Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-06, 23:03   #3417
Snapphanen

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2625
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
vilka jävla töntar tottenham är, så jävla pinsamt att se på... ligga å förstöra en hel match, det är så jävla dåligt att domaren inte gör ett jävla skit åt all maskning, det är för fan en kvart som försvinner ifrån andra halvlek. Otroligt tråkigt. Sen ska sägas att det är en medioker match ifrån bägge lagen, å kom inte med nå skit om att tottenham gjorde det dem ville för det köper jag inte att dem bara ville ha en poäng här. Pissmatch, pissdomare å pissdag.

Blir inge mer nu, nu slutar jag med detta.

Säger upp kanalerna också, vill jag se sopor som filmar bort 90 minuter så köper jag canal+ sport. Så jävla less på dagens fotboll, finns inga män längre. Streamar hellre championship där det fortfarande finns män som spelar fotboll. Bale - Skäms.
Riktigt vass analys. Lär dig hantera en förlust eller sluta spela, som du lyckligtvis själv nämner bland all sörja att du skall göra.

Känns som att Liverpool snarare ska vara glada att de får vara kvar med elva man på planen hela matchen. Skrtel, Adams och Suarez vara alla väldigt nära att få syna det röda. Suarez kan för övrigt vara världens äckligaste människa, förstår inte hur man som Liverpoolsupporter kan hylla honom som en hjälte. Agerar konstant efterblivet på planen, såväl i Liverpool som landslaget och han har väl knappast levt upp till hans transfersumma heller.

Känns som att personerna som hade motsagt en dom om att han aldrig mer skulle få spela fotboll hade varit lätträknade, möjligtvis på en hand. Kanske även på en Suarez-hand, han har väl vara fyra fingrar. Hans föräldrar måste vara släkt. USCH!
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat