Ämne: **SPREAD IT**
Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-01, 18:34   #60
messijah

messijahs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 825

**Five in the sky, six mus
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Att vara..förlöjligad, orolig och besviken (yes sir, jag är konsekvent, ibland )

Heeej

Det blev ingen promenad idag; istället blev det en tur till barnakuten med ett barn som plötsligt fick 40,6 graders feber. Det är akut tänkte Messijah och åkte.
Väl där får vi snabbt komma in. En mycket trevlig ung kvinnlig doktor säger hej och tittar orolig på min dotter. Och så frågar hon något som jag uppfattar som "-har ni kollat för mycket plasma?", varpå jag svarar "-naah, alltså, vi har LED så det tror jag inte".

Doktorn tittar på mig, ler, och säger: (vilket jag först när vi kommit hem fått rätt på vad det är) "-nej, har ni kollat för MYCOPLASMA?". Hur i helvete ska jag veta vad det är?
Min sambo, (jag tyckte det var lite roligt och börjar skratta) dödar mitt skratt med en blick och jag blir förpassad till en stol i hörnet dör jag skamset men samtidgt nyfiket får följa resten. Hon hade Mycoplasma och det är ett virus som vi skåningar får. Har man redan allt ska man hau litta till

Promenaden är som sagt uppskjuten; eller den kanske aldrig blir av för jag vet ju inte var gubben bor, vi skulle träffas vid sophuset. Jag får helt enkelt hålla utkik ikväll.

Mina spel kommer senare, be there or be square

Senast redigerad av messijah den 2012-02-01 klockan 19:18. Anledning: stvfel...
messijah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat