Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-09, 22:46   #796
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pejsson Visa inlägg
Finns det systembolag i norge?
Japp, heter Vin&Sprit Monopolet.... Men de har inga kunder
Dock bor jag så nära den svenska gränsen att jag ser Sverige som mitt hemland samtidigt som jag fortfarande jobbar kvar i fädernslandet
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-09, 22:59   #797
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
-1.25 betyder halva insatsen tillbaka om de bara vinner med ett mål? Det som står som -1, -1.5 på Bet365?

Ryggar spel 16!
Såg att du tagit bort Viola, Kan nog vara ett smart drag , hade ångest över den. Valde mellan Fiorentina och Spurs vem som skulle få sista platsen på lappen.

Får jag fråga om när du lade Sunderland spelet? Jag tänkte precis lägga in den också. Känns bra det här!

Senast redigerad av Maijadona den 2012-01-09 klockan 23:03.
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-09, 23:08   #798
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Såg att du tagit bort Viola, Kan nog vara ett smart drag , hade ångest över den. Valde mellan Fiorentina och Spurs vem som skulle få sista platsen på lappen.

Får jag fråga om när du lade Sunderland spelet? Jag tänkte precis lägga in den också. Känns bra det här!
såklart. La det på Bet365 för kanske en halvtimme sedan. har inte kollat om det är oddshögsta iofs men jag tyckte det var högt nog. chelski i osämja med tränaren och rent allmänt formsvaga. Oddset på chelsea-vinst är ju rena skämtet.

EDIT. ja tycker Lecce är lite för luriga för att gå emot dem. Men nog bör viola fixa det, det tror jag. men kanske att tottarna hade varit säkrare.

EDIT 2. betsson har hela 10.5 på Sunderland. vilken dundertabbe av mig. lägger nog in lite mer via dem.

Senast redigerad av Jinx den 2012-01-09 klockan 23:11.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-09, 23:15   #799
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
såklart. La det på Bet365 för kanske en halvtimme sedan. har inte kollat om det är oddshögsta iofs men jag tyckte det var högt nog. chelski i osämja med tränaren och rent allmänt formsvaga. Oddset på chelsea-vinst är ju rena skämtet.

EDIT. ja tycker Lecce är lite för luriga för att gå emot dem. Men nog bör viola fixa det, det tror jag. men kanske att tottarna hade varit säkrare.

EDIT 2. betsson har hela 10.5 på Sunderland. vilken dundertabbe av mig. lägger nog in lite mer via dem.
10.5 . WOW . Jag var nöjd med 9 på betsafe . inte haft pengar på Bettson på säker 5 år.

Kommer förövrigt bli lågt streckad på strycket på lördag också. Mums
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-09, 23:18   #800
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Kommer förövrigt bli lågt streckad på strycket på lördag också. Mums
Klokt. Betsson är ett pajasbolag. Bra idé med stryket. Ska föreslå det på jobbet när vi lägger vårt veckotips.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-10, 01:04   #801
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Två live lir i tennisen . Två mycket bättre spelare som förlorat 1a setet

2012-01-10 02:03AucklandGarcia-Lopez vs Kunitsyn LIVE 1 FT 300 2.750


2012-01-10 01:58SydneySeppi vs Bennetau LIVE 1 FT 300 3.750


Basketspelen har börjat allt annat än bra............

Senast redigerad av Maijadona den 2012-01-10 klockan 14:43.
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-10, 02:53   #802
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Vilken skit natt
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-10, 07:45   #803
wLn
 
wLns avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 234
Sharp$: 821

Bäää
Stats: 19 - 19 - 0
ROI: 118.18%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Ouch, det blev en riktigt tung natt.... :(
wLn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-10, 10:41   #804
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sorry boys, jag slutar spela nu, finns ingen glädje i det längre.

Går flera hundra minus varje natt, ingen ide att ens försöka längre, all logik är borta.

Bägge lägen släpper ledning också, i NHL när man gör första målet brukar lagen ligga på runt vinst 4 av 5 matcher, nu har mitt lag tagit ledningen 7 gånger i rad och tappat den. Då man inser att man inte kan göra något åt sin situation.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2012-01-10 klockan 10:49.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-10, 11:20   #805
wLn
 
wLns avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 234
Sharp$: 821

Bäää
Stats: 19 - 19 - 0
ROI: 118.18%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Jag fortsätter, dock på mycket lägre insatser.. förlorade way to much igår!

Men, ny dag, nya tag!

Inte tilta, spela tightare!

Kör lite SM-Liiga idag runt 17.30!

Ligger i mitt spread, men har tagit bort länken, pm eller något om ni vill ha länk!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+2)
wLn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-10, 11:44   #806
 
Pejssons avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 394
Sharp$: 2814
Standard

Hoppsan, bara rött i spreaden inatt, inte ett tips gick in.
3-12-1 den här veckan och man börjar ju undra vad man gör för fel

Inatt har vi 13 matcher på brädan och det ser väl på förhand ut som att man skall kunna pricka in en trippel.
Dags att väcka upp dom hjärnceller som uppenbarligen sovit (alla?) ett par dagar och nöta siffror och statestik så ögona blöder

Vi har ju även några Finska matcher som inte ser omöjliga ut?

I Elitserien håller jag väl bara Hv71 som "säker" vinnare (Timrå har 6 raka förluster varav 1 på straffar) Hv slog Timrå med 5-1 i lördags på bortais och kommer inte släppa till några poäng ikväll.

Har också en känsla av att AIK vill visa Linköping var skåpet skall stå i returmötet, dom fick ju stryk med 3-1 på bortaplan i förra veckan men hemma är dom starka.
Vi har även 3 matcher i Hockeyallsvenskan som jag skall titta närmare på men först finns det en del hushålls-sysslor att ta hand om
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+2)
Pejsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-10, 14:59   #807
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Godmorgon/Godmiddag Killar ( Och vem vet kanske en eller annan tjej)

Tungt att gå och lägga sig inatt, mycket stolpe ut.
Baketliren missade med 3 poäng i ena matchen och en halv poäng i den andra. Hawk hade jag sågott som räknat in som vinst när de var 5min kvar av matchen. Men motståndarna satte 2 trepoängare ssta 30 sekundrarna samtidigt som Hawk mssade ett gäng straffkast I matchen med överspel bestämde sig bägge lagen för att missa så gott som varenda skott en bit in i 4eQ. Lite surt!

Hockeyn var väl inte ens nära fast jag fegade med x2 i varje.

Live tennisen gick faktiskt plus igår . dock stog Garcia i 9 gånger pengarna en stund efter att jag hade lagt spelet, Hade jag spelat vid den tidpunkten hade nattens röda siffror varit förvandlade till gröna i ett nafs

Men ingen panik på taket. Gäller bara att samla ihop sig efter en sådan natt och inte börja jaga tillbaka förlorade pengar. Varken första eller sista gången man kommer backa så här rakt ut och tycker att wLn utrycker sig grymt bra när han skriver:
"Inte tilta, spela tightare!"

För min del betyder det att jag ska fokusera mer på fotboll. Där vet jag att jag är vinnande och dra ner på insatserna där jag själv är helt okunnig Hockey i allmänhet och Basket i synnerhet.

Kom igen nu och så jobbar vi in oss på rätt spår igen

http://www.youtube.com/watch?v=STn26-Vbt2s
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-10, 15:19   #808
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

2012-01-10 16:00Club FriendlyDarmstadt 98 vs Borussia M LIVE DnB FT 300 2.750


Kör ett livespel på Bor M

Spelade DNB på BM till 8.5 men precis då så låstes spelt och BM gjorde mål. Ja ja 2 mål till ska väl kunna fixas..........

Senast redigerad av Maijadona den 2012-01-10 klockan 16:13.
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-10, 15:49   #809
 
Pejssons avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 394
Sharp$: 2814
Standard

Gomiddag maijadona!
Du va inte ensam om att göda spelbolagen inatt, jag har kikat runt lite i mina "favoritspreads" och det är mycket röda siffror
Som wLn skrev,det är bara att bita ihop och inte få panik och i ren tilt försöka jaga ifatt förlusterna, sånt lönar sej aldrig utan slutar oftast med

Jag gör som du fast jag inriktar mej mer på hockeyn och kollar om ni som har koll på fotbollen kommer med sköna tips som man kan rygga. Basket och am-fotboll lägger jag på hyllan (nästan) helt.

Sitter just nu och går igenom Finska hockeymatcherna som börja 17:30, skall försöka få ut ett par tips innan dess (om nån är intresserad)
Pejsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-10, 16:13   #810
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pejsson Visa inlägg
Gomiddag maijadona!
Du va inte ensam om att göda spelbolagen inatt, jag har kikat runt lite i mina "favoritspreads" och det är mycket röda siffror
Som wLn skrev,det är bara att bita ihop och inte få panik och i ren tilt försöka jaga ifatt förlusterna, sånt lönar sej aldrig utan slutar oftast med

Jag gör som du fast jag inriktar mej mer på hockeyn och kollar om ni som har koll på fotbollen kommer med sköna tips som man kan rygga. Basket och am-fotboll lägger jag på hyllan (nästan) helt.

Sitter just nu och går igenom Finska hockeymatcherna som börja 17:30, skall försöka få ut ett par tips innan dess (om nån är intresserad)
Bra sagt Pejsson!

Klart jag är intreserad av dina hockeylir, Säkert att de flesta andra också är, me precis som du säger ska man nog lägga sina "huvud"bet på saker som man själv har koll på . ( jag kan inte säga en enda spelare i hela finska hockeyligan , medans jag kan spelarna i de stora fotboll ligorna på mina fem fingrar.

Hoppas du hade möjlighet att rygga "tysken" precis , men lte surt att man missade 8.5 med några sekunder....

Ikväll kommer Racing "kennedy" Santander att spelas.
Redan nu gått in på rak 1a och när laguppstälningarna har sl¨ppts kommer troligtvis även HCP att spelas.

Man möter dag ett lag från Segunda B i spanka cupen . förlorade med 2-0 på bortaplan och idag är det projekt vändning hoppas jag!

Finns risk att Santander nerprioriterar cupen med tanke på deras ligapositon, men Sanatnder är ett lag i ekonomisk kris vilket betyder att de har en tunn trupp, kan alltså inte lufta allt för många "B-spelare" samtiidigt som ett avancemang skulle betyda exstra pengar i klubbkassan.

Motståndarna har dock en stark offensiv så man skulle kanske spelat halvtid/fulltid idag med pengarna tillbaka vid oavgjort!

Nu ska jag ut i snön och leka med ungarna.
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td