligan, när det är champions league slutspel så kan vad som helst hända, och det är precis det som kommer att hända ikväll!

Vi börjar med skadeläget.

Milan: Borriello och Zambrotta.

United: Vidic, Giggs, Hargreaves, John O'Shea och Anderson.

Tungt avbräck för milan att Borriello missar matchen, men tror att Huntelaar som hängde 2 kassar i fredags mot Udinese är sugen på att starta och förhoppningsvis kunna överlista även Van der Sar.

Uniteds skade lista ser värre ut då många av dom skadade hade varit givna i start elvan. Men vi som tror på Milan hänger ju inte läpp för detta.

Tror att Milan ikväll kommer gå hårt för vinst. Dom vet att returmötet kommer bli tufft att spela på Old Trafford och behöver därför ha med sig ett bra resultat från San Siro, och förlust eller oavgjort ser jag som dåliga resultat att ta med sig.
Ni som läser mycket historik vet att united inte har gjort mål på Milan på San Siro, utan släppt in 10 stycken. Tror inte United med Rooney ensam på topp kommer att lyckas göra något ikväll heller. Rooney leder den intärna skyddeligan med 23 mål, tvåa är Berbatov med ynka 8(!!!) fullträffar. Att United ställer upp med en ensam forward luktar rädddsla och försvarsspel på långa vägar. Lyckas Milan stänga av Rooney från matchen så tror jag att det kommer se klent ut frammåt för Uniteds del, samtidigt som Milan ångar på framåt. Världens (snart) bäste Ronaldinho kommer att hålla i ledar-pinnen. Han avgjorde matchen i fredags på egenhand med 3 assist, grymt fina och viktiga passningar och även en del dragningar så att dom som har köpt säsongbiljetter ska få valuta för pengarna. Pato som sett otroligt pigg och taggad ut den här säsongen kommer även han att bli farlig frammåt och att det kommer bli han som hänger första är inget som skulle förvåna mig.


Sammanfattning:

Milan kommer att gå för vinst och som dom kommer att göra det. Ska vi säga att Pato inleder målkalaset genom att göra första, snyggt framspelat av Ronaldinho. Dinho själv gör mål nr.2 efter att ha fintat Ferdinand tillbaka dit som han kommer ifrån och en halvkass Beckham lyfts flera nivåer inför mötet och avslutar med att göra 3-0 på frispark.

Kanske blir en del klagomål för att jag inte har med statistik eller något om formen för lagen, men jag spelar mycket på kännsla och som jag sa i början, så är det champions league och då spelar inte formen någon roll
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-02-16, 22:24   #4
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Vilken match det var, Ronaldinho hade lekstuga och milan borde ha fått med sig ett kryss. United hade en bra period i mitten av andra som dom utnytjade bra, dock var milan klart bättre laget.

Nya tag imorgon!

Vinster: 0
Förluster: 2
Push: 0
BR: - 7 units
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-02-17, 10:49   #5
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Spel 3: Wigan - Bolton

Spel: dnb Bolton
Odds: 2,2
Insats: 5 units

Spel 4: Wigan - Bolton

Spel: Bolton - Bolton
Odds: 6
Insats: 3 units

Ikväll tar Wigan emot Bolton hemma på DW Stadium. Då lagen egentligen skulle mötas den 21 december och matchen sköts upp p.g.a dåligt väder så blir detta det första mötet mellan lagen i årets upplaga av Premier League. Det är ett derby som betyder mycket för båda lagen då båda ligger farligt nära nerflyttning och alla poäng är viktiga.

Formen:

Wigan: har vunnit 1 match av dom 13 senaste. Slog då Hull city med 4-1 i cuppen. senast man vann i ligan var den 28 november 2009 och då slog mann Sunderland hemma med 1-0.

Bolton: har vunnit 2 av sinna senaste 6 matcher och båda komm på hemma plan. Senast man bärgade 3 poäng på borta mark var så sent som den 26 september 2009, snart drygt 5 månader sedan.

Innbördes möten: wigan 3 vinster, bolton 1 och 1 oavgjord. Bolton tog sin vinst på bortaplan och vann då med 1-3.

Truppen:

Wigan: saknar Richard Kingson, Steve Gohouri och troligtsvis James McCarthy. Är inte så insatt i wigans trupp och vet dock inte om dom här spelarna är orinarie eller ej.

Bolton: får tillbaka viktiga spelare som Jack Wilshere, Vladimir Weiss och den duktige och viktige mittbacken Zat Knight.

Egna tankar:

Har sett bolton spela sina senaste matcher och tycker dom spelar stundtals bra för att ligga så långt ner i tabellen som dom gör. Senast borta mot City gjorde dom bra ifrån sig och om dom inte hade dragit på sig en straff i första halvlek så tror jag mycket väl att dom kunde ha tagit poäng då dom skapade bra lägen. Fick 1-1 senast mot Tottenham vilket jag tror bara stärker självförtroendet inför kvällens drabbning.
Wigan å andra sidan har inte lyckats med mycket alls senaste tiden. Åkte bland annat ut ur FA cuppen mot notts county, vilket jag tror kom som en kall dusch. Wigans form är oehört dålig och när inte vinsterna kommer så tar det på självförtroendet.
Det är derby och bolton som ser pigga ser säkert sin chans att ta en efterlängtat vinst borta mot ett formsvagt wigan.


Spelar dnb på bolton då jag inte tror att dom kommer förlora detta, men att kryss risken finns. Om bolton lyckas få in en boll innan första halvlek är slut så tror jag inte att dom kommer att tappa denna derby vinst, spelar därför HF-FT på bolton.

__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-02-17, 18:31   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 674
Sharp$: 43
Standard

Tjena,

Vad tror du om Notts Co - Grimsby?

2:a till 7,75 och 2/2 på HT/FT till 16,00 och jag finner spelvärde i det då Grimsby ändå gjort det någorlunda okej senaste matcherna
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-02-18, 07:17   #7
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Spel: dnb Bolton PUSH
Spel: Bolton - Bolton [PUSH

då bet365 ger pengarna tillbaka på HT/FT spel om matchen slutar 0-0 så blev det ingen förlust alls igår.

borde ha kollat upp kvaliten på planen lite noggrannare innan jag la den reken, my bad.
Denna dagbok har inte börjat allt för bra, inget vinst spel hittills, men inte kul om det går för bra direkt, lite får man slita för vinsterna


Vinster: 0
Förluster: 2
Push: 2
BR: - 7 units
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best

Senast redigerad av Mr.Betting den 2010-02-18 klockan 08:44.
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-02-18, 07:18   #8
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Tjena,

Vad tror du om Notts Co - Grimsby?

2:a till 7,75 och 2/2 på HT/FT till 16,00 och jag finner spelvärde i det då Grimsby ändå gjort det någorlunda okej senaste matcherna
kul att du fråga, dock lite väl nära inpå matchstart, men annars hade jag kanske kunnat sätta mig in lite mer
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-02-18, 08:43   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 11
Sharp$: 3
Standard

jag liveade den matchen som DnB Grimsby @5.00 2u. Den gick in
korvish är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-02-18, 09:04   #10
 
Flickvaens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: odox Spelmani
Inlägg: 268
Sharp$: 138

Flickvaen - Divison 4
Stats: 25 - 21 - 0
ROI: 113.22%
Vinstprocent: 54.00%

Standard

BOL!
Flickvaen är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-02-18, 11:26   #11
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Citat:
BOL!
tackar.
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-02-18, 11:49   #12
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

spel 5: Rubin Kazan - Hapoel Tel-Aviv

Spel: dnb Hapoel Tel-Aviv
Odds: 5,5
Insats: 1 unit

Blir en snabb "rek" (tveksam om det går att kalla den för det) då jag sitter på jobbet och inte har allt för lång tid på mig att söka fakta och formulera mig.

Rubin har på sina 6 senaste matcher bara vunnit 2 stycken. Båda vinsterna kom på borta plan. På hemma plan är Rubin som bekant jäkligt duktiga och har bland annat spelat 0-0 mot Barcelona och Dynamo Kiev. dom 6 senaste matcherna på hemma plan har laget gjort 7 mål och släppt in 3 mål. De 3 senaste matcherna har slutat 0-0.

Hapoels 6 senaste matcher har 4 slutat med vinst och 2 har slutat med ett oavjort resultat. Man har i sina 10 senaste borta matcher gjort mål i alla utom 3.

Egna tankar:

Anledningen till att jag spelar dnb Hapoel är att jag tror dom är nöjda med ett 0-0 resultat att ta med sig hem till israel inför returen. Rubin tror däremot vill nog gå för en seger och sen spela på resultatet i returen. Hapoel gör enligt statestiken mål på borta plan och det jag hoppas på är att dom ska lyckas kontra in ett idag och sen täppa till bakåt.

Får be om ursäkt för en dålig rek/spelförslag då jag sitter på jobbet och matchen börjar kl 3.

God tur
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-02-18, 18:44   #13
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Kazan gjorde precis vad dom skulle - mos av Hapoel, men det tar vi med en klackspark och ett leénde då man vet vad som väntar i spelväg ikväll.

Nu känner jag det på mig, första och tro fan att den andra vinsten kommer att komma ikväll! Förstår om det inte är många/någon alls som ryggar då man sitter med ett facit som inte imponerar på någon:

Vinster: 0
Förluster: 3
Push: 2
BR: - 8 units

men man ska få slita till sig till beröm, det ska inte komma gratis! Tänker fortsätta att tippa på dom som inte är favoriter för det mesta, då jag brukar sätta en del av dom och gå bra med pluss på banken. Denna formen är bara temporär..

Slut med skit snacket, nu kommer kvällens pärlor som ska göra min kväll och förhoppningsvis eran!

Spel 6: Fc Köpenhamn - Marsielle

Spel: Fc Köpenhamn
Odds: 3,3
Insats: 5 units

Vi börjar med formen:

FCK: Köpenhamn tog sig vidare från grupp K efter att ha slutat 2:a med 3 vinster 1 oavgjord och 2 förluster. Hemma på Parken tog man 2 vinster och kryssa 1 match. Man släppte in 1 mål samtidigt som man gjorde 4. Ända laget som lyckades näta på FCK var PSV. FCk är ett väldigt starkt hemma lag och har hittills i den danska SAS ligan bara förlorat 1 av 10 matcher. Framåt öser dom på, 19 fullträffar och bara 5 insläppta på hemma mark.

Marsielle: Marsielle slutade 3:a i sin champions league grupp vilket gjorde att dom hamnade i EL. Dom hade en väldigt svår grupp med milan och real, och slutade på 2 vinster, 1 oavgjord och 3 förluster. Dom gjorde 10 mål och släppte in lika många. På borta plan lyckades dom bara mäkta med 2 mål. I ligan så har dom på de 7 senaste matcherna vunnit 5 och förlorat 2.

Truppen:

FCK: FCK ställer upp med samma trupp som dom slog Sparta med 3-0 före jul. Ända skillnaden är att Zanka spelar på skadade Laursens plats.

Marsielle: Marsielle saknar 4 stycken spelare inför kvällens möte; Julien Rodriguez, Cyril Rool, Gabriel Heinze och Brandao.

FCK coachens ord inför matchen:

"De är väldigt starka fysiskt. Jag älskar Valbuena och Luchos spelsätt. Deras svagheter är att de kan vara väldigt ojämna under en match. Vi har stor respekt, men vi är absolut inte rädda för dem."

Jag tror:

Som vanligt när det är playoff i diverse cupper med retur möten så vill borta laget ha med sig ett bra resultat inför returen samtidigt som hemma laget vill göra så mycket mål som möjligt, samtidigt som man inte blottar sig allt för mycket bakåt. Köpenhamn har haft en mycket fin vår och spelar en fin fotboll, extra bra spelar dom den hemma på Parken. Som det verkar så tänker FCK sikta på en seger ikväll och som man säger så slår motivation klass och david besegrar goliat. Spelar på raka 1:an då jag tror att ett taggad FCK som verkligen siktar och gör allt för att göra bra ifrån sig ute i europa välter Marsielle ikväll.


Spel 7: Hamburg - PSV

Spel: PSV
Odds: 5
Insats: 2 units

Då jag bara postar detta spelet i min speldagbok så blir det ingen rek då jag spelar den på magkännsla. PSV är ett bra bortalag och tror inte man tänker vika ner sig mot Hamburg ikväll. Blir även ett spel på denna matchen då det blir kvällen tv underhållning.
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-02-18, 22:04   #14
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Marsielle matchen är inte mycket att säga om, men PSV däremot, onödig straff dom drar på sig i första halvlek. dock såg det bättre ut i andra och vilken målsumpare touivonen (så obetydelselös kille att man inte behöver stava rätt på namnet) är! hoppas vi slipper se han dra på dig den gula landslagströjan.

Vinster: 0
Förluster: 5
Push: 2
BR: -15 units
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-02-19, 14:06   #15
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

England; Coca-Cola League Two: Rotherham - Torquay

Rotherham:

Rotherham ligger 4:a i tabellen, 3 poäng ifrån direkt uppflyttning. Dom har 1 match mindre spelad än ledaren (Rochdale), 3 matcher mindre spelade än tvåan och 2 matcher mindre spelade än tabell trean. Ska man slippa spela playoff så måste man slå lag som Torqay, speciellt på hemma på Millmoor Ground. Formen de 10 senaste matchern på hemma plan ser ut som följande: 3 - 5 - 2 och mållskillanden är 13 - 11.

Rotherham har en vass målskytt vid namn Adam Le Fondre som har mäktat med 19 mål på 28 matcher. Jämför detta med Torqays bästa målskytt som gjort 6 mål på 29 matcher.


Torqay:

Torqay ligger på en 21:a plats i ligan, man har en match mer spelad än Celtenham som ligger på 22:a plats. Vinner Celtenham sin match som dom har spelat mindre än Torqay så går dom förbi dom i ligan. Torqay kämpar för överlevnad och har totalt tagit 27 poäng. Poängen som dom plockar är framförallt på hemma plan, där dom bärgat 18 poäng. Endast en match vunnen på borta mark och det var mot Burton Albion tidigt på säsongen. Borta formen de 10 senaste matchern är; 0 - 5 - 5 och en mållskillnad på 13 - 8.


Senast lagen var hemma hos Torqay och då vann man efter 2 såna mål av Ellison (min85) och Le Fondre (min 90+4). Anmärkningsvärt är att senast Torqay slog Rotherham var på hemma plan år 2000.

Tid vid mål : Rotherham(gjorda/insläppta) : Torqay (gjorda/insläppta)
0-15 - 6/2 - 7/3
16-30 - 4/3 - 5/5
31-45 - 10/5 - 5/7
46-60 - 3/9 - 5/8
61-75 - 6/4 - 6/7
76-90+ - 13/7 - 10/14




Egna tankar:

Då Rotherham har ett utmärkt läge att gå direkt upp till nästa liga så tror jag att dom har motivationen på topp. Senast matchen så vann dom borta med 2-1 mot lincon city, och att ha en vinst i baggaget känns nog extra bra. Man spelar bra på hemma plan och tar nu emot ett Torqay som bara har en borta vinst i ligan. Vid vinst så lägger man sig på den eftertraktade 3:e platsen. Torqay däremot är i en enorm svacka och jag ser ingetnting som egentligen talar för dom ikväll.
Båda lagen gör som flest mål i slutet utav matcherna och i Torqys fall så släpper man även in flest då också. Sista kvarten + tillägg har lagen totalt släppt in och gjort 44 mål och detta tänkte jag försöka utnytja ikväll.

Mina spel:

Spel 8: mer än 130 målminuter - odds 2 - insats 5 units.
Spel 9: Rotherham gör 3 mål eller mer - odds 3,4 - insats 5 units.
Spel 10: Rothenham vinner med 2 mål eller mer - odds 2,7 - insats 5 units.
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td