Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-07, 17:32   #246
Ching
 
Chings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Skåne
Inlägg: 133
Sharp$: 1927
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av apmongo Visa inlägg
Om man de första 2 matcherna i en serie hittar 2 matcher som spelas samtidigt. Går det bra att lägga på de båda matcherna då iom att det är just de första 2 matcherna i serien?

T ex om jag har vunnit 1 och förlorat 1 så lägger jag inte bet på 2matcher samtidigt iom den principen eller?

Även, om vi säger att jag vunnit 2 spel i min serie. Är det helt okej då att ta med ett framtida spel jag hade i den serien i min nya serie bara att jag sänker insatsen? Dum fråga men det är bättre att vara på den säkra sidan.
I en ny serie kan du lägga bet 1 och 2 samtidigt. Men lägg inget nytt i den serien innan något av dem är avslutade. Sen om du tex förlorar bet 1 i den serien. Så måste du ju lägga in ytterligare spel i den serien, eftersom du måste få 2 vinster. Detta kan du göra innan du vet hur bet 2 går. Om sen bet 2 vinner, så har du 1 vinst och 1 förlust i den serien. Då kan du lägga in bet 3.

Om du har 1 win och 1 loss i en serie behöver du bara 1 vinst till för att avsluta serien, så du behöver bara lägga in 1 spel i taget då.

Senast redigerad av Ching den 2012-01-07 klockan 17:39.
Ching är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat