Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-03, 07:55   #12
DrD

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 819
Standard

Är det spel i samma pool som i Norsk-kamperna? Då blir det väl några extra euro fr finland att slåss om...? Sen torskar man väl på sympati-lir, att man går på di svenske som man känner igen, sen brukar vi väl ha bättre mtrl i grunden, men detta ser småjävligt svårt ut! Hade förutsatt mig att nya spelåret skulle bli bättre... sen åker man på denna början! Visst blir det mindre insats än normalt, men troligast kladdar man ner ngt lir...

Kommer ihåg stall Lähderkorpis snack om Maxwell Mayday inför förra veckans V7a... då sades: - "...är det lite för kort distans för och han har varit borta ett tag. Vi har siktat på loppet i Finland nästa helg. Han får gå här och gör säkert ett bra lopp men det blir tufft att vinna."
Han blev oplac med galopp i dimman på Hd, måste kolla upp detta mer... men har Kari siktat hit ska han väl kunna räknas då det är ett gäng 9-10-11åringar emot, några ston... en ojämn (men bra) I Wont Dance, Target Hoss som man inte vet om hon är OK från Nurmos halsvirus..., nej fan... jag chansspikar Takter här och hoppas på en nedsstrykning ngt spår.

Stodiv avd6... vad är det för djur?? Synd att Canaka BF inte ser ut att ha formen i zenit, men tar Veijo ut henne här tror jag på svensk-finskt! Hon är knallhård då hon är i form, det är ju Naimi som är bra men med en seger% på 7!!! och att Classe inte vinner så mkt V7-lopp, gör att Canakaa känns hetast, hon har ju hela tiden mött sveriges bästa 4-åringar och hävdat sig helt OK... tänk Nettan Palema, Global Money, Aisle Stand, Kadett CD, Love You More... you name it!!! Senast var det väl StoEliten mot äldre och det var lite tufft...

Vi får försöka ta tag i det under veckan... tillsammans e vi starka!
Varför inte köra lite på chans... svensk sisu....!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+2)
DrD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat