Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-03, 07:07   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Sverige
Inlägg: 41
Sharp$: 331

Jepalano 2012
Stats: 78 - 49 - 0
ROI: 110.40%
Vinstprocent: 61.42%

Standard

Dagens fotboll 3/1-2012


Även idag spelas lite intressant fotboll. Tänkte lista det jag finner intressant och sen får folk gärna fylla på med synpunkter och andra intressanta matcher. Vill tillägga att jag inte rekar några matcher här utan skriver mina synpunkter baserat på förra omgången.

Premier League:
  • Tottenham - West Brom
  • Wigan - Sunderland
  • Manchester City - Liverpool

Börjar uppifrån. Tottenham spelade lika mot Swansea, borde såklart vunnit men var inte helt övertygande. West Brom spelade mot Everton, blev en ganska jämn match. Everton hade lite flyt på slutet. Jag tror West Brom kan stå på sig bra i denna match men inte tillräckligt för ett oavgjort eller vinst. Under spel är kanske intressant, sett till formen hos lagen ligger snittet på under 2,5 iallafall.

Wigan - Sunderland är en högintressant match. Tyckte Sunderland såg riktigt bra ut senast mot Man City och man lyckades faktiskt vinna med. City kan på inget sätt jämföras med Wigan och Wigan var förvisso inte dåliga mot Stoke men jag tror på ännu en liten skräll för Sunderland. Överspel är även det intressant tycker jag, kanske mest intressant faktiskt.

Man City - Liverpool, jadu. Liverpool såg inte dåliga ut senast mot Newcastle men City lär ha tillbaka b.la. Balotelli och spelar bara Silva från start ser jag inget som kan stoppa City från att börja vinna igen. Kring 1.9 för -0.5 känns klart spelvärt så här utan någon vidare rek. Jag tror City är taggade!

I-League:
  • Dempo - Chirag
  • Pune - Mohun Bagan

Kommer inte hinna reka tillräckligt till Dempo men en sak är säker, det kommer bli mål. Över 2,5 är nästan garanterat. -1.5 på Dempo känns som ett bra alternativ till strax över 2 i odds.

Pune - Bagan har jag ingen som helst känsla för, känns som det kan gå hur som. Även med över/under, svår match! X2 (+0.5 på Bagan) kanske är ett bra spel. Säger inget mer om den matchen.

Utöver dessa spelas även:
Turkiska:
  • Kayserispor - Bursaspor
  • Sivasspor - Kardemir Karabuk
  • Trabzonspor - V. Manisaspor
  • Galatasaray - Buyuksehir B.
  • Mersin - Ankaragucu

Grekiska:
  • Giannina - OFI Crete
  • Panionios - Asteras Tripolis
  • AEK - Dramas

Detta är de matcher jag finner intressanta. Ni andra får gärna fylla på med matcher, synpunkter, kritik och allt möjligt! Är en del cup fotboll idag b.la. Copa del Rey.
jepalano är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-03, 07:55   #2
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 20
Sharp$: 218
Standard

Bet365 hade nåt liveoddserbjudande på Man city, så kör på -0.5 för att få lägga ett liveoddspel,tänkte lägga typ "Under 5.5" bara för att få bonusen garanterad.

Notera att jag har noll koll på Premier League så jag får tacka för din grundliga analys på matchen i fråga
cozalon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-03, 08:17   #3
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 85
Sharp$: 386
Standard

Steven Gerrards inhopp i mötet mot Newcastle såg mycket lovande ut, en taggad och extremt spelsugen Captain Fantastic gör att hela Liverpool lyfter sig, värdet ligger helt klart på Liverpool med pengar tillbaka på X i min mening, för mittfältet kommer Gerrad att äga så länge han orkar och där har man redan vunnit en stor del av matchen.

Liverpool DnB 3.25 är för högt imo, liras
__________________
Federer, KUNG!
Hardcourt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-03, 09:14   #4
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Gerrard äger inte mittfältet defensivt och utan Lucas ska det mycket till för att vi vinner mittfältet mot city. Tuff match detta och jag hade låtit bli den om inte en av betaltjänsterna spelat en side som jag tog med gratisspelet från bet365.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-03, 10:03   #5
 
fireass avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 843
Sharp$: 1507
Standard

Äntligen lite spansk fotboll på tablån igen!

Los Blancos, som verkligen verkar ta Copa Del Rey på allvar, möter ett Malaga som har ett spelschema i januari som ser tufft ut. Tror de tar och lägger fokus lite bort från Cupen.

Laget saknar Baptista, Joaquin och Rosario saknas ikv och herregud vad mycket det kommer göra!

Försvaret är något som bara kan beskrivas som dåligt.

Kanske inte slakt som förrförra mötet men jag tror på många mål och att real vinner med 2-3 målsskillnad.

RMA AH -2.5 med hög insats (4/5 U) Oddshögsta: Alt. ö3.75mål @
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-03, 10:12   #6
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Västragötaland
Inlägg: 37
Sharp$: 1128
Standard

City är revanschsugna från förra matchen borta mot sunderland.
De har fortfarande inte tappat poäng på Etihad Stadium. Jag spelar 1a.
ricky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-03, 11:30   #7
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Bristol City - Millwall

http://www.clubcall.com/millwall/hen...1-1361892.html

Till den här matchen saknar Millwall sin bäste spelare Henderson. Utav alla Millwalls sex vinster har Henderson gjort mål i alla utom en. Mao ingen Henderson = Ingen vinst för laget. Bristol C med sin relativt nye tränare satte ju stopp för Southampton som inte hade en enda förlust på hemmaplan sedan 29 jan (22 vinster 2 oavgjorda) då de förlorade mot United i FA cupen.

2-0 Bristol City? Coral erbjuder 2.25 övriga 2.20

edit: Jag spelar dubbla units på den.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MrGerrard (+5), Corner (+2)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-03, 13:25   #8
MrR
 
MrRs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 133
Sharp$: 280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Bristol City - Millwall

http://www.clubcall.com/millwall/hen...1-1361892.html

Till den här matchen saknar Millwall sin bäste spelare Henderson. Utav alla Millwalls sex vinster har Henderson gjort mål i alla utom en. Mao ingen Henderson = Ingen vinst för laget. Bristol C med sin relativt nye tränare satte ju stopp för Southampton som inte hade en enda förlust på hemmaplan sedan 29 jan (22 vinster 2 oavgjorda) då de förlorade mot United i FA cupen.

2-0 Bristol City? Coral erbjuder 2.25 övriga 2.20

edit: Jag spelar dubbla units på den.
Båda lagen saknar en del spelare. Underspel är en mycket bättre idé.
MrR är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-03, 15:26   #9
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 719
Sharp$: 5947
Standard

Följande singlar spelas i turkiska Süper Lig:

Sivasspor-Kardemir Karabükspor 1:a 1.91@Sportingbet
Kayserispor-Bursaspor fler än 2.5 mål 2.55@Pinnacle Sports

Efter ett mycket kort uppehåll är det återigen dags för spel i Süper Lig.

Sivasspor (11:a med 24 poäng) visar bra form och har nu fem raka ligamatcher utan förlust. På hemmaplan är man också riktigt starka (9 4 4 1 14-11 16). Läget i laget är helt ok. Försvararna Faty (8/0) och Yerlikaya (11/0) saknas p.g.a. avstängning respektive skada. Framåt är det Grosicki (17/5 ligamål) och Eneramo (13/4 ligamål) som ska göra det. På förhand ser det således bra ut för hemmalaget.

Kardemir Karabükspor (16:e och 12 poäng) visar däremot ingen form alls med endast en inspelad poäng på de fem senaste ligamatcherna. På bortaplan (9 0 1 8 5-15 1) är man sämst i hela ligan. Laget saknar till den här matchen två nyckelspelare i anfallaren och främste målgöraren Luton Shelton (16/4 ligamål) och försvararen Danilo Nikolic (12/0) som båda är avstängda. Det finns dessutom frågetecken kring ytterligare två-tre spelare.

Matchen mellan formstarka ligasjuan Kayserispor och Bursaspor (13:e) känns kanske inte som ett klockrent överspel om man tittar på lagens resultat på slutet. Kayserispor ståtar med fyra raka hemmavinster, men bara en har gått över linan, medan man får sätta ett frågetecken för Bursaspors form. Senast spelade laget 2-2 borta mot Gaziantepspor (15:e) efter mål av AIK-bekantingen Ibrahim Tetteh Bangura (10/4 ligamål) och Ozan Ipek (17/4 ligamål). Hos hemmalaget är det anfallsduon Troisi (12/5 ligamål) och Unal (16/6 ligamål) som ska göra målen. Senast vann Kayserispor hemma mot usla jumbon Ankaragücü med 3-0. Matchen känns svårtippad men båda lagen kommer från målrika matcher och jag tror att båda lagen gör mål idag.

Den första singeln spelas med medelinsats medan den andra spelas med måttlig insats. Spelstopp 17.00.

Senast redigerad av soulman den 2012-01-03 klockan 15:36.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-03, 16:31   #10
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Bristol City - Millwall

http://www.clubcall.com/millwall/hen...1-1361892.html

Till den här matchen saknar Millwall sin bäste spelare Henderson. Utav alla Millwalls sex vinster har Henderson gjort mål i alla utom en. Mao ingen Henderson = Ingen vinst för laget. Bristol C med sin relativt nye tränare satte ju stopp för Southampton som inte hade en enda förlust på hemmaplan sedan 29 jan (22 vinster 2 oavgjorda) då de förlorade mot United i FA cupen.

2-0 Bristol City? Coral erbjuder 2.25 övriga 2.20

edit: Jag spelar dubbla units på den.
Sitter med +0 till 1.8. Har varit arg i dagar på mig själv att jag bara gick in med låg insats
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-03, 23:25   #11
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MrR Visa inlägg
Båda lagen saknar en del spelare. Underspel är en mycket bättre idé.
Helt rätt, hoppas du spelade det. 1-0 slutade matchen men den satt riktigt hårt inne. 90+3

Men ibland behövs stolpe in med efter alla stolpe ut
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td