Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-03, 08:07   #1
jepalano

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 331

Jepalano 2012
Stats: 78 - 49 - 0
ROI: 110.40%
Vinstprocent: 61.42%

Standard

Dagens fotboll 3/1-2012

Även idag spelas lite intressant fotboll. Tänkte lista det jag finner intressant och sen får folk gärna fylla på med synpunkter och andra intressanta matcher. Vill tillägga att jag inte rekar några matcher här utan skriver mina synpunkter baserat på förra omgången.

Premier League:
  • Tottenham - West Brom
  • Wigan - Sunderland
  • Manchester City - Liverpool

Börjar uppifrån. Tottenham spelade lika mot Swansea, borde såklart vunnit men var inte helt övertygande. West Brom spelade mot Everton, blev en ganska jämn match. Everton hade lite flyt på slutet. Jag tror West Brom kan stå på sig bra i denna match men inte tillräckligt för ett oavgjort eller vinst. Under spel är kanske intressant, sett till formen hos lagen ligger snittet på under 2,5 iallafall.

Wigan - Sunderland är en högintressant match. Tyckte Sunderland såg riktigt bra ut senast mot Man City och man lyckades faktiskt vinna med. City kan på inget sätt jämföras med Wigan och Wigan var förvisso inte dåliga mot Stoke men jag tror på ännu en liten skräll för Sunderland. Överspel är även det intressant tycker jag, kanske mest intressant faktiskt.

Man City - Liverpool, jadu. Liverpool såg inte dåliga ut senast mot Newcastle men City lär ha tillbaka b.la. Balotelli och spelar bara Silva från start ser jag inget som kan stoppa City från att börja vinna igen. Kring 1.9 för -0.5 känns klart spelvärt så här utan någon vidare rek. Jag tror City är taggade!

I-League:
  • Dempo - Chirag
  • Pune - Mohun Bagan

Kommer inte hinna reka tillräckligt till Dempo men en sak är säker, det kommer bli mål. Över 2,5 är nästan garanterat. -1.5 på Dempo känns som ett bra alternativ till strax över 2 i odds.

Pune - Bagan har jag ingen som helst känsla för, känns som det kan gå hur som. Även med över/under, svår match! X2 (+0.5 på Bagan) kanske är ett bra spel. Säger inget mer om den matchen.

Utöver dessa spelas även:
Turkiska:
  • Kayserispor - Bursaspor
  • Sivasspor - Kardemir Karabuk
  • Trabzonspor - V. Manisaspor
  • Galatasaray - Buyuksehir B.
  • Mersin - Ankaragucu

Grekiska:
  • Giannina - OFI Crete
  • Panionios - Asteras Tripolis
  • AEK - Dramas

Detta är de matcher jag finner intressanta. Ni andra får gärna fylla på med matcher, synpunkter, kritik och allt möjligt! Är en del cup fotboll idag b.la. Copa del Rey.
jepalano är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat