Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-10, 15:59   #807
Maijadona

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Godmorgon/Godmiddag Killar ( Och vem vet kanske en eller annan tjej)

Tungt att gå och lägga sig inatt, mycket stolpe ut.
Baketliren missade med 3 poäng i ena matchen och en halv poäng i den andra. Hawk hade jag sågott som räknat in som vinst när de var 5min kvar av matchen. Men motståndarna satte 2 trepoängare ssta 30 sekundrarna samtidigt som Hawk mssade ett gäng straffkast I matchen med överspel bestämde sig bägge lagen för att missa så gott som varenda skott en bit in i 4eQ. Lite surt!

Hockeyn var väl inte ens nära fast jag fegade med x2 i varje.

Live tennisen gick faktiskt plus igår . dock stog Garcia i 9 gånger pengarna en stund efter att jag hade lagt spelet, Hade jag spelat vid den tidpunkten hade nattens röda siffror varit förvandlade till gröna i ett nafs

Men ingen panik på taket. Gäller bara att samla ihop sig efter en sådan natt och inte börja jaga tillbaka förlorade pengar. Varken första eller sista gången man kommer backa så här rakt ut och tycker att wLn utrycker sig grymt bra när han skriver:
"Inte tilta, spela tightare!"

För min del betyder det att jag ska fokusera mer på fotboll. Där vet jag att jag är vinnande och dra ner på insatserna där jag själv är helt okunnig Hockey i allmänhet och Basket i synnerhet.

Kom igen nu och så jobbar vi in oss på rätt spår igen

http://www.youtube.com/watch?v=STn26-Vbt2s
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat