Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-31, 20:18   #46
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Du får alltså din efterlängtade dejt med hunden?

Hahahahahaha!!!! Det fetmarkerade made my day, kan ta mig fan inte sluta garva.
You know it

Det ska bli gött. Jag ska se till att innan så ska jag fråga en massa om vad han har varit med om. Skulle gissa på att han var sjöman på den tiden då man låg i hamn i så mycket som flera veckor och då hade mycket tid på händerna. Kan inte se honom på Costa Concordia-båtar.
Anyway, nu vill en kompis följa med? WTF, hitta din egen hund med sjömansgubbe! Skitkul med honom springandes bakom oss med massa tråkiga frågor och typ - kan vi inte gå dit där? NEJ, för helvete, gå där bak.
Nej, han ska INTE med!

Ok, för att detta inte ska bli en blogg, så ska jag present to you my plays for tonight. Jag uppskattar det till en 0-4 natt med mitt flyt men så är det; det kommer igen.

Boston -1.5 HT spelar jag på en B3 då jag tror det kommer köra för att döda matchen (en återkommande reflektion hos mig?).
Rondo kommer säkerligen inte spela, O'neil är game time decision. Nevertheless tor jag att de kommer spela offensivt, Boston snittar 47,1 p borta (39,9 hemma) mot Clevelands sitt på 45,4 p hemma.
Pierce är sne för han fick inte spela så mycket i söndags och kommer säkert komma taggad (övertänd?).

boom

Hawks -2 HT tror jag kommer vinna su men jag gillar inte linan så......jag tror de vill döda matchen tidigt
ATL har vunnit de fem senast mot Toronto och äger typ dem, matchar upp fint mot dem.
Bayless har haft sin fina "I'm back yo"-shine och kommer ner på jorden nu.
ATL snittar 45,8 p borta där TOR snittar 41,7 hemma.

Nuggets -0.5 HT

Same story, Nuggets är rädda för hemmalaget som spelar bra hemma. Det har jag fått lära mig
Denver snittar 55 p borta, Memphis 53 p hemma.
Nuggets har vunnit fyra av de fem senaste och 12 av de 14 senaste.
De vill döda matchen tidigt

Red wings och Bruins är båda B1 och ryggar.

matdags!

over and out
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-31, 21:05   #47
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Har du kommit över ett stort parti riktigt bra som gör att du kliver fram nu helt plötsligt? För hur kommer det sig att du varit medlem sedan Jan 2010 men inte klivit fram i rampljuset med din fantastiska humor och personlighet förens nu?

Du borde haka på i NBA trådarna och snacka lite skit med oss där eftersom du verkar lägga en hel del spel på den ligan och det känns som du gillar tugget.

Bra humor, roliga historier, kul kille, bra spel och fina stats vad mer kan man önska sig? Bara hoppas det fortsätter på den inslagna vägen och att din grej funkar i längden!

Alla förväntar sig att du lägger upp hångel bild på din dejt imorgon (gubben eller hunden får du välja själv) och keep it up messijah
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Snivar (+5), messijah (+10), Jinx (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-31, 21:14   #48
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Bra humor, roliga historier, kul kille, bra spel och fina stats vad mer kan man önska sig? Bara hoppas det fortsätter på den inslagna vägen och att din grej funkar i längden!
Sluta vara så jävla HOMO nu, Lazlo! Haha!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+2)
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-31, 21:26   #49
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Sluta vara så jävla HOMO nu, Lazlo! Haha!
Hey hey, det är väl inga fel med lite bromance!?

Är dock lite ledsen att han dissade mina PM om att få följa med på promenaden... men han märker nog inte att jag smyger med bakom, har precis köpt en hund själv på blocket så jag kommer smälta in bra! Kommer rea ut hundfan imorgon när promenaden är avklarad och jag inte har någon användning för den längre så om någon är intresserad så är det bara att skicka PM, så här ser monstret ut:

Spoiler:


Köptes för 8k idag och säljs för 8 kr imorgon kväll!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+7), Rejs (+1)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-31, 21:34   #50
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Har du kommit över ett stort parti riktigt bra som gör att du kliver fram nu helt plötsligt? För hur kommer det sig att du varit medlem sedan Jan 2010 men inte klivit fram i rampljuset med din fantastiska humor och personlighet förens nu?

Du borde haka på i NBA trådarna och snacka lite skit med oss där eftersom du verkar lägga en hel del spel på den ligan och det känns som du gillar tugget.

Bra humor, roliga historier, kul kille, bra spel och fina stats vad mer kan man önska sig? Bara hoppas det fortsätter på den inslagna vägen och att din grej funkar i längden!

Alla förväntar sig att du lägger upp hångel bild på din dejt imorgon (gubben eller hunden får du välja själv) och keep it up messijah
Haha, (jag skjuter sharps på dig för jag blev glad av din post)

Av den enkla anledningen att mitt spread är offentligt och jag såg att någon hade ryggat mig. Känner att man måste motivera sina spel då. Och jag har skrivit annat men jag gillar sharps bäst nu, ni är mina nya favvisar. Och en stor anledning är ni basket-niggaz

Mitt stash är well full, alltid. Annars kan jag inte vinna pengar på spel Jag flummar ihop, för mig logiska anledningar till att någon kommer att vinna något, och det har funkat bra. Att jag hoppar ur min comfort zone och kör 2-6 är för övrigt din förtjänst

Hångelbild? Den frågan har jag fått från två andra idag, däribland min tjej Jag vill gå på promenad, på sin höjd blir det ett kort på oss holding hands, och det endast för det är passande på promenader.

gay love is good love...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-31, 21:37   #51
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Hey hey, det är väl inga fel med lite bromance!?

Är dock lite ledsen att han dissade mina PM om att få följa med på promenaden... men han märker nog inte att jag smyger med bakom, har precis köpt en hund själv på blocket så jag kommer smälta in bra! Kommer rea ut hundfan imorgon när promenaden är avklarad och jag inte har någon användning för den längre så om någon är intresserad så är det bara att skicka PM, så här ser monstret ut:

Spoiler:


Köptes för 8k idag och säljs för 8 kr imorgon kväll!
HAHAH, promenaden i morgon kommer se ut som en modifierad scen ur Forrest Gump när han är ute och springer med ett helt gäng bakom sig. Jag ,gubben och hunden gåendes, Lazlo, hans hund och mina homies...och min tjej då (av avundsjuka)...ett par meter bakom.

Senast redigerad av messijah den 2012-01-31 klockan 21:39.
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-31, 22:09   #52
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Skönt att det löste sig bra med hunden å gubben, alla har inte samma tur med främlingar

http://imageshack.us/photo/my-images...263149416.jpg/

Senast redigerad av dNa den 2012-01-31 klockan 22:10.
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-31, 22:27   #53
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 157
Sharp$: 2238


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av messijah Visa inlägg
Min sambo frågade om jag har downs men hon kan fan suck a dick, jag ska ut på promenad i morgon.

Du är bara bäst, du får förlora hur mycket du vill from here on out..
hejmike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-31, 22:32   #54
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dNa Visa inlägg
Skönt att det löste sig bra med hunden å gubben, alla har inte samma tur med främlingar

http://imageshack.us/photo/my-images...263149416.jpg/
Boom

Känns inte som min gubbe gör sånt trams, han kan säkert massa knep för hur man handskas med trubbel. Men jag kommer flippa om jag ser en enda jävel som ler åt mitt (vårt) håll i morgon.
Jag har massa frågor.
Mitt intresse har förflyttats från hunden till gubben; jag vill gärna se att han har tatueringar, det har riktiga sjömän. Sen vill jag veta om han har varit med i något krig, det i så fall är ett plus. Har han det ska jag bjuda hem honom på sprit; eller kaffe. Han kanske drack mycket på sjön och har problem med det, vem vet? JAG, I MORGON!
Jag började på en lapp med frågor men det kändes dumt när min tjej gick förbi och skrattade år mig så jag kastade den. Hon stör sig på att jag gillar projekt. Hon satt i telefon med någon av hennes, jag vet inte, random bajsvän och berättade hur jag har blivit kär i en gubbe med hund. Hon fattar inte. *jag gör mentala yxan mot henne och hoppas hon inte läser detta sen*.

Nu längtar jag till basketen! Hoppas alla sweeeps tonight!

/M
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+10)
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-31, 22:41   #55
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av messijah Visa inlägg
Boom

Känns inte som min gubbe gör sånt trams, han kan säkert massa knep för hur man handskas med trubbel. Men jag kommer flippa om jag ser en enda jävel som ler åt mitt (vårt) håll i morgon.
Jag har massa frågor.
Mitt intresse har förflyttats från hunden till gubben; jag vill gärna se att han har tatueringar, det har riktiga sjömän. Sen vill jag veta om han har varit med i något krig, det i så fall är ett plus. Har han det ska jag bjuda hem honom på sprit; eller kaffe. Han kanske drack mycket på sjön och har problem med det, vem vet? JAG, I MORGON!
Jag började på en lapp med frågor men det kändes dumt när min tjej gick förbi och skrattade år mig så jag kastade den. Hon stör sig på att jag gillar projekt. Hon satt i telefon med någon av hennes, jag vet inte, random bajsvän och berättade hur jag har blivit kär i en gubbe med hund. Hon fattar inte. *jag gör mentala yxan mot henne och hoppas hon inte läser detta sen*.

Nu längtar jag till basketen! Hoppas alla sweeeps tonight!

/M
Det är kränkande att fråga om vad som hänt under däck så stryk dom frågorna, är han 4 real så är det mer än 50/50 till flipp i ett sånt läge. Så slipper vi historien om blåtiran imorn även om den hade varit go!

bol inatt!
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-31, 22:49   #56
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dNa Visa inlägg
Det är kränkande att fråga om vad som hänt under däck så stryk dom frågorna, är han 4 real så är det mer än 50/50 till flipp i ett sånt läge. Så slipper vi historien om blåtiran imorn även om den hade varit go!

bol inatt!
Niice point, jag låter honom berätta vad han vill, när han vill..fast jag är urdålig på att hålla mig för sånt; vi får se

Nu är jag på väg ut, returning the favor och lämnar er med en låt som ordnar så man blir skönt stukad. fucking love it.

http://www.youtube.com/watch?v=1N1v3HRCp4g
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-01, 04:45   #57
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Boston -1.5 HT

Hawks -2 HT

Nuggets -0.5 HT

Red wings

Bruins
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-01, 08:03   #58
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Sitter såklart och snackar skit som vanligt

Grymt inatt mannen! Du verkar ha gjort hemläxan mellan sjömän,hundar och tillfällen!
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-01, 08:30   #59
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dNa Visa inlägg
Sitter såklart och snackar skit som vanligt

Grymt inatt mannen! Du verkar ha gjort hemläxan mellan sjömän,hundar och tillfällen!


Gick bra inatt, nu får vi läsa in oss på nästa natt.
Men först, INTERVALLER

Jag har sovit hela 2h sen vaknade en liten filur och undrade varför jag sov så mycket? Jadu, inte fan vet jag, jag är trött? Jag har aldrig och kommer aldrig vinna över min dotter så jag bad såklart om ursäkt för att jag sov när hon var vaken. Whate the fakk ever, intervaller tills jag spyr


Catch you cats later.

Promenad.

Idag.
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-01, 17:34   #60
 
messijahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö baby
Inlägg: 350
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Att vara..förlöjligad, orolig och besviken (yes sir, jag är konsekvent, ibland )

Heeej

Det blev ingen promenad idag; istället blev det en tur till barnakuten med ett barn som plötsligt fick 40,6 graders feber. Det är akut tänkte Messijah och åkte.
Väl där får vi snabbt komma in. En mycket trevlig ung kvinnlig doktor säger hej och tittar orolig på min dotter. Och så frågar hon något som jag uppfattar som "-har ni kollat för mycket plasma?", varpå jag svarar "-naah, alltså, vi har LED så det tror jag inte".

Doktorn tittar på mig, ler, och säger: (vilket jag först när vi kommit hem fått rätt på vad det är) "-nej, har ni kollat för MYCOPLASMA?". Hur i helvete ska jag veta vad det är?
Min sambo, (jag tyckte det var lite roligt och börjar skratta) dödar mitt skratt med en blick och jag blir förpassad till en stol i hörnet dör jag skamset men samtidgt nyfiket får följa resten. Hon hade Mycoplasma och det är ett virus som vi skåningar får. Har man redan allt ska man hau litta till

Promenaden är som sagt uppskjuten; eller den kanske aldrig blir av för jag vet ju inte var gubben bor, vi skulle träffas vid sophuset. Jag får helt enkelt hålla utkik ikväll.

Mina spel kommer senare, be there or be square

Senast redigerad av messijah den 2012-02-01 klockan 18:18. Anledning: stvfel...
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td