Ämne: **SPREAD IT**
Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-31, 22:34   #50
messijah

messijahs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Har du kommit över ett stort parti riktigt bra som gör att du kliver fram nu helt plötsligt? För hur kommer det sig att du varit medlem sedan Jan 2010 men inte klivit fram i rampljuset med din fantastiska humor och personlighet förens nu?

Du borde haka på i NBA trådarna och snacka lite skit med oss där eftersom du verkar lägga en hel del spel på den ligan och det känns som du gillar tugget.

Bra humor, roliga historier, kul kille, bra spel och fina stats vad mer kan man önska sig? Bara hoppas det fortsätter på den inslagna vägen och att din grej funkar i längden!

Alla förväntar sig att du lägger upp hångel bild på din dejt imorgon (gubben eller hunden får du välja själv) och keep it up messijah
Haha, (jag skjuter sharps på dig för jag blev glad av din post)

Av den enkla anledningen att mitt spread är offentligt och jag såg att någon hade ryggat mig. Känner att man måste motivera sina spel då. Och jag har skrivit annat men jag gillar sharps bäst nu, ni är mina nya favvisar. Och en stor anledning är ni basket-niggaz

Mitt stash är well full, alltid. Annars kan jag inte vinna pengar på spel Jag flummar ihop, för mig logiska anledningar till att någon kommer att vinna något, och det har funkat bra. Att jag hoppar ur min comfort zone och kör 2-6 är för övrigt din förtjänst

Hångelbild? Den frågan har jag fått från två andra idag, däribland min tjej Jag vill gå på promenad, på sin höjd blir det ett kort på oss holding hands, och det endast för det är passande på promenader.

gay love is good love...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat