Citat:
Ursprungligen postat av Pejsson
Gomiddag maijadona!
Du va inte ensam om att göda spelbolagen inatt, jag har kikat runt lite i mina "favoritspreads" och det är mycket röda siffror 
Som wLn skrev,det är bara att bita ihop och inte få panik och i ren tilt försöka jaga ifatt förlusterna, sånt lönar sej aldrig utan slutar oftast med
Jag gör som du fast jag inriktar mej mer på hockeyn och kollar om ni som har koll på fotbollen kommer med sköna tips som man kan rygga. Basket och am-fotboll lägger jag på hyllan (nästan) helt.
Sitter just nu och går igenom Finska hockeymatcherna som börja 17:30, skall försöka få ut ett par tips innan dess (om nån är intresserad  )
|
Bra sagt Pejsson!
Klart jag är intreserad av dina hockeylir, Säkert att de flesta andra också är, me precis som du säger ska man nog lägga sina "huvud"bet på saker som man själv har koll på . ( jag kan inte säga en enda spelare i hela finska hockeyligan , medans jag kan spelarna i de stora fotboll ligorna på mina fem fingrar.
Hoppas du hade möjlighet att rygga "tysken" precis , men lte surt att man missade 8.5 med några sekunder....
Ikväll kommer Racing "kennedy" Santander att spelas.
Redan nu gått in på rak 1a och när laguppstälningarna har sl¨ppts kommer troligtvis även HCP att spelas.
Man möter dag ett lag från Segunda B i spanka cupen . förlorade med 2-0 på bortaplan och idag är det projekt vändning hoppas jag!
Finns risk att Santander nerprioriterar cupen med tanke på deras ligapositon, men Sanatnder är ett lag i ekonomisk kris vilket betyder att de har en tunn trupp, kan alltså inte lufta allt för många "B-spelare" samtiidigt som ett avancemang skulle betyda exstra pengar i klubbkassan.
Motståndarna har dock en stark offensiv så man skulle kanske spelat halvtid/fulltid idag med pengarna tillbaka vid oavgjort!
Nu ska jag ut i snön och leka med ungarna.