Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-08, 20:21   #43
Tomas63

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 701
Standard

Nya "Gnaget" var helt ok. Dock var matchen idag mot JIK spelmäsigt mycket jämn. Skillnaden idag mellan lagen var en och stavas Kim Nilsson. Han gjorde AIK:s tre sista mål. Han kommer, som jag skrev i mitt inlägg ovan, att vara nyckeln för AIK resten av denna säsong.

I övrigt finns det mycket "alibispelare" i dagens AIK som endast deltar och kämpar men som inte själva påverkar matchutgången i särskilt stor utsträckning. AIK kommer dock med stor sannolikhet att klara sig kvar med dagens material.

JIK var också bra idag, speciellt då Ojaniemi. Jag satt på bänkraden bredvid Jan-Erik Vaara idag på matchen och noterade att han gillade det han såg av både Kim Nilsson och Ojaniemi. I övrigt fanns nog inte så mycket av intresse för honom. Jo iof Jansson i AIK:s mål samt då kanske bitvis Johan Andersson i JIK. Nämnas kan också att landslagskaptenen KJ Nilsson gjorde en rätt slätstruken insats.

Noterar också ifrån dagens omgång att några av "mina" lag vann. Tänker då på Alba (13-11 borta mot Balrog, odds 2,80) , Gävle borta mot Järälla, vinst 11-7 odds 2,40 samt sist men inte minst Linköping hemma mot Caperiotäby vinst 6-3, odds 3,00. Sköna slantar hem på dessa lag! Noterar med glädje att min dubbel Linköping/Alba satt till 8,40 gånger degen, mer sånt tack! Hoppas någon följde dessa tips då tre av mina fyra "drag" ifrån gårdagens inlägg vann idag!

Tyvärr räckte inte JIK trots en bra insats mot "nya" AIK.

Senast redigerad av Tomas63 den 2012-01-08 klockan 20:40.
Tomas63 är inte uppkopplad   Ge poäng