Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-01, 13:05   #4
Vurpan
 
Vurpans avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 543
Sharp$: 2511


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Inte över/under, men väl ett spel för det:

Ogiltigt spel-ID: 758401



Äntligen dags för Superbowl! Kommer troligtvis bli den bästa söndagen det här året med SB, mat, öl i mängder. Jag väljer att backa Pats här. Väldigt många är all-over Giants och jag kan förstå det, de har bara blivit bättre och bättre och har en grym offensiv och en D som kan sätta press på Qb. Dock tror jag de kommer få det svårare att sätta press på Brady än vad de hade mot 49ers.

Brady har en snabb release
Pats OL har spelat upp sig märkbart de senaste matcherna
Pats kommer köra mer "shotgun", vilket leder till längre tid för Brady innan LB och DE kan sätta press på honom

En annan sak som jag tycker talar för Pats är det faktum att de fick stryk av Giants tidigare den här säsongen. Brady och Bellichick är 11-2 ATS när de möter ett lag de fick stryk av tidigare på säsongen. Även det faktum att Brady sög hårt i matchen mot Ravens får mig att tänka att han kommer va i så kallat FUCK YOU-mode och gå bananas mot Giants secondary.

Men men, Superbowl är Superbowl och allt kan hända. Att matchen kommer va tight är det enda jag ser som absolut säkert. Håll nere insatserna och njut istället av, förhoppningsvis, amerikansk fotboll på den högsta nivån
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boone (+15)
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat