Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-30, 19:48   #2795
paffe

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 65
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Oj oj oj här är man borta några timmar föra att avfetta sig lite med fotboll och vollyboll och under tiden blir det värsta debatten här inne Marseille fanns till som mest 9 gg degen, var själv sugen på att live då men hade ju redan en del på dem och med färska mnnen från Barca matchen dagen innan hoppade jag det.

Kul om du van mange och jag behöver inte se en print scren ( för som jag skrev tidigare idag så är jag en teknisk idiot och vet inte själv hur man gör.... Men jag skulle gärna lära mig. Någon som kan berätta hur man gör? )
Förstår dock alla de som vill se bevis. Blir lite RoK känsla när folk börjar vinna massa pengar snabbt som ögat ( till ditt försvar ska dock tillläggas att du skrev att du skulle vinna medans Marseille låg under). Jaja känns som det är slutsnackat om den "grejen" nu. Visa en print och få massa sharps. Du kan få 50 av mig också så blir det avslutat.

Ni som ser Angola, Ska man livea dem. Var påväg att spela dem men fastnade blan alla inlägg och sedan gjorde ju Elefanterna mål.

Kan inte bestämma mig om jag ska spela på AM trots allt lite svag för Osa och tror att Diego är viktig med sina offensiva kvalliteter.
Angola har inte varit nära på att göra mål, Elefanterna är starka utan sin riktiga 11.a. Tveksam till att Angola gör mål/vinner
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+5)
paffe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat