Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-12, 09:02   #18
sheriffen78

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Mina tidiga tankar.

Avd 1. Art On Line & Yamanis måstestresck, men även BreedLove, där Björn säkert sitter i Rygg på ledaren, OS och toppchans.

Avd 2. Helt inne på att spika M.T.B, som sagt, billigare än tidigare, spåret bara oddshöjande BG laddar iväg och dansar undan...

Avd 3. Tror det står mellan dom som är med därframme, 1,2,3,6 borde räcka långt.

Avd4. Samma känsla här, spets har nog bra chans. Men vem spetsar? B.G i toppform kanske kör sig till ledning? Vann ju plättlätt senast. Vad gör Ludde? Kan nog bli chansspik på B.G

Avd 5. Vet att Haugstad tror på toppchans, men tillägg är ju inte lätt att plocka på Åby.
Där framme är väl 1,2,7 de värsta emot. Streckar nog dessa fyra.

Avd 6 och här lär det väl gå undan? 1,3,4,5,9 räcker det? W.C.D mot spets, blir nog laddning utifrån oxå, men spänner B.G ögonen idom så kanske dom tar upp? Tara Defi flög ju fram senast. Per L har ju fptt betydligt bättre rygg nu, New Line kanske kryper ner i rygg direkt, spurtar ju alltid bra.

Avd 7. Var direkt inne på att spika Erik här. Men Charcio börjar jag mer och mer att fundera på att dubla me, de på mellanvolten känns lite off tycker jag, har svårt att se Nahar vinna, då jag tror att Per får problem med att komma för Björn i andra spår, därav kan han inte gå fram direkt.
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat