Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-30, 18:37   #2791
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6058


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fireas Visa inlägg
wLn du vet vad jag menar :$ hahahhah




Jäklar (!!) Vad många som ryggat Atl.Madrid spelet. Hoppas den går in så att inte en pöbel kommer efter.

Men de känns bra och det känns rätt harmoniskt mellan tränare, trupp och spelare sinsemellan. Den jobbar vi in snart!!!!
Skulle också varit harmonisk som fan om Diego Simeone var min tränare, har du sett hans evil-eyes? För att inte tala om att han ser ut som kartell indrivare
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fireas (+5)
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 18:44   #2792
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Idag var det fys på jobbet och mitt lag ställdes mot Maijadonas fruktade gäng i fotboll. Vi fick snabbt se oss ivägsprungna till 0-3 men lyckades kämpa oss tillbaka till 2-3 innan halvtid. Andra halvlek gick hyfsat för oss och vi vann tillslut med 16-3 Då var det sagt hehe.

Vi snackade en del om Osasuna-Madrid och Maijadonas lyckades nästa övertyga mig om Atletico idag men jag har svängt och ser värde i Osasuna dnb. Anledningarna har redan berörts i tråden av er andra.

Ogiltigt spel-ID: 753897

__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 18:45   #2793
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Oj oj oj här är man borta några timmar föra att avfetta sig lite med fotboll och vollyboll och under tiden blir det värsta debatten här inne Marseille fanns till som mest 9 gg degen, var själv sugen på att live då men hade ju redan en del på dem och med färska mnnen från Barca matchen dagen innan hoppade jag det.

Kul om du van mange och jag behöver inte se en print scren ( för som jag skrev tidigare idag så är jag en teknisk idiot och vet inte själv hur man gör.... Men jag skulle gärna lära mig. Någon som kan berätta hur man gör? )
Förstår dock alla de som vill se bevis. Blir lite RoK känsla när folk börjar vinna massa pengar snabbt som ögat ( till ditt försvar ska dock tillläggas att du skrev att du skulle vinna medans Marseille låg under). Jaja känns som det är slutsnackat om den "grejen" nu. Visa en print och få massa sharps. Du kan få 50 av mig också så blir det avslutat.

Ni som ser Angola, Ska man livea dem. Var påväg att spela dem men fastnade blan alla inlägg och sedan gjorde ju Elefanterna mål.

Kan inte bestämma mig om jag ska spela på AM trots allt lite svag för Osa och tror att Diego är viktig med sina offensiva kvalliteter.
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 18:48   #2794
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av djungelhjul Visa inlägg
Idag var det fys på jobbet och mitt lag ställdes mot Maijadonas fruktade gäng i fotboll. Vi fick snabbt se oss ivägsprungna till 0-3 men lyckades kämpa oss tillbaka till 2-3 innan halvtid. Andra halvlek gick hyfsat för oss och vi vann tillslut med 16-3 Då var det sagt hehe.

Vi snackade en del om Osasuna-Madrid och Maijadonas lyckades nästa övertyga mig om Atletico idag men jag har svängt och ser värde i Osasuna dnb. Anledningarna har redan berörts i tråden av er andra.

Ogiltigt spel-ID: 753897

Censur genom utelämmnade av information.
I vollybollen blev det slakt och att vi förlorade fotbollen var att dommaren höll Primera Division klass

Jag ryggar dig på Monaco djungelhjul
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 18:48   #2795
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 20
Sharp$: 65
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Oj oj oj här är man borta några timmar föra att avfetta sig lite med fotboll och vollyboll och under tiden blir det värsta debatten här inne Marseille fanns till som mest 9 gg degen, var själv sugen på att live då men hade ju redan en del på dem och med färska mnnen från Barca matchen dagen innan hoppade jag det.

Kul om du van mange och jag behöver inte se en print scren ( för som jag skrev tidigare idag så är jag en teknisk idiot och vet inte själv hur man gör.... Men jag skulle gärna lära mig. Någon som kan berätta hur man gör? )
Förstår dock alla de som vill se bevis. Blir lite RoK känsla när folk börjar vinna massa pengar snabbt som ögat ( till ditt försvar ska dock tillläggas att du skrev att du skulle vinna medans Marseille låg under). Jaja känns som det är slutsnackat om den "grejen" nu. Visa en print och få massa sharps. Du kan få 50 av mig också så blir det avslutat.

Ni som ser Angola, Ska man livea dem. Var påväg att spela dem men fastnade blan alla inlägg och sedan gjorde ju Elefanterna mål.

Kan inte bestämma mig om jag ska spela på AM trots allt lite svag för Osa och tror att Diego är viktig med sina offensiva kvalliteter.
Angola har inte varit nära på att göra mål, Elefanterna är starka utan sin riktiga 11.a. Tveksam till att Angola gör mål/vinner
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+5)
paffe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 18:50   #2796
 
Jensws avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Östersund
Inlägg: 623
Sharp$: 4689
Standard

Jag hade förväntat mig mer av angola, men nu leder sudan så de måste sätta full fart!


Rött på besiktas också.
Jensw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 18:55   #2797
 
Jensws avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Östersund
Inlägg: 623
Sharp$: 4689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Censur genom utelämmnade av information.
I vollybollen blev det slakt och att vi förlorade fotbollen var att dommaren höll Primera Division klass

Jag ryggar dig på Monaco djungelhjul

Sitter ni på någon bra info ang monaco?
De har ju bara vunnit 1/10 hemma.
Jensw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 18:56   #2798
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Chansar och lägger två småspel på Angola:
X2: 100x4
2: 100x21

Gillar att spela lag som har "allt" att spela för!
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 18:59   #2799
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jensw Visa inlägg
Sitter ni på någon bra info ang monaco?
De har ju bara vunnit 1/10 hemma.
Läste för några dagar sen att många var inne på Monaco på internationella forum men nej, har ingen specifik info, bara hakar en trend jag såg.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 19:03   #2800
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Stor optimism hos Monaco nu trots dålig ligaplasering. Svaret stavas ryska rubler! Ny ägare som ska storsatsa. Ny tränare och två raka bortavinster i ryggen!
plus att djungelhjul snackade om dem redan igår
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 19:03   #2801
 
Jensws avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Östersund
Inlägg: 623
Sharp$: 4689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av djungelhjul Visa inlägg
Läste för några dagar sen att många var inne på Monaco på internationella forum men nej, har ingen specifik info, bara hakar en trend jag såg.
Ah okay, har ingen koll alls på monaco.
Såg bara deras dystra statistik hemma, men de kanske har varit aktiva under januarirutan?
Är väl en klubb med anor.


Jag gick inte lite mer på angola till 15 DNB nu!
Jensw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 19:06   #2802
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Fast när jag spelade Monaco stod man i 2.35. Nu till knappt 2.00 tycker jag värdet är borta faktiskt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 19:09   #2803
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6058


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

ja, men jag slutar väl spela överhuvudtaget då gud. 2-0 Mora och Aalesund vänder.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 19:09   #2804
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Kör 200 live på Shaktar nu 3gg på DnB. Såg att tompa snackade om den innan!
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-30, 19:12   #2805
Banned
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 134
Sharp$: 78

Summa summarum
Stats: 15 - 20 - 1
ROI: 116.58%
Vinstprocent: 42.86%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jensw Visa inlägg
Jag hade förväntat mig mer av angola, men nu leder sudan så de måste sätta full fart!


Rött på besiktas också.

Fasiken också - skulle lirat Kayserispor, men hann inte - velade för mycket! Lycka till nu - detta tappar de inte när Besiktas har en utvisad... Jinx undanbedes...
Mammon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td